Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sellainen ihminen joka ei siedä yhtään nälkää. Jos tulisi zombie-apokalypsi suurin ongelma ei olisi zompit vaan minun nälkäkiukkuni

Vierailija
07.10.2019 |

Päätä särkisi, mahaan sattuisi ja se pitäisi hirveää möykkää, olisin kärttyinen ja huutaisin koko ajan (mä oLEN RAUHALLINEN SAA""NA!) :D
Zombit söisivät minut tai joku selvityjätoveri posauttaisi kuulan päähäni, koska vatsani murina houkuttelisi viholliset paikalle tai olisin vain ärsyttävä.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hyvä tekosyy napostella jatkuvasti ja lihoa

AP:lla on hypoglycemia, sokeritasapainon hairio. Minullakin on, koko vartalo alkaa vapista ja olen karttyinen, ruokaa suuhun ja 10-15 minuutin kuluttua olo on ihan normaali.

Onko tämä siis oikea sairaus joka voidaan jotenkin lääkitä muutenkin kuin ruoalla? Tosiaan, lapseni on ihan piru jos ei sitä syötä. Vaikka siis se ei itse tajua sitä että pitäisi syödä.

Ei siihen mitaan muuta laaketta tarvita kuin ruoka. Minut tutkittiin (USAssa) kuuden tunnin verensokeritutkimuksella. Ei ole diabetesta mutta sokerit laskevat hurjasti 3-4 tunnin kuluttua syomisesta. Proteiinit auttavat parhaiten. Minulla on aina laukussa pussi pahkinoita varmuuden vuoksi.

Vierailija
22/44 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mieluummin zombie kuin kärsisin nälkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmaan syöt sen koko pussillisen monet kerrat joka päivä

Vierailija
24/44 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja varmaan syöt sen koko pussillisen monet kerrat joka päivä

No en syo! Syomisethan voi ajoittaa kun tietaa mista on kysymys.

Burt Reynolds on myoskin hypoglyseemikko. Oli 70-luvulla jatkuvasti juorulehdissa kun kavi lattialle makaamaan kun oikein heikotti. Luultiin alkoholistiksi ennenkuin selvisi mika hanta vaivaa.

Sokeria sisaltavat syomiset ja kofeiini kiellettyjen listalla.

Vierailija
25/44 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöh tuolla mitään tekemistä lihavuuden kanssa ole.

Itse olen plösö läski, mutta ei minulle mitään nälkäkiukkua tule, vaikka olen syömättä. Ruoan mielihalu kyllä (ja vilu), mutta se on eri asia.

Ja sitten tunnen normaalipainoisia ihmisiä, joille tulee nälkäkiukku. Tai itkuinen epätoivoinen olo jos eivät saa ruokaa heti kun on nälkä. En ymmärrä, mutta olen oppinut että viisainta uskoa. Eli jos olen vaikka shoppailemassa tällaisen nälkäkiukku-ystävän kanssa, niin siinä vaiheessa kun hän sanoo että alkaa olla jo nälkä, on viisainta tosiaan lähteä etsiskelemään ruokapaikkaa eikä ehdottaa, että katsotaan vielä tuo huiviosasto, mitä siellä olisi.

Vierailija
26/44 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painvastoin, minulla putosi paino kun jatin turhat hiilihydraatit pois ja soin etupaassa proteiineja.

Vierailija
27/44 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälän tunteeseen tottuu. Luulet vaan sen olevan vaikeaa koska et anna itsesi kokea sitä ja päästä siitä yli. Anteeksi nyt mutta olet yltäkylläisyyteen tottunut, hemmoteltu ihmislapsi.

Vierailija
28/44 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet kroppasi siihen totuttanut. Välillä pitää paastota ja antaa suoliston levätä. Ja sietää nälän tuomaa ikävää oloa. Eikä antaa sen hallita sinua. Hallitse sinä nälkääsi

Vierailija
29/44 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laiha , niitä ns läpipas""ja jotka eivät liho millään mutta jos ateriaväli venyy muutun itkuiseksi, keskittämyyskyvytömäksi.  saan kovan päänsäryn ja jalkani alkavat vapista. Tarkoittaa siis että mikäli syön aamupalan klo 8 on klo 11  viimeistään saatava välipalaa.  Egyptin reissu exäni kanssa oli ihan hirveä kun pystyin lopulta vain istumaan ja vapisemaan nälissäni exän ollessa sitä mieltä, että vastahan me syötiin aamiaista ! Lopulta ruoka ei enää auttanut , otin ruuan ja särkylääkkeen ja menin nukkumaan mistä ex tietysti oli näreissään.

Diabetesta ei ole, kukaan ei osaa selittää tuota vapinaa ja migreenimäistä särkyä joka seuraa   parin tunnin syömättömyydestä.  Ehkä zombiena voisin viimein  vaeltaa ympäriinsä ilman tutinoita....

Vierailija
30/44 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie kestäisin kyllä nälän mutta kofeiinipuute olisi ikävämpi juttu, tyhjentäisin kaupat varmaan frezzoista sun muista ettei tarvitsi sietää maailmanloppua hedarissa !

Vierailija
31/44 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana koetin laihduttaa olematta syömättä, eihän siitä tullut mitään kun vatsaan alkoi koskea kamalasti ! Nykyäänkin minulla tulee  ekaksi infernaalinen  vatsakipu , sitten jomottavasta jyskyttäväksi paheneva pääsärky, jos ei heti pääse syömään kun nälkä kurahtelee suolistossa. Ja sitten kun saan ruokaa, olen kuin nousuhumalassa, tirskun hilpeänä ja pulisen  puutaheinää  "Onko Jossu kännissä?" "Äh, se vain sai pitsaa". 

Vierailija
32/44 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nälkäkiukkuilija lisää ilmoittautuu täällä. Oon vetänyt matkalla sellaiset itkupotkuraivarit, että matkaseura (3henkeä) katsoi parhaaksi seurata mua lähimpään ravintolaan. Perkele, olisin jaksanut pidempään jos olisin saanut välipalaa siitä näkemästäni kojusta, josta ei haettu mitään, kun 'kohta' mennään syömään.

Vierailija
33/44 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilli89 kirjoitti:

Mie kestäisin kyllä nälän mutta kofeiinipuute olisi ikävämpi juttu, tyhjentäisin kaupat varmaan frezzoista sun muista ettei tarvitsi sietää maailmanloppua hedarissa !

Olin kova kahvin ja kokokisen juoja ennenkuin sain hypoglycemia diagnosoonini.  Lopetin molemmat kuin seinaan, oli niin vaikeata etta luulin etta haampaani putoaisivat suusta. Soitin tutulle laakariystavalle ja valitin tasta. Hanta vain nauratti ja sanoi etta poden vieroitoitusoireita ja paivan paasta hellittaa. Oikeassa oli.

t. usalainen hypogyceemikko.

Vierailija
34/44 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laiha , niitä ns läpipas""ja jotka eivät liho millään mutta jos ateriaväli venyy muutun itkuiseksi, keskittämyyskyvytömäksi.  saan kovan päänsäryn ja jalkani alkavat vapista. Tarkoittaa siis että mikäli syön aamupalan klo 8 on klo 11  viimeistään saatava välipalaa.  Egyptin reissu exäni kanssa oli ihan hirveä kun pystyin lopulta vain istumaan ja vapisemaan nälissäni exän ollessa sitä mieltä, että vastahan me syötiin aamiaista ! Lopulta ruoka ei enää auttanut , otin ruuan ja särkylääkkeen ja menin nukkumaan mistä ex tietysti oli näreissään.

Diabetesta ei ole, kukaan ei osaa selittää tuota vapinaa ja migreenimäistä särkyä joka seuraa   parin tunnin syömättömyydestä.  Ehkä zombiena voisin viimein  vaeltaa ympäriinsä ilman tutinoita....

Vääränlainen ruoka aiheuttaa nälkäkiukkua ja muita oireita.

Vierailija
35/44 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi nälkäkiukkuilija lisää ilmoittautuu täällä. Oon vetänyt matkalla sellaiset itkupotkuraivarit, että matkaseura (3henkeä) katsoi parhaaksi seurata mua lähimpään ravintolaan. Perkele, olisin jaksanut pidempään jos olisin saanut välipalaa siitä näkemästäni kojusta, josta ei haettu mitään, kun 'kohta' mennään syömään.

Nälkäkiukkuiselle pahinta on juuri tuo "kohta mennään syömään ". On kuulkaa parempi pysähtyä ja antaa nälkäkiukkuisen ostaa se pasteija tms kuin antaa tilanteen paisua.

Vierailija
36/44 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

somppu apocalypse on jo menossa

Vierailija
37/44 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen. Joillain "aikuisilla" ihmisillä on tapana perustella kiukutteluaan tuollaisella. Harjoittele itsehillintää hyvä ihminen.

Vierailija
38/44 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Mä oon sit se vastakohta. Matkalla hotellissa aamupalaa, sitten kävelyä koko päivän ja joskus viideltä havahdun nälkään.

Olen kyllä sitä mieltä että nälkäkiukkuisen pitää itse hoitaa asia niin että kiukkua ei tule. Jos matkaseura ei suostu kioskille pysähtymistä, niin paskat. Sinähän menet sinne ostamaan sen välipalan. Menkööt muut vaikka kuuhun.

Itse kyllä tietenkin pysähdyn aina jos seuralaisella on nälkä vaikka itsellä ei olisi. Tämä nyt on vain normaalia sosiaalista toimintaa.

Vierailija
39/44 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellinen. Joillain "aikuisilla" ihmisillä on tapana perustella kiukutteluaan tuollaisella. Harjoittele itsehillintää hyvä ihminen.

Harjoittele itse, kun päätä jyskii ja vatsaa kourii nälästä ja joku hokee vieressä että "mehän syötiin vasta äsken " (eli kolme tuntia sitten! ).

Vierailija
40/44 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aamulla mysliä ja juon kahvia klo 7., tuolla kestää siihen asti kunnes töissä on lounas klo 11. Ellen saa lounasta, en pysty kohteliaaseen small talkiin enkä hymyilemään nätisti vaan muistutan lähinnä muuttumassa olevaa ihmissutta. Ja olen 46-vuotias, enpä usko että tilanne tästä enää muuttuu !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän