Kuinka todennäköistä on, että Teuvo Hakkarainen on Suomen seuraava presidentti?
Salehan jää eläkkeelle eikä halukkaita korvaamaan hänet ole vielä löytynyt.
Kommentit (26)
Erittäin todennäköistä. Melkein toivon että niin kävisi, olisi meinaan viihdearvo kohdallaan ja paljon seurattavaa.
Suunnilleen yhtä todennäköistä kuin että minä, lihaa syövä valkoinen heteromies olen muuttunut vaalikauden loppuun mennessä mustaihoiseksi vegaaninaiseksi.
Hakkaraisesta tulisi hyvä presidentti.
Vierailija kirjoitti:
Suunnilleen yhtä todennäköistä kuin että minä, lihaa syövä valkoinen heteromies olen muuttunut vaalikauden loppuun mennessä mustaihoiseksi vegaaninaiseksi.
Sinua paremmin tuntematta tuo ei kerro todennäköisyydestä yhtään mitään.
Kannatan kyllä perussuomalaisia, mutta eihän tämä mies presidentiksi sovi.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Teuvo_Hakkarainen
Lyhyesti mainittu poliittiset mielipiteet, sitten alkaa kohua herättäneet tapaukset, joita onkin valtava määrä.
Hakkarainen ei ole sopiva presidentiksi, hän on rikollinen ja pelle.
Laura Huhtasaari sai 7 prosentin kannatuksen ja uskoisin, että Hakkarainen saisi saman, jos olisi ehdolla.
Ei se yksin riitä, että Sale jää eläkkeelle. Jokaisella puolueella on varmasti omat ehdokkaansa, ja melkein kuka tahansa olisi Hakkaraista parempi vaihtoehto.
Itse en ainakaan ikimaailmassa äänestäisi Hakkaraista. Ei presidentiksi voi tulla sellainen henkilö, joka on toistuvasti esittänyt erittäin loukkaavia kommentteja tietyistä ihmisryhmistä. Presidentin pitää olla koko kansan arvostama henkilö.
Hakkaraisella on alkoholiongelma ja on toistuvasti ollut erilaisia skandaaleja. En luottaisi sille miehelle edes lemmikkiäni hoitoon. Luulisi, että persuillakin olisi parempia ehdokkaita.
Sen jälkeen kun persut ja trump sekä muut psykopaattijohtajat jne sakki alkoivat saada menestystä suomessa/ulkomailla niin olen lähinnä yrittänyt valmistautua henkisesti uuteen konflikteihin suomessa/maailmansotaan, jos siihen nyt edes on mahdollista valmistautua. Eli en ihmettelisi yhtään mitään, on ihminen sen verran tyhmä elukka.
Suomalaiset voidaan höynäyttää äänestämään Hakkaraista "läpällä" ja "vastalauseena vihervassareille" niin kuin jenkit Trumpia ja britit brexitiä. Ja sitten ihmetellään, että kuinkas se nyt menikin läpi, eihän se ollut tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset voidaan höynäyttää äänestämään Hakkaraista "läpällä" ja "vastalauseena vihervassareille" niin kuin jenkit Trumpia ja britit brexitiä. Ja sitten ihmetellään, että kuinkas se nyt menikin läpi, eihän se ollut tarkoitus.
Toivon ja rukoilen, että tämä ei kuitenkaan onnistuisi Suomessa. Huhtasaarikin sai vain 7 prosenttia, vaikka hoki että tämä on uusi normaali. Luultavasti persujen ehdokkaaksi tulisi kuitenkin Halla-aho eikä Hakkarainen, on sentään astetta vähemmän nolo tyyppi.
Hakkarainen on hahmona niin mielipiteitä jakava, ettei varmasti pääsisi toiselle kierroksella. Ja jos pääsisikin, niin toinen ehdokas saisi varmasti enemmän ääniä, "kunhan ei vaan Hakkaraista"-logiikalla.
Jos Teuvosta tulee pressa niin leikkaan Suomen passini kahtia ja otan suosiolla nykyisen asuinmaani kansalaisuuden.
Olishan se metkaa, ku saatais Suomeen oma Trumppi 😂
Vierailija kirjoitti:
Erittäin todennäköistä. Melkein toivon että niin kävisi, olisi meinaan viihdearvo kohdallaan ja paljon seurattavaa.
Kyllä täytyy sanoa, että nykyisessä pääministerissäkin on viihdearvo kohdallaan.
Silti toivon hartaasti, ettei mitään vastaavaa tulisi enää koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Olishan se metkaa, ku saatais Suomeen oma Trumppi 😂
Sellainen meillä on jo, Antti Rinne.
Mä veikkaan, että seuraava Suomen presidentti tulee olemaan joku turhisjulkkis, jota kansa äänestää ensiksi ihan läpällä. Sitten ollaankin suu pyöreenä, että näinkö tässä kävi.
Antti Rinne siirtyy Suomen itsevaltiaaksi kunhan Suomi saadaan siirrettyä täysin ekokommunismiin.
Siinä saisi adjutantit pitää linnan juhlissa juopunutta pressaa pystyssä kättelyiden ajan.
Vierailija kirjoitti:
Tästä nimenomaisesta syystä äänestysikärajakin on 18, jonne.
fifty/fifty