Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko muut huomanneet kuinka oma tinder-taso on paljon huonompi kuin live-taso?

06.10.2019 |

Tuntuu että tinderissä saa vain niitä lihavia ja/tai rumia naisia matcheiksi jotka eivät juuri sytytä, vaikka livenä saatu seura on ollut oikein miellyttävää...Ihan kuin nämä kaksi aluetta olisivat eri maailmoista.
Ovatko muut huomanneet samaa?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
42/53 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tinder on malliesimerkki naisten hypergamiasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livenä en ole saanut koskaan seuraa; en kadulla, baareissa, festareilla, kavereiden kautta, koulusta, harrastuksista; en mistään. Jos jotain, ulkonäköäni on haukuttu. Tinderissä normi selfieillä saan ehkä yhden matchin kuussa, ja tuokaan ei aloita keskustelua. Jos laitan herutuskuvia Tinderiin, sanoisin että saan 9/10 antamastani tykkäyksestä takaisin. T. Ruma ja tissitön nainen

Vierailija
44/53 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M33 kirjoitti:

Swaippasin taas huvikseni kaikki oikealle niin kauan kuin tykkäyksiä riitti. (mulla ei ole maksullista versiota)

Sain 28 matchia, joista kuin ihmeen kaupalla yksi on miellyttävä. Melkoisen huono prosentti silti :D

Katsotaan lähteekö juttu käyntiin tuon kanssa....Tunnettu faktahan on, ettei matchi vielä välttämättä tarkoita mitään.

Tästä tulee mieleen joku paikallisen appsin amisporukka joka entisaikaan odotti aina perjantai iltaisin huoltsikan pihassa kylille saapuvia naisia. Nykyään tämä on siirtynyt Tinderiin. Swaipataan kaikkien mahdollisten naisten kanssa, mutta mieluiten otetaan se hieman paremman näköinen tapaus tai sitten tyydytään siihen saakka siihen vähän huonompaan kunnes saadaan ongittua parempi.

Nyt tulee ilmainen vinkki kaikille Tinderissä oleville ''looker'' jonottajille. Tehkää ihan suosiolla tilaa niille miehille joille kelpaisi tavis-Tiina ja siirtykää itse vaikka tuonne Tallinnan puolelle. Hesalaiset saavat helposti swaipattua näitä näyttävämpiä naisia jolloin saatte iloisemman mielen sekä avaatte uraa niille taviksille jotka haluaisivat oikeasti löytää jonkun vaikka hän sattuisikin jonkun mielestä olemaan ruma niin jollekin toiselle hän onkin todellinen löytö.

Vierailija
45/53 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
46/53 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäh? Onko internet tunkenut jo AP:n kännykkäänkin. Ota äkkiä se pois

Vierailija
47/53 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kokeillut Tinderiä, mutta sen tiedän että siellä on tietyt algoritmit, jotka päättävät että ketä tarjotaan kenellekin ja ne pisteyttävät ihmisiä tiettyjen sääntöjen mukaan. Jos olet päätynyt matalalle "tasolle" niin siellähän sitten olet. Jotenkin ei houkuttele tuo softa.

Siellä olet kunnes poistat profiilin ja teet uuden :)

Vierailija
48/53 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kokeillut Tinderiä, mutta sen tiedän että siellä on tietyt algoritmit, jotka päättävät että ketä tarjotaan kenellekin ja ne pisteyttävät ihmisiä tiettyjen sääntöjen mukaan. Jos olet päätynyt matalalle "tasolle" niin siellähän sitten olet. Jotenkin ei houkuttele tuo softa.

Siellä olet kunnes poistat profiilin ja teet uuden :)

Ja swaippaat jälleen kaikki tai lähes kaikki oikealle, "koska muuten ei tule yhtään matchia". En vaan opi ymmärtämään tuota logiikkaa, että parempi saada matcheja itselleen kelpaamattomien kanssa kuin valita vain oikeasti kiinnostavat profiilit ja toivoa, että heistä jonkun kanssa tulee match, joka johtaa tapaamiseen ja kenties vaikka mihin..

Vierailija
49/53 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

netissä oli mahista saada naista vielä 3 vuotta sitten. Nykyään sinne on löytänyt aivan viimeinenki hörhö, ja jokaista pulssin omaavaa naista piirittää 10-200 miestä. Eli naisen saaminen netistä on pieni lottovoitto tänä päivänä.

Vierailija
50/53 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

netissä oli mahista saada naista vielä 3 vuotta sitten. Nykyään sinne on löytänyt aivan viimeinenki hörhö, ja jokaista pulssin omaavaa naista piirittää 10-200 miestä. Eli naisen saaminen netistä on pieni lottovoitto tänä päivänä.

Voin täysin allekirjoittaa

Vierailija
51/53 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
52/53 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huomannut etten saa ikinä sellaista matchia jota kehtaisi lähteä tapaamaan.

M32

Vierailija
53/53 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon uusi tässä keskustelussa ja kovasti kiinnostaa Tinderin algoritmi.

Suomessa minulle näytetään enimmäkseen alimman tason miehiä, mutta esimerkiksi Italian reissulla Tinder sitten uskalsi näyttää parasta ryhmää. Tai mistä minä tiedän oliko se kaikkein parasta, mutta minulle kuitenkin silmää miellyttävää. Sviippasin kaikki hyvät oikealle ihan vaan algoritmin vuoksi.

4-10 asteikolla olen ikäluokassani 8-9 tasoa. Miksi minulle Suomessa ei näytetä kasin miehiä? En puhu Matcheista vaan siitä mitä näytetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi