Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko muut huomanneet kuinka oma tinder-taso on paljon huonompi kuin live-taso?

06.10.2019 |

Tuntuu että tinderissä saa vain niitä lihavia ja/tai rumia naisia matcheiksi jotka eivät juuri sytytä, vaikka livenä saatu seura on ollut oikein miellyttävää...Ihan kuin nämä kaksi aluetta olisivat eri maailmoista.
Ovatko muut huomanneet samaa?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olla tinderissä.

Vierailija
22/53 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elävässä elämässä mun exät (ei niitä tosin niin montaa ole ollut) on olleet pitkiä, komeita ja menestyneitä. En mä sellaisista tinderissä mätsejä tosiaan ole saanut. En siis olekaan enää siellä, keskityn liveen.

Mahdollisesti koukuttaessasi exäsi olit nuorempi ja nätimpi?

Jos nainen onnistuu pärjäämään Tinderissä heikommin kuin livenä, on se melkoinen saavutus. Siis jos pelkästään katsotaan mätsejä/viestejä ja unohdetaan ovatko miehet vakavammin kiinnostuneita (jos ei katsota, lopulta Tinder-taso -> livetaso).

Tulee mieleen testi jossa mies laittoi peruukin päähän ja esiintyi Tinderissä naisena, eikä todellakaan kovinkaan uskottavana sellaisena. Mätsejä ja viestejä kahdessa tunnissa moninkertaisesti enemmän kuin kahdessa vuodessa miehenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elävässä elämässä mun exät (ei niitä tosin niin montaa ole ollut) on olleet pitkiä, komeita ja menestyneitä. En mä sellaisista tinderissä mätsejä tosiaan ole saanut. En siis olekaan enää siellä, keskityn liveen.

Ehkä ei olisi kannattanut ahnehtia ja laittaa välit poikki eksien kanssa.

Ja jos et tinderissä saa mätchejä tuollaisilta miehiltä niin olet pohja 20% naisia.

Vierailija
24/53 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen mies on huomannut, pois lukien miesten huiput.

Tinderin omien tilastojen mukaan naisten suosio on yli kymmenkertainen. Tämä johtuu siitä että miehiä on tuplasti enemmän ja he antavat 5-10 kertaa helpommin tykkäyksiä, ja ovat sitäkin aktiivisempia viestittelyssä.

Tinderin omien tilastojen mukaan helposti mätsejä saavat 80% naisista ja 11,5% miehistä.

Tämä on nähty omassa lähipiirissäkin. Jokainen tuntemani mies paitsi kaksi hyvin komeaa ovat sanoneet ettei Tinderistä saa mitään. Esimerkiksi taas ylipainoisella 35+ eronneella kolmen lapsen äidilä ei ollut pulaa huippu-urheilijoista, toimareista ja komistuksista.

Juju on siinä että miehet tykkäävät ensin kaikista ja sitten alkaa valikointi. Kuka on oikeasti kiinnostava, kuka kelpaisi panosuhteeseen, kuka kertapanoksi, kuka hätäpanoksi, kuka oli hutitykkäys, jne.

Itse löysin sieltä parisuhteen enkä ole "hyvin komea".

M30

Vierailija
25/53 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Live-elämässä yleensä on riittänyt seuraa naisista ihan mukavasti. Jos taas menisin johonkin seuranhakupalveluun ja kertoisin mittani 160/80, tuskin saisin yhtäkään vastausta, enkä paljoa ihmettele.

Vierailija
26/53 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderin omien tilastojen mukaan naisten suosio on yli kymmenkertainen. Tämä johtuu siitä että miehiä on tuplasti enemmän ja he antavat 5-10 kertaa helpommin tykkäyksiä, ja ovat sitäkin aktiivisempia viestittelyssä.

Tinderin omien tilastojen mukaan helposti mätsejä saavat 80% naisista ja 11,5% miehistä.

Tämä on nähty omassa lähipiirissäkin. Jokainen tuntemani mies paitsi kaksi hyvin komeaa ovat sanoneet ettei Tinderistä saa mitään. Esimerkiksi taas ylipainoisella 35+ eronneella kolmen lapsen äidilä ei ollut pulaa huippu-urheilijoista, toimareista ja komistuksista.

Juju on siinä että miehet tykkäävät ensin kaikista ja sitten alkaa valikointi. Kuka on oikeasti kiinnostava, kuka kelpaisi panosuhteeseen, kuka kertapanoksi, kuka hätäpanoksi, kuka oli hutitykkäys, jne.

M30

Olen kateellinen

M37

Vierailija
27/53 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin kannattaa! Mistä muualta muka saa niin helppoa seksiä?

Vierailija
28/53 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo huomannut, ihan "oman tasoisiani" tavallisia miehiä mätsäilen. N30

Et mätsäile, vaan itseäsi parempia miehiä. Tämä on fakta.

M/39

Vierailija
29/53 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen onnistuu pärjäämään Tinderissä heikommin kuin livenä, on se melkoinen saavutus. Siis jos pelkästään katsotaan mätsejä/viestejä ja unohdetaan ovatko miehet vakavammin kiinnostuneita (jos ei katsota, lopulta Tinder-taso -> livetaso).

Tulee mieleen testi jossa mies laittoi peruukin päähän ja esiintyi Tinderissä naisena, eikä todellakaan kovinkaan uskottavana sellaisena. Mätsejä ja viestejä kahdessa tunnissa moninkertaisesti enemmän kuin kahdessa vuodessa miehenä.

Koukuttaminen ei millään tavalla kuvaa sitä, miten exieni kanssa päädyin yhteen. Nuorempi olin toki, varmaan siis nätimpikin. Mutta yhtä kaikki, live-taso ei vastaa tinder-tasoa ja käsittääkseni tässä ketjussa kysyttiin juuri siitä ilmiöstä. En tajunnut että en saa vastata, kun omat kokemukseni eivät vastaa muiden uskomuksia aiheesta. Jatkakaa toki.

Vierailija
30/53 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin kannattaa! Mistä muualta muka saa niin helppoa seksiä?

Minä en ainakaan saanut sieltä yhtään mitään. En edes treffejä.

M37

Vierailija
31/53 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Itse olen löytänyt vain panosuhteita, mutta hyvä näinkin. m40

Vierailija
32/53 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M33 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oot tinderissä kun livenä saat paremmin parempaa seuraa? Ja itse vielä tykkäät niistä joista et tykkää edes.

Baarit eivät juurikaan nappaa, eikä niitä potentiaalisia ehdokkaita tuttavapiiristä rajattomasti löydy. Juhlia tai muita illanistujaisia tuntuu olevan harvassa nykyään...

Itsepä aloituksessa sanoit, että livenä saatu seura on oikein hyvää. Mikset onnistu pitämään niitä suhteita kasassa? Miksi tarvitset koko ajan uutta? 

Jos oikeasti haluat suhteen, niin sitten teet työtä sen eteen. Jos vain keräät irtokokemuksia, niin olet ilmeisesti saavuttanut siinä "ahneen lopun", etkä enää ole kauniiden naisten mieleen. 

Oma vikasi. 

33/53 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M33 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oot tinderissä kun livenä saat paremmin parempaa seuraa? Ja itse vielä tykkäät niistä joista et tykkää edes.

Baarit eivät juurikaan nappaa, eikä niitä potentiaalisia ehdokkaita tuttavapiiristä rajattomasti löydy. Juhlia tai muita illanistujaisia tuntuu olevan harvassa nykyään...

Itsepä aloituksessa sanoit, että livenä saatu seura on oikein hyvää. Mikset onnistu pitämään niitä suhteita kasassa? Miksi tarvitset koko ajan uutta? 

Jos oikeasti haluat suhteen, niin sitten teet työtä sen eteen. Jos vain keräät irtokokemuksia, niin olet ilmeisesti saavuttanut siinä "ahneen lopun", etkä enää ole kauniiden naisten mieleen. 

Oma vikasi. 

En "tarvitse koko ajan uutta". Yksi hyvä riittää. Parisuhteet usein päättyvät jossain vaiheessa. En ole vielä kohdannut sitä sielunkumppania jonka kanssa tulisi loppuelämän suhde.

Oletko sinä sitten automaattisesti lukittu olemaan yhdessä lopun ikääsi sen ensimmäisen potentiaalisen kanssa?

Vierailija
34/53 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koukuttaminen ei millään tavalla kuvaa sitä, miten exieni kanssa päädyin yhteen. Nuorempi olin toki, varmaan siis nätimpikin. Mutta yhtä kaikki, live-taso ei vastaa tinder-tasoa ja käsittääkseni tässä ketjussa kysyttiin juuri siitä ilmiöstä. En tajunnut että en saa vastata, kun omat kokemukseni eivät vastaa muiden uskomuksia aiheesta. Jatkakaa toki.

Et oikein ymmärtänyt pointtia. Joka oli:

Se kun päädyit yhteen exiesi kanssa oli menneisyyttä, se kun etsit uutta miestä on nykyisyyttä. Tasosi ei ole enää sama kuin ennen.

Jokainen tietää että naisen tasoon vaikuttaa eniten kauneus ja nuoruus (lähde: Chapman universityn ja Åbo Akademin tutkimukset).

Vierailija
35/53 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et oikein ymmärtänyt pointtia. Joka oli:

Se kun päädyit yhteen exiesi kanssa oli menneisyyttä, se kun etsit uutta miestä on nykyisyyttä. Tasosi ei ole enää sama kuin ennen.

Jokainen tietää että naisen tasoon vaikuttaa eniten kauneus ja nuoruus (lähde: Chapman universityn ja Åbo Akademin tutkimukset).

Mutta esim aloittajan tai yhdenkään muun miehen kohdalla kysymys ei tietenkään ole tästä? Niin ajattelinkin.

Eri

Vierailija
36/53 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M33 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua aloittajaa, miksi hän tykkää lihavist ja rumista ja sitten valittaa kun tulee match. Ei pidä tykätä kuin sellaisista mistä livenäkin.

Naurettavaa.

Näin kun tekee niin matcheja ei synny.

Tuossa vaiheessa minä toteaisin että olipa pska laitos, heittäisin sen seinään ja lähtisin ulos oikeaan elämään, missä tapaisin miellyttäviä ihmisiä livenä.

Miksi jäädä roikkumaan sovellukseen, joka ei anna toivottua tulosta?

Vierailija
37/53 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M33 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukisitko vastaukseni numero 6.

Tarvitseeko sitä seuraa rajattomasti löytyäkään, eikö yksi hyvä riitä?

38/53 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M33 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukisitko vastaukseni numero 6.

Tarvitseeko sitä seuraa rajattomasti löytyäkään, eikö yksi hyvä riitä?

Yksi hyvä riittää.

39/53 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swaippasin taas huvikseni kaikki oikealle niin kauan kuin tykkäyksiä riitti. (mulla ei ole maksullista versiota)

Sain 28 matchia, joista kuin ihmeen kaupalla yksi on miellyttävä. Melkoisen huono prosentti silti :D

Katsotaan lähteekö juttu käyntiin tuon kanssa....Tunnettu faktahan on, ettei matchi vielä välttämättä tarkoita mitään.

Vierailija
40/53 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M33 kirjoitti:

Swaippasin taas huvikseni kaikki oikealle niin kauan kuin tykkäyksiä riitti. (mulla ei ole maksullista versiota)

Sain 28 matchia, joista kuin ihmeen kaupalla yksi on miellyttävä. Melkoisen huono prosentti silti :D

Katsotaan lähteekö juttu käyntiin tuon kanssa....Tunnettu faktahan on, ettei matchi vielä välttämättä tarkoita mitään.

Ja tässä tulikin syy miksi miesten "Tinder-taso" on niin alhainen.

Swaippasit oikealle kaikki, niistäkin joista sait mätsin vain yksi oli mielestäsi edes miellyttävä.

Koska naiset saavat mätsin kaikilta, Tinderin algo laskee että naisten taso on kovempi ja yhdistää tavistiinat huippumiesten kanssa. Alas, pareja ei synny.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi