Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietitkö koskaan, että joku tuttu tunnistaa täällä?

Vierailija
06.10.2019 |

Olen miettinyt, kuinka paljon täällä tunnistetaan tai ollaan tunnistavinaan toisia heidän kirjoituksistaan? Mietitkö asiaa kirjoittaessasi? Tänne kun se jää ikuisiksi ajoiksi saataville - ja vaikka keskustelu poistettaisiin, se saattaa kuitenkin jäädä kopiona internet-arkiston sivuille jos se on ehditty hakea talteen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En kirjoita henkilökohtaisuuksia palstalle.

Vierailija
2/13 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erakko. Joten ei väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joihinkin ketjuihin on tullut vastattua hyvinkin avoimesti. Ei hävetä. Tiedän myös kourallisen muita täällä käyviä, ja ainakin pari kertaa olen kuvitellut tunnistavani kommentteja-varmahan ei voi olla. Vaikka jokin osuisi johonkuhun 1:1, on kirjoittaja saattanut muuttaa yksityiskohtia kertomuksesta sattumalta sen suuntaisiksi.

Vierailija
4/13 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, yritän olla kertoilematta tuolla tosielämässä asioita joista olen jo kirjoitellut tänne, koska lienee melko hyvä todennäköisyys että täällä aika monikin käy lueskelemassa, vaikkei viitsi asiaa myöntääkään. Paitsi että välillä se vaan lipsahtelee välillä ja olen saattanut joillekin jo paljastuakin. Nyt vain odottelevat naama virneessä, että mitähän muuta se täällä kertoilee itsestään. Eräs kerta myös selasin tätä palstaa samalla kun juttelin kaverin kanssa FB:ssä. Sattumalta tänne ilmestyi heti ketju juuri siitä aiheesta mistä juteltiin kaverin kanssa FB:ssä, eli hänkin taitaa olla kova vauvapalstailija. Monenkohan synkkä salaisuus tämä palsta onkaan?

Vierailija
5/13 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joihinkin ketjuihin on tullut vastattua hyvinkin avoimesti. Ei hävetä. Tiedän myös kourallisen muita täällä käyviä, ja ainakin pari kertaa olen kuvitellut tunnistavani kommentteja-varmahan ei voi olla. Vaikka jokin osuisi johonkuhun 1:1, on kirjoittaja saattanut muuttaa yksityiskohtia kertomuksesta sattumalta sen suuntaisiksi.

Itse tunnustan tekeväni tuota yksityiskohtien muuntelua varmistaakseni, ettei todellisia henkilöitä tunnistettaisi. Esimerkiksi päähenkilö 35-vuotias kirjastovirkailija voikin olla 33-vuotias toimittaja, jos aiheena olisi vaikka ruotia parisuhdekriisiä. 

Vierailija
6/13 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En,mutta  sen sijaan mietin nytkin sitä miksi esim. nytkin  kaikki 6 keskustelua joihin  lähetin aamulla kirjoituksen  kuuluvat nyt sarjaa,'Hakemaasi sivua...jne.'

Vierailija
7/13 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs kerta myös selasin tätä palstaa samalla kun juttelin kaverin kanssa FB:ssä. Sattumalta tänne ilmestyi heti ketju juuri siitä aiheesta mistä juteltiin kaverin kanssa FB:ssä, eli hänkin taitaa olla kova vauvapalstailija. Monenkohan synkkä salaisuus tämä palsta onkaan?

Mulle kävi niin, että kirjoitin vitsikkään kommentin, ja alle tunnin päästä hieman muokattu versio ilmestyi seuraamaani fb-ryhmään. Hätkähdin vähän miten interaktiivista kaikki oikeasti onkaan nykyisin.

Vierailija
8/13 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toisinaan kertonut kavereilleni kirjoittaneeni tänne sen tai tuon viestin, joten ei tarvitse miettiä tällaisia. Kirjoittelen sellaisia juttuja, että jos minut niistä tunnistetaan, ei haittaa ollenkaan.

Vierailija
9/13 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kukaan tunnustaa. Joskus on tuntunut että joku juttu kertoo minusta tai jostain tutustani. Oikeasti varmaan aika monella on samoja ongelmia.

Vierailija
10/13 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kukaan tuttuni käy täällä. Jos käy niin saattaa tunnistaa. Ei kukaan ole koskaan ainakaan sanonut mitään.

Vierailija
11/13 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva.fi, demi.fi, Suomi24 keskustelut kuuluvat yleissivistykseen työpaikallani.

Vierailija
12/13 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin. Tämä palstailu on synkkä salaisuuteni, siksi muutan aina hieman ikääni ja muita tunnistettavia asioita. Uskoisin, että tuttuja on täällä myös vaikka asiasta ei koskaan puhuta.

Vierailija
13/13 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me taas kirjoittelemme komisin minä vammainen ystäväni ja naapurin mummo ja poika. Sekoitamme pakkaa tahallisesti, yksi keittää kahvia ja joku istuu koneella, myös Ipadia kierrätetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi