"Nieriä se tykkää pannussa kieriä"
Kommentit (94)
Mä haluun paistaa kuhaa
Mut mitä jos se palaa?
Tai laitan lohisopan
Mut kuitenkin sen mokaan..
Entä mikä kala? Tai kuinka iso pala?
Kunpa joku kertois mulle suomikalan salat.
Silloin auttaa kalakala kalamestari.
No ootkos jo maistanu nieriää, (no en) se tykkää pannulla kieriä, (ahaa)
ja onkos sulle tuttu si-lak-ka? Siitä tulee herkkua rapsakkaa. (Mmm)
Kalakala mikä kala ihan sama mikä kala,
joka kalan sulle hoitaa kalamestari!
Vierailija kirjoitti:
Eikai kuollut kala enää kidu. Vai laitatteko kalat elävänä pannulle 🤔
Totta kai, elävinä ja kokonaisina kaikkine suolineen, kakkoineen ja matoineen.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluun paistaa kuhaa
Mut mitä jos se palaa?
Tai laitan lohisopan
Mut kuitenkin sen mokaan..
Entä mikä kala? Tai kuinka iso pala?
Kunpa joku kertois mulle suomikalan salat.Silloin auttaa kalakala kalamestari.
No ootkos jo maistanu nieriää, (no en) se tykkää pannulla kieriä, (ahaa)
ja onkos sulle tuttu si-lak-ka? Siitä tulee herkkua rapsakkaa. (Mmm)Kalakala mikä kala ihan sama mikä kala,
joka kalan sulle hoitaa kalamestari!
Valtakunta liekinheittimestä.
Varmaan sama setä joka laulaa Mäkkärin mainoksessa lasten kapinasta... Täytyy lasten päästä Mäkkäriin. Järkyttävää.
Minusta tuli nyt vegaani. Tuo rallatus oli niin sadistinen. En syö enää koskaan kalaa.
Tulee mieleen ketju, jossa oltiin pahastuttu mäkkärin mainoksesta, jossa possu joulun alla kehotti syömään kanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kammottava, sadistinen mainos.
Jos nieriältä kysyttäisiin, ei se varmasti tykkäsi joutua murhatuksi eikä paistinpannulle.Eikä se mainoksen kala edes näytä kuolleelta. Siinä vaan hymyssä suin pomppii kidutettavana.
Piirretty kala 😁
Jos olisikin piirretty Jeesus tai joulupukki, tai sinun lemmikkisi, niin olisiko 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nieriältä kysyttäisiin, ei se varmasti tykkäsi joutua murhatuksi eikä paistinpannulle.Eikä se mainoksen kala edes näytä kuolleelta. Siinä vaan hymyssä suin pomppii kidutettavana.
Piirretty kala 😁
Jos olisikin piirretty Jeesus tai joulupukki, tai sinun lemmikkisi, niin olisiko 😁
Olen eri, mutta todellakin olisi.
Vierailija kirjoitti:
Pahoitatko mielesi myös Aku Ankasta? Ja uskot Joulupukkiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piirretty kala 😁
Olen eri, mutta todellakin olisi.
Susta olisi siis hauskaa jos oma lemmikkisi olisi piirretty pannulle pyörimään.
Ahdistaisiko yhtään jos piirros esittäisikin sun vauvaa? Ei varmaan, kuvahan se vaan olisi, eikä oikea vauva.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä oikein usko, että nieriä tykkäisi kieriä pannulla.
Kuollut nieriä pyörii pannulla kun sitä lastalla pyörittelee. Entäs kun isot kalat iloisesti uiskennellessaan tappavat syödäkseen pikkukaloja, mitä tälle epäkohdalle pitäisi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä kaikesta osataan mielensä pahoittaa :D en minä ainakaan ajatellut mainoksesta että sitä kalaa elävältä paistettaisiin, kyllähän kalaa paisteessa sitä siinä käännellään. Mahtaa olla raskasta elää kun tällaisestakin asiasta pääsee itku
Samaa mieltä! Mainos on mun mielestä hauska ja kerrankin vähä erilainen kuin perus mallimamma vähissä vaatteissa pyörimässä ruudulla. Mikä ihme ihmisiin on menny kun kaikesta pitää loukkaantua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuollut kala kierii tuskissaan? Voi näitä, jaxuhali!
Kuollut ei liiku.
Silti tykkää.
Oletko kalojen meedio?
Laulun sanoittaja on.
Hoh hoijakkaa. Siksi onkin parempi että syötte kalapuikkoja: ne kun ovat syntyneet korppujauhoihoisina kylminä pötkylöinä.
Vierailija kirjoitti:
Itkin kun kuulin tämän mainosrillutuksen. :(
Kannattais varmaan vähän karaista itseensä. Toi ei oo enää normaalia reagointia. Kaikenlaisia uniikkeja lumihiutaleita sitä on näköjään liikkeellä 😏
Ihmiset ovat niiiin vieraantuneita luonnosta, että kuvittelevat paistavansa eläviä kaloja. Ei ole ihme, että kohta puolet ihmisistä on psyykisistä syistä eläkkeellä.
Mielensäpahoittajakin nauraisi.