Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko nukkua miehesi kainalossa, mutta mies ei halua?

Vierailija
07.10.2019 |

Exä ei koskaan halunnut nukkua kiinni minussa, koska tulee liian kuuma. Koin tämän aika tylyksi.
Mutta nykyisen miehen kainaloon saan nukahtaa ja se on ihanaa. Toki kääntyillään pitkin yötä, mutta aina saan käpertyä häneen kiinni.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan ja saankin aina kun samassa sängyssä nukutaan. Se on ihanaa!

Vierailija
2/41 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan joskus saisin nukkua, aivan sama kenen kanssa ja missä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan joskus saisin nukkua, aivan sama kenen kanssa ja missä. 

Miksi et saa nukkua?

Vierailija
4/41 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi nukkua kenessäkään kiinni, ahdistaa. Lisäksi en voi nukkua hiljaisuudessa, eli aika harva mies haluaisi samaan sänkyyn kanssani... N36

Vierailija
5/41 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö ihmiset muka oikeasti nukkumaan niin? Aluksi on ihana halia mutta jossain vaiheessa (kun oikeasti nukahtaa) on kiva kääntyä kyljelleen niin että on myös vähän omaa tilaa...

Vierailija
6/41 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😪

Vierailija
7/41 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneksi ei olla kumpikaan kylkikyljessä kiehnääjiä nukkuessamme. En mitenkään osaisi nukkua toisessa kiinni, se jo häiritsee, jos toinen unissaan tuo jalkaansa liian lähelle.

Meillä on siis vissi raja sängyssä ja kumpikin pysyköön omalla puolellaan.  :D

Vierailija
8/41 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen herkkäuninen ja jos herään yöllä en välttämättä saa enää unta.

Vierailija
9/41 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi me molemmat tykataan nukkua toisissamme kiinni. Jos tulee kuuma niin voidaan valilla vetaytya kauemmaksi vilvoittelemaan, mutta kosketetaan kylla lahes aina toisiamme, jollei muuten niin ollaan kasi kadessa. Tai toisen kasi toisen pepulla/ristiselassa. Mutta mieluiten lusikassa, vaihdellaan vuoroja. 

Ja jos satutaan samaan aikaan hereille keskella yota niin vaihdetaan pusut :) 

Ja aamulla kun mulla soi kello ja mies jaa viela sankyyn, se heraa kuitenkin sen verran etta vetaa syliin ja antaa aamusuukon <3 

Nousen joka aamu hymyillen sangysta. :) 

Vierailija
10/41 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa nukkua kiinni toisessa. Siinä toisen vierellä ja kiinni ihossa on kiva olla, mutta nukahtamaan en vain pysty joten siitä mukavuudesta täytyy jossain vaiheessa tokkuraa irrottautua omalle puolelle petiä.

N44

Vierailija
11/41 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tartten oman sängyn... Herään joka ikiseen nukkumakumppanin liikahdukseen, saatika kosketukseen. Monet kerrat olen nukkunut pelkällä lattialla, kun jossain ei ole ollut tarjolla kahta sänkyä. Olisi tosi julmaa jos joku vaatisi minua valvomaan yot vain siksi, että "haluaa kainaloon".

Vierailija
12/41 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyykö ihmiset muka oikeasti nukkumaan niin? Aluksi on ihana halia mutta jossain vaiheessa (kun oikeasti nukahtaa) on kiva kääntyä kyljelleen niin että on myös vähän omaa tilaa...

Kylla pystyy ja meilla on viela kolmantena iso koira (60kg) joka myos nukkuu meidan kanssa samassa sangyssa :D Ma herasin tana aamuna "nakkina" kun makasin kyljellani, mies oli mulla lusikassa ja koiran selka oli mun selkaa vasten. :D

Vierailija
13/41 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tulee liian kuuma.

En myöskään suostu jakamaan peittoa. Exällä oli vähän vaikeuksia ymmärtää, miksi haluan nukkua omalla peitolla, mutta parin yön jälkeen antoi periksi, kun omin koko peiton yön aikana pari kertaa :D.

Vierailija
14/41 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mies haluaisi nukkua niin että halaa minua samalla, mutta en voi. Eihän siinä saa henkeä. Ja vaihdan asentoa monta kertaa ennen kuin nukahdan.

Vierailija
15/41 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylla pystyy ja meilla on viela kolmantena iso koira (60kg) joka myos nukkuu meidan kanssa samassa sangyssa :D Ma herasin tana aamuna "nakkina" kun makasin kyljellani, mies oli mulla lusikassa ja koiran selka oli mun selkaa vasten. :D

Hyi että. Meidän koirassa on kesällä punkkeja vähän väliä ja muutenkin usein tassuissa hiekkaa tai muuta mukavaa. En ymmärrä ihmisiä jotka päästää koiran sänkyyn. Iljettävää.

Vierailija
16/41 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi että. Meidän koirassa on kesällä punkkeja vähän väliä ja muutenkin usein tassuissa hiekkaa tai muuta mukavaa. En ymmärrä ihmisiä jotka päästää koiran sänkyyn. Iljettävää.

Meidän koiralla ei ole koskaan ollut punkkeja, ja tassutkin aina ihan puhtaat, kurakelillä pesen ne lavuaarin hanan alla. Pitää kyllä myös itse tassunsa puhtaana. 3 kg chihu. Ainoa miinus on että karvaa tulee lakanoihin, mutta ei sekään niin haittaa kun pesen lakanat viikottain ja karvat jää kuivuriin.. 

Vierailija
17/41 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meidan koiralla on punkkipanta ja tietysti sen tassut puhdistetaan ja muutenkin pyyhitaan masu ym. aina, kun tulee sisalle. Mies pyyhkii silta jopa pe*seen.

Kai tiedat, etta koiraankin voi tarttua Lymen tauti? Eli miksi annatte tulla "vahan valia" punkkeja, kun niita on niin helppo estaa? Ei mekaan varmaan likaista ja punkkista koiraa sankyyn paastettaisi, mutta meidan koira on puhdas eika kanna loiselaimia. 

Vierailija
18/41 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö anna koirallesi punkkilääkettä ja pyyhi sen tassuja? 

Vierailija
19/41 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koira on varmaan seksissäkin mukana kolmantena pyöränä.

Ei ole, menee seksin ajaksi vaatehuoneeseen nukkumaan eli ei ole kosketus- tai nakoetaisyydella. :D 

Vierailija
20/41 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kainalossa vähän aikaa ennen kuin kierähdän omalle puolelleni nukkumaan. Jos herään yöllä niin saatan mennä miehen kylkeen kiinni tai laittaa käden hänen päälleen, mutta yleensä silloinkin päästän irti "tankattuani" hetken aikaa läheisyyttä. Aamulla sitten olen taas hetken kainalossa, jos heräämme samaan aikaan eikä ole tulipalokiire.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi