Kysykää mitä vain, kokenut provoilija vastaa
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Nukutko puolisosi kainalossa / annatko nukkua kainalossa? = ahdistaako ihokosketus nukkuessa?
Sinua ei varmaan ihan hirveästi yllätä kuulla että minulla ei ole puolisoa.
Ei ahdista, on tuota tullut aikoinaan harrastettua?
Miten kauan pitää keskimäärin kysyä ja vastata itselleen, että aloitus pysyy joko "uusimmissa" tai "poiminnoissa"? Pisin yksinpuhelusi?
Paras keksimäsi provo aloitus täällä?
Vierailija kirjoitti:
Miten kauan pitää keskimäärin kysyä ja vastata itselleen, että aloitus pysyy joko "uusimmissa" tai "poiminnoissa"? Pisin yksinpuhelusi?
Vaihtelee valtavasti mm. vuorokaudenajan ja provon laadun mukaan. Pisin mitä itse olen tehnyt on neljä viestiä putkeen kahden tunnin aikana, jos ei tärppää niin silloin viimeistään pitää ymmärtää hylätä provo ja tehdä parempi.
Vierailija kirjoitti:
Paras keksimäsi provo aloitus täällä?
Niitä on ollut monia. Tässä melko tuore josta olen ylpeä, ketään loukkaamaton tahalliseen väärinymmärrykseen perustuva hupijuttu. https://www.vauva.fi/keskustelu/3541538/kavin-kylassa-vauvaperheessa-vo…
Millaisia provoja kirjoitat? Mitä teet, jos kukaan ei innostu?
Tykkäätkö nimimerkkien Hopeakettu ja 121212 kirjoituksista, ja kirjoittavatko nämä sinusta tosissaan vai ovatko vain provoilijoita?
Vierailija kirjoitti:
1. Pieniä, harmittomia hupijuttuja 2. Oikeasti pidempään mietittyjä juttuja joissa alun jälkeen hiljalleen paljastankin kertomuksen "av-mamman" olevan kohtuuton ja hankala, "mies" onkin se todellinen uhri.
En tykkää mistään ihan pelkästä haukkumisesta, ilkeilystä ja häiriköinnistä. Edellytän itseltäni parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Pieniä, harmittomia hupijuttuja 2. Oikeasti pidempään mietittyjä juttuja joissa alun jälkeen hiljalleen paljastankin kertomuksen "av-mamman" olevan kohtuuton ja hankala, "mies" onkin se todellinen uhri.
En tykkää mistään ihan pelkästä haukkumisesta, ilkeilystä ja häiriköinnistä. Edellytän itseltäni parempaa.
Ja jos kukaan ei innostu hienovaraisesta nostelusta huolimatta niin eihän siinä auta kuin analysoida miksi ketään ei kiinnostanut ja kehitellä uusi, parempi.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö nimimerkkien Hopeakettu ja 121212 kirjoituksista, ja kirjoittavatko nämä sinusta tosissaan vai ovatko vain provoilijoita?
En tykkää. Hopeakettu saattaa olla tosissaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla vagina?
Ehkä.
Jos se roikkuu kyseessä ei ole vagina.
Paljastatko koskaan olevasi provo?
Vierailija kirjoitti:
Paljastatko koskaan olevasi provo?
En tietenkään. Provoepäilyjen kommentointi on aika tilannekohtaista hommaa. Jos on oikein korostanut että on tunteita pelissä ja purkaa sydäntään, silloin voi vastata näille tyyliin "ei ole provo vaan täyttä totta".
Yksi huippusaavutuksistani kerran oli se kun sain modeilla poistatettua viestin jossa provoani haukuttiin provoksi.
Tiedätkö itä on a s t r t u r f f a u s? Miksetaanko sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö itä on a s t r t u r f f a u s? Miksetaanko sinulle?
Tiedän. Ei tästä kukaan mitään maksa
Mun kuppikoko on DD ja harkitsen pienennysleikkausta, kannattaako?
Oletko koskaan saanut aikaan palstalegendaa?
Oletko koskaan saanut palstalegendaa?
Nukutko puolisosi kainalossa / annatko nukkua kainalossa? = ahdistaako ihokosketus nukkuessa?