Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten äiti ei ollut pukenut taaskaan kauluria ja toisia housuja neuvolakäynnille lapsille

Vierailija
07.10.2019 |

Kun sovimme näkevämme tänään lapsen neuvola-ajalla koska itse halusin olla myös paikalla, niin heti huomasin ettei vanhemmalla lapsella ollut kauluria. Ei edes kypärälakkia, vaan pelkkä pipo.

Noh, sitten tämä super-äiti alkoi riisua pienemmältä toppahousuja, mutta kohta punastellen veti ne takaisin jalkaan. Pojalla oli pelkät sukkahousut toppahousujen alla. Hän joutui sitten olemaan toppahousut jalassa 2 tuntia sisällä.

Huomautin näistä, mutta en saanut taas mitään vastausta.
Lastensuojelukaan ei tee mitään. Vanhemman lapsen lähivanhemmuuden olen saanut neuvoteltua itselleni, mutta aina kun sanon että nuorempikin pitäisi olla minun luonani, hän alkaa vääntää itkua.

Näin ei osannut äiti taas edes yhtä neuvolakäyntiä hoitaa

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat joltain narsistiselta kauhueksältä

Vierailija
22/26 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpöhalvausko lapselle pitäisi saada? Onko Oulussa sitten jo yli 10 astetta pakkasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat joltain narsistiselta kauhueksältä

Niin kuulostaa, ja täysin välinpitämättömältä lapsen hyvinvointia kohtaan. Miten jollekkin voi olla tärkeämpää miltä näyttää ulospäin kuin oman lapsen mukavuus?

Vierailija
24/26 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on näitä osaamattomia vanhempia tai sitten provo. Vaikea päätellä kun kädettömyys on tuota luokkaa🤔.

Vierailija
25/26 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa AP siltä että sinulla ei ole kaikki hyvin. Ehkä sinun pitäisi enemmänkin harkita vanhemman lapsen lähihuoltajuuden antamista äidille?

Asun Oulussa ja nyt pukisin joko välikausihousut normaalien housujen kanssa tai toppahousut sukkahousujen kanssa. Kauluria ei tarvi vielä jos takin kaulus on hyvä. Ja kypärälakki tarvitaan ehkä kuukauden päästä.

Olen myös pk:n lastenhoitaja, joten kokemusta on. Sinun kirjoitustapasi ja huomiosi vaikuttavat ahdistavilta. Hanki itsellesi apua, kun kerran vanhempi olet jollekin lapselle. Tuollainen vainoaminen ei ole normaalia.

Vierailija
26/26 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa AP siltä että sinulla ei ole kaikki hyvin. Ehkä sinun pitäisi enemmänkin harkita vanhemman lapsen lähihuoltajuuden antamista äidille?

Asun Oulussa ja nyt pukisin joko välikausihousut normaalien housujen kanssa tai toppahousut sukkahousujen kanssa. Kauluria ei tarvi vielä jos takin kaulus on hyvä. Ja kypärälakki tarvitaan ehkä kuukauden päästä.

Olen myös pk:n lastenhoitaja, joten kokemusta on. Sinun kirjoitustapasi ja huomiosi vaikuttavat ahdistavilta. Hanki itsellesi apua, kun kerran vanhempi olet jollekin lapselle. Tuollainen vainoaminen ei ole normaalia.

No jos olet pk:n lastenhoitaja, niin sitten varmaan ymmärrät että äiti joka pukee lapset niin likaisiin vaatteisiin päiväkodille että lasu täytyy tehdä ei ole ihan normaali?

Ilmoituksessa luki että vaatteet on olleet tahrsiset ja haasteet pissalle.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi