Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei osaa laittaa taulua seinälle

Vierailija
06.10.2019 |

Hankin kotiimme uuden taulun ja pyysin miestäni laittamaan sen seinälle. Hän sanoi, että ei uskalla laittaa, jos poraa vahingossa väärin tai väärään paikkaan reiät.

Mitähän tuon miehen kanssa pitäisi nyt tehdä, kun ei saa edes yhtä taulua ripustettua? Kukahan tuon tulisi laittamaan? Ideoita?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä, osaako minunkaan mieheni, ei nimittäin ole päässyt osaamistaan todistamaan. Minä ne taulut seinälle halusin, joten itse laitoin. :D

Vierailija
22/34 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydä huoltomies tai naapuri.

Hävettää pyytää naapurin mies ripustamaan taulu seinälle, kun mies pelaa samalla pleikkaria. Aikuinen MIES! Ymmärtäisin, jos kyseessä olisi 12 v Petteri, mutta ei... mies 33v! Nyt alkaa oikeasti ottamaan kaaliin tuon pelailu ja vätystely, kun ei edes yhtä taulua saa seinälle. Kaljaa vaan juodaan ja piereskellään kaiket päivät. Mies saa nyt kyllä tuon taulun laittaa tai muuten pyydän naapurin miehen taulun ripustukseen ja makuuhuoneeseen.

-AP.

Sinä itse olet tuollaisen ukon valinnut, ei ne väkisin tule nurkkiin asumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sinun on arvostella miestäsi siitä, että ei osaa laittaa taulua seinälle, jos et itse osaa... ja jos osaat, niin porakone käteen ja ruuvi reikään! Mies voi sillä välin vaikkapa tiskata! 😀 Kyllä pärjäät!

Minä hoidan kyllä tiskit ja pyykit, mutta tällaiset hommat saa kyllä mies hoitaa. Miks mammat on tässä nyt jotenkin miehen puolella?! Teidänhän pitäis tukea mua 😠 Eihän entisaikaankaan naiset ripustaneet tauluja seinälle? Miehen tuli käydä töissä ja hoitaa korjaustyöt, nainen taas huolehtii kodin järjestyksestä yms. Isänikin vitsaili miehestäni, että oletpa kädettömän miehen kyllä valinnut. Mies on kyllä oikein hyvä isä lapsille, mutta tällaiset perus kodintyöt ei kyllä onnistu millään.

-AP

Vierailija
24/34 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sinun on arvostella miestäsi siitä, että ei osaa laittaa taulua seinälle, jos et itse osaa... ja jos osaat, niin porakone käteen ja ruuvi reikään! Mies voi sillä välin vaikkapa tiskata! 😀 Kyllä pärjäät!

Minä hoidan kyllä tiskit ja pyykit, mutta tällaiset hommat saa kyllä mies hoitaa. Miks mammat on tässä nyt jotenkin miehen puolella?! Teidänhän pitäis tukea mua 😠 Eihän entisaikaankaan naiset ripustaneet tauluja seinälle? Miehen tuli käydä töissä ja hoitaa korjaustyöt, nainen taas huolehtii kodin järjestyksestä yms. Isänikin vitsaili miehestäni, että oletpa kädettömän miehen kyllä valinnut. Mies on kyllä oikein hyvä isä lapsille, mutta tällaiset perus kodintyöt ei kyllä onnistu millään.

-AP

No anna sitten miehen välillä hoitaa kotitöitä ja ripusta se taulu, tai ole ilman taulua! Helppoa ja yksinkertaista!

Vierailija
25/34 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

No anna sitten miehen välillä hoitaa kotitöitä ja ripusta se taulu, tai ole ilman taulua! Helppoa ja yksinkertaista!

Miestä PITÄÄ pystyä katsomaan ylöspäin. Jos miestä ei pysty katsomaan ylöspäin niin hän joutaa roskiin.

-AP

Vierailija
26/34 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laskis mieheks jos ei osaa edes taulua ripustaa. Poju.

Vierailija
27/34 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Miestä PITÄÄ pystyä katsomaan ylöspäin. Jos miestä ei pysty katsomaan ylöspäin niin hän joutaa roskiin.

-AP

Tämä on helppoa. Istut lattialle, tai houkuttelet miehen seisomaan tuolille. Sitten vain katsot häntä ylöspäin. Vielä helpompaa on tehdä se portaissa tms.

Vierailija
28/34 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kyllä sanoa, että ei se ole mies, eikä mikään, jos ei tuollainen homma onnistu. T. 44-valkoinen heteromies

En katsoisi tuollaista vätystä itsekään kyllä.

Vierailija
29/34 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen ns. valkokaulustyötä, mutta teen myös kaikki remontit ja rakennustyöt, myös sähkötyöt, pyydän vain sähkärin tarkistamaan. Ikinä en ole mitään opiskellut, edes niitä sähkötöitä ja sähkömies sanoi, että hyvää jälkeä olin tehnyt.

Vierailija
30/34 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse teen ns. valkokaulustyötä, mutta teen myös kaikki remontit ja rakennustyöt, myös sähkötyöt, pyydän vain sähkärin tarkistamaan. Ikinä en ole mitään opiskellut, edes niitä sähkötöitä ja sähkömies sanoi, että hyvää jälkeä olin tehnyt.

Remonteista kehuivat minua, että parempaa jälkeä teen kuin moni ammattilainen, minulla sujuu kaikki työt, joita pitää käsin tehdä. 

Vierailija
31/34 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se olisi juuri miehelle kuuluva tehtävä? Vai onko tämä joku Ulin uusi provo?

N46

Vierailija
32/34 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli on nyt tehnyt provon, jossa yrittää saada naiset puolustamaan perinteistä työnjakoa miesten ja naisten töihin.

Eipä onnistunut, koska naiset ovat näissä asioissa oikeasti tasa-arvoisia.

33/34 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset itkee tasa-arvoa, mutta sittenkun pitäis ite jotain tehä niin ei kelpaakkaa!?

Ei kaikki ihmiset ole yleismiesjuntusii, tod näköisesti osaa jotain muuta sitten, minäkin pyysin veljen apua poraamis hommiin kun hänellä on kokemusta.

Vierailija
34/34 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla komea mies? Oliko vielä sosiaalisesti suosittu ja statuksekas kaikenlisäksi?

t. Ruma ja lyhyt akateeminen m38, joka osaa korjata mm. imurin, pesukoneen ja polkupyörän, ja rakentaa kirjahyllyn omin käsin. Ja joka ei kelpaa naisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi