Mitä tekisit, jos saisit hyvin harvinaista lapsivapaata aikaa tunnin?
Tarkoittaen siis sitä, että juuri koskaan ei ole ketään, joka hoitaisi pientä lastasi (vauvaasi - taaperoasi) vaan olet koko ajan kiinni hänessä (syillä ei nyt tässä väliä). Mutta joskus, pari kertaa vuodessa, saisit hoitajan hänelle tunniksi. Mitä tekisit sen tunnin ajan?
Kommentit (6)
En tekisi lasta ollenkaan jos ei olisi rahaa palkata esim. MLL hoitajaa mikä maksaa 9e/h.
Lukisin kirjaa. En muista milloin olisin kunnolla saanut keskittyä kirjaan ja ennen luin tosi paljon. Tosin tunti lukemiseen on aika vähän, mutta ihan luksusta kuitenkin mun nykyisessä elämäntilanteessa vauvan ja taaperon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En tekisi lasta ollenkaan jos ei olisi rahaa palkata esim. MLL hoitajaa mikä maksaa 9e/h.
Se ei nyt kuulu tähän. En jaksa avata aloituksen syitä, mutta yleisellä tasolla on esim. tiettyjä lasten sairauksia, joiden vuoksi ei voi palkata ulkopuolista hoitajaa.
Halusin tietää vain, että jos olisi tilanne, että juuri ikinä ei saa omaa aikaa, ja sitten kun harvoin hetkeksi saa, niin mitä silloin tekisi.
Ap
Oon niin puhki ja henkisesti loppu, että varmaan vaan makaisin..
Söisin yksin rauhassa sohvalla jätskiä ja suklaata. Paljon.
Päivästä riippuen olen noina parina kertana joko nukkunut tai lähtenyt ihan yksikseni kävelylle.