Mitä teidän sunnuntaihin kuuluu?
Kommentit (40)
No, nukuin melko pitkään, eli nousin joskus vähän ennen yhdeksää (kun on kaksi lasta ja koiranpentu, tuo on pitkään; lisäksi mä yleensä herään omasta tahdostani huolimatta aikaisin). Nyt oon istunut tässä syömässä aamupalaa ja selailemassa uutisia. Mieheni meni ulos siivoamaan liiteriä, mä menen kohta lasten ja koiran kanssa perästä. Tänään pitää vissiin panna moottoripyörä seisontaan :(
Makaan sohvalla ja katon telkkaria. Syysflunssassa :)
Koiran kanssa kävin aamulla lenkillä. Meinasin leipoa sämpylöitä ja tehdä kaalisoppaa.
Lapset nukkuu vielä.
Tein aamupalaksi muutamia teeleipiä kahvin kera.
Nyt istuskelen kahvikupin kanssa netin äärellä.
Myöhemmin päivällä lapseni on tulossa käymään.
Kiitos hyvää. Siivosin parvekkeen ja laitoin kanervat + öljylyhdyt. Otin talvivaatteet jo esille ja laitoin ohuemmat takit ym. kaappiin. Odotan, että pääsen käyttämään ihanaa tupsupipoani 🤗
Pyörittelin 30 lihapullaa ja siellä ne nyt uunissa kypsyy.
Samaa kuin aina. Kärsin kroonisesta pihtaamisesta.
Kaalisoppaa ja teeleipiä! Ihanaa 😋
Nukuin liian pitkään ja juon vasta kahvia. Myöhemmin siivousta, lakananvaihto ja ruoan tekoa alkuviikolle. Toivottavasti kerkeis uloskin. Illalla taas pyörin ja valvon varmaan puoleen yöhön, kun nyt tuli nukuttua niin paljon :(
Calvados takkatulen äärellä.
M 45
Vierailija kirjoitti:
Kaalisoppaa ja teeleipiä! Ihanaa 😋
Pröööööt!
Heräsin 10.30.ihana sunnuntai - vapaa, kun harvoin on. Eilen aamulla pääsin yövuorosta. Kahvia juon. Porsaan ulkofileen otin huoneen lämpöön ja teen pihvit. Käyn lenkillä ja muuten lepäilen ja katson elokuvia. Huomennakin vapaa, joten ei mitään hätää😀
Hidas aamu, juon lattea ja selailen palstaa. Kohta ulos, lipputangon kaato, viirin poisto ja tangon pesu.
Ruoaksi valmistan jotain, mitä vielä jääkaapista löytyy, menossa sen tyhjennys ennen pitkää lomaa.
Iltapäivällä pakkailen ja huomenna lennän 7 viikoksi etelään.
Tapaan aikuiset lapseni. Vietän rauhallisen sunnuntain.
Migreeni toista päivää. Terästettyä glögiä mukissa ja sohvalla makoilen.
Heräsin aikaisin. Katsoin areenasta uuden hyvän brittisarjan.
Nyt vähän tylsistyttää.
Söin eilen vähän huonosti ja nyt saa koko ajan juosta pierupaskalla.
Tekosavolainen hiljaa!