Karitsan paahtopaistia taas ruoka-avusta aamupalaksi!!!
karitsan paahtopaistia 25 ekg, 500 g = 11,73 e ovh
viinirypäleet
kalkkunan siäfile 600g
maito 1,5 l
HP maustepullo
härkäpapu no butter no chicken ateria
lentokoneateria
asian salad
chicken green curry ruoka
kanaburgerit 2 kpl
on se hyvä aina käydä lenkillä ruoka-avussa,
Kommentit (29)
Hyvää ruokaa saatte. No jää sitten enemmän rahaa nestetasapainon korjaamiseen ;) Mitä jutuistanne päätellen harrastattekin varsin asiantuntevasti.
Kela kustantaa ylimmän kerroksen lähes uuden saunallisen kaksion keskustassa ja hyvät ja laadukkaat safkat haen ruoka-avusta. Talvet vietän Aasiassa reissaillen koska rahaa jää säästöön todella hyvin. Hullu olisin jos töihin menisin.
Vierailija kirjoitti:
Andymccoys kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä oma tämän viikon saalis
Naudan sisäpaistia kilo
Kanan ohutleike 700g
2x 400 g naudan parempi jauheliha
Kalapuikkoja 30 kpl
Kivikylän Chili-lihapullia 2 pakettia
Savukirjolohifile n. 800 gr
Palvikinkkuleikkeleitä
Venäläistä meetwurstia
Maksamakkarapötkö
Saarioisten einespitsoja 3 kpl
Valion appelsiinituoremehua 3 litraa
Eila-maitoa 3 x 1,75L
Ruokakermaa
Voita 500g
Oivariinipaketti
Elovena-muroja 2 pakettia
Olo-jugurtteja 6 kpl
Koulunäkkiä pieni paketti
Olvin vichyä 12 plo
Mummon ranskanperunoita 750g
Appelsiineja
Omenoita
Tomaatteja
Perunoita
Kurkku
Jäävuorisalaattia
Punasipuli
Uunituore kauraleipä
Pakastevihanneksia
Pepsi Max 2x1,5L
Eskimopuikkoja
Kartanon perunalastuja
WC-ja talouspaperit 8 rullan setit
Tervashampoo ja nestesaippuaIhan hyvä setti, kävin ostamassa säästyneillä rahoilla Alkosta hyvän mallasviskipullon, punaviiniä ja craft-oluita 😁
Olen hyvätuloinen, mutta nyt palkasta reilusti enemmän elämiseen kun ruokakulut on nolla ja ”ostokset” saa yleensä tehtyä nopeammin kuin marketissa. 👍
ihan hauska settti, mutta vaikka kävisit useassa ruoka-avussa niin en tottuneena ruokajonon asiakkaana voi uskoa listaasi nimittäin tällaisia ei ruoka-avussa jaeta
Pepsi Max 2x1,5L
Eskimopuikkoja
Kartanon perunalastuja
WC-ja talouspaperit 8 rullan setitvarsinkaan JÄÄTELÖÄ TAI pepsi maxia
ja naudan sisäpaistia saa HYVIN HARVOIN toki sekin on mahdollista
ja kolmanneksi KALAPUIKKOJA ei koskaan jaeta
eikä Olvin vichypulloja
myös savulohifile on harvinainen
'
eli olet keksinyt tarinan, tietysti ruoka-avun työntekijät voivat tuollaista settiä saada itse eli ottaa sen mitä kauppa antaa ensimmäisenä
Ikävä kuulla, että teillä ei ole yhtä monipuolinen tarjonta. Sisäfilettä ja savulohta on täällä vähintään joka toinen viikko, noita mainitsemiasi muita käytännössä joka viikko. Pepsi Max tosin usein loppuu kesken. Keskiolutta on vain harvoin, ykkösolutta sitä vastoin on kesäaikaan aina tarjolla.
nimenomaan, itse asiassa sain kerran olutta ruoka-avusta heinekenia, tosin se oli 0.0 prosenttista
meillä ei savulohta saa enää kuin joskus tiskin alta, koska elintarvikevirasto kielsi sen sen takia kun joku mielisairas nainen oli 2 kertaa soittanut sinne ja väittänyt että maha kipeä vanhasta lohesta, itse tietty keksinyt tarinan mutta joku homo otti todesta ja kielsti lohen jaon
Itse otan aina kondomeja ja niveaa.
annoin tänänä serkulleni makkarat vaika itsekin käy jonossa, en jaksa syödä makkaraa vaikka oli jotain erikoismakkaraa mutta en m ä sianlihaa syö
Et tarvitse mitään ruoka-apua, vaan elämänhallintaa! Taidat olla joku narkki tai pahasti mt-ongelmainen...
Vierailija kirjoitti:
Et tarvitse mitään ruoka-apua, vaan elämänhallintaa! Taidat olla joku narkki tai pahasti mt-ongelmainen...
Älä ihmeessä, mitä sinä nyt tuollaista...
Vierailija kirjoitti:
ruoka apu on ainoa sosiaalinen elämäni siispä se on yksi helpottus yksinäityyteen kun näkee pari spugea, toinen on lenkkeily ja sauna, saunassa näkee pari urpoa kerran viikossa ja sorsan lammella, se jos ei kiinnosta siivota on taas eri juttu, miksi siivota kun kukaan ei käy kylässäkään......ihan sama ja ruoka avussa säästää monta sataa kuussa nytkin on koko kuun nolla euroo tilillä taas ja ruoat ruoka-avusta
Siis kuka ja missä tämmstä jakaa Suomessa ihmisille? Joku ilmainen juttuko? Määki haluun, mulla on palkalle muutaki käyttöö.