Olen sellainen ihminen joka ei siedä yhtään nälkää. Jos tulisi zombie-apokalypsi suurin ongelma ei olisi zompit vaan minun nälkäkiukkuni
Päätä särkisi, mahaan sattuisi ja se pitäisi hirveää möykkää, olisin kärttyinen ja huutaisin koko ajan (mä oLEN RAUHALLINEN SAA""NA!) :D
Zombit söisivät minut tai joku selvityjätoveri posauttaisi kuulan päähäni, koska vatsani murina houkuttelisi viholliset paikalle tai olisin vain ärsyttävä.
Kommentit (44)
Vähän samaa mietin kun katselin Walking Deadia, olisin kuin piru ilman aamukahvia ja aamuröökiä ja varmaan vaarantaisin koko jengin että saisin jostain mallutopan . Ja pari Batteryä jos kahvia olisi mahdoton päästä keittämään.
hyvä tekosyy napostella jatkuvasti ja lihoa
Ja mulla taas on ADHD ni en varmaan pystyisi olemaan hiljaa paikallaa vaikka kannibaalit kuolais nurkan takana. Av-mammojen maailmanloppu menisi hyvin huonosti tällä jengillä XD XD .
Mä ajattelin että jahtaisit niitä zombeja syödäksesi ne😁
Zombie-apokalypsista kertovissa elokuvissa zombiet liikkuvat yksittäin hitaasti ja kömpelösti, ja niitä on helppo väistellä, mutta laumassa ne juoksevat kovaa. Kai ne ovat laumaolentoja ne zombiet.
Onneksi ne ovat vain mielikuvituksen tuotetta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
No mutta me aina päästettäisiin sut zombien kimppuun just pahimmassa verensokerivajeessa. Olisit salainen ase :)
Faith kirjoitti:
Zombie-apokalypsista kertovissa elokuvissa zombiet liikkuvat yksittäin hitaasti ja kömpelösti, ja niitä on helppo väistellä, mutta laumassa ne juoksevat kovaa. Kai ne ovat laumaolentoja ne zombiet.
En muista havainneeni tuollaista. Toisissa elokuvissa tai sarjoissa zombiet on nopeampia ja toisissa hitaita.
Sulla on cluster B persoonallisuushäiriö. Siis epävakaus tai huomiohakuisuus tai narsismi tai antisosiaalisuus.
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
En muista havainneeni tuollaista. Toisissa elokuvissa tai sarjoissa zombiet on nopeampia ja toisissa hitaita.
Se on zombit, ei zombiet.
Vierailija kirjoitti:
AP:lla on hypoglycemia, sokeritasapainon hairio. Minullakin on, koko vartalo alkaa vapista ja olen karttyinen, ruokaa suuhun ja 10-15 minuutin kuluttua olo on ihan normaali.
Sitten sinulla on jonkin sortin terveysongelma, voi jopa sanoa.
Ei nimittäin ole luontaista että nälkää ei siedä, tai että nälkää ylipäätänsä tuntee näin yltäkylläisessä länsimaassa asuvana ihmisenä.
Embrace the hunger. Nälkä on positiivinen asia. Paastoa. Pätkäpaastoa. Näin opit jopa rakastamaan näläntunnetta. Ei aina tarvitse syödä. Ei ne afrikan lapsetkaan aina syö, miksi sinun pitäisi?
Minä minä minä ja minun. Voi luoja.
Mitä oon vilkassu tota walking deadia niin ne zombithan on hoidettavissa pikkusormella, ja se uhka näkyy olevan ne toiset elävät jotka kummasti alkaa sotimaan keskenään tuollaisen uhan tullessa.
Ja kai niillä riittää ruokaa kun riittää panoksiakin ampua joukkona jotain lähestyviä zombeja, siinähän moni tyhjentää aseensa samaan ihan huomaamatta. Mutta eikö ne yleensä huitaise jollain lapiolla ja taas ruopea juonimaan toista ihmisjoukkoa vastasn?
Joo ja tyttäreni on aloittajan kaltainen, Se on sietämätön usein ja sitten hoksaa että sille on parasta tunkea jotain kurkkuun ja äkkiä. Itse paastoan vaikka viikon, joten vaikea on tajuta joskus että jollain alkaa pyörä heittää jo muutamassa tunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:lla on hypoglycemia, sokeritasapainon hairio. Minullakin on, koko vartalo alkaa vapista ja olen karttyinen, ruokaa suuhun ja 10-15 minuutin kuluttua olo on ihan normaali.
Hypoglykemia tarkoittaa sitä, että verensokerit ovat alhaalla. Yleensä insuliinidiabeetikoille tuttua.
Selkäranka on niin spagetti. Katkee siis hyvin pienestä jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä siis oikea sairaus joka voidaan jotenkin lääkitä muutenkin kuin ruoalla? Tosiaan, lapseni on ihan piru jos ei sitä syötä. Vaikka siis se ei itse tajua sitä että pitäisi syödä.
Zompparin koipireisi voisi helpottaa pahimpaan nälkään
asia selvä