Kuinka pitkäksi aikaa 7-kuisen vauvan raaskii jättää isovanhemmille hoitoon?
Puhun nyt tunneista. Olen itse sairaana, eikä voimani tänään yksinkertaisesti riitä pikkuiseni hoitoon ja sen takia mieheni vei lapsen hoitoon mummon ja ukin luo mennessään itse töihin klo 12. Minun pitäisi levätä, mutta pyöritän mielessäni huonoa omaatuntoa erossa olemisesta. Kuinka pitkäksi aikaa olette jättäneet +6 kk ikäisen hoitoon tutuille?
Kerron vielä, että vauva ja isovanhemmat näkevät usein.
Kommentit (9)
Jotkut jättävät alle 1kk ikäisen jo isovanhemmilleen yöksi, toiset vasta 1v ikäisenä ja toisilla ei edes ole isovanhempia. Tee niin kuin itsestä hyvältä tuntuu, koska sinä tunnet lapsesi parhaiten.
No jos haet ennen iltaa (19-20) niin varmasti kaikki ok. Ja mä olen todella lässy pehmovanhempi.
Ap nyt menet heti nukkuun ja nukut 2 tuntia ja sitten vauva kotiin. Tämä on käsky.
Riippuu vauvasta ja isovanhemmista, mielipiteeni on 0-8t.
Jos olet huonossa kunnossa, niin sitten ei ole ylärajaa.
Kiitos teille vastaajille! Luin pari ensimmäistä viestiä ja nukahdin kapula käteen. :'D
Mieheni soitti juuri ja ilmoitti tuovansa tytön n. tunnin päästä. Huh!
Onhan se ehkä vähän hassua, että jotkut stressaa tällaisesta, mutta kaipa äidit stressaa enemmän tai vähemmän aina jostain lapseensa liittyvästä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos teille vastaajille! Luin pari ensimmäistä viestiä ja nukahdin kapula käteen. :'D
Mieheni soitti juuri ja ilmoitti tuovansa tytön n. tunnin päästä. Huh!
Onhan se ehkä vähän hassua, että jotkut stressaa tällaisesta, mutta kaipa äidit stressaa enemmän tai vähemmän aina jostain lapseensa liittyvästä.
Hyvä että sait levättyä! Muista ottaa niin rauhallisesti kuin vain suinkin voit.
20 tunniksi taisin jättää.