Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ÄÄK! Viisaudenhampaan poisto edessä+raskausyritys!!! ov

Vierailija
01.06.2006 |

Ensinnäkin pelottaa koko hampaan poisto ja toisekseen mietityttää se, kun juuri silloin on raskausyritys päällä. Voiko se hampaan poisto lääkkeineen (jos joutuu Buranaa syödä) ehkäistä mahdollisen raskauden? Jostain olen lukenut, että Buranaa ei kannata yritysvaiheessa ottaa. Entä jos tulee antibioottikuuri? *ihan sekaisin* Auttakaa, pelottaa :I

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalle. En halunnut antibioottikuuria, enkä vahvoja särkylääkkeitä tällä kertaa (toisen puolen viisauden hampaat oli jo 1 kerrallaan poistettu aiemmin ja tuskat oli kovat) ja näillä hoidoilla kipu oli paljon vähäisempää ja paraneminen tapahtui nopeasti, vaikka 2 hammasta poistettiin kerralla.

Vierailija
2/7 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ensinnäkin pelottaa koko hampaan poisto ja toisekseen mietityttää se, kun juuri silloin ohn raskausyritys päällä. Voiko se hampaan poisto lääkkeineen (jos joutuu Buranaa syödä) ehkäistä mahdollisen raskauden? Jostain olen lukenut, että Buranaa ei kannata yritysvaiheessa ottaa. Entä jos tulee antibioottikuuri? *ihan sekaisin* Auttakaa, pelottaa :I

Yritysvaiheessa ei tarvitse välttää lyhytaikaista Buranan käyttöä. Pitkäaikainen tulehduskipulääkkeiden käyttö voi heikentää hedelmällisyyttä, mutta lyhytaikaisesta käytöstä ei ole haittaa. Antibiootista ei myöskään ole vaaraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun imetin, kaksi viisuria ja olin kyllä ällikällä lyöty miten nopea ja helposti siitä selvisi.. Eli ei paniikkia. Luulen, et jos ois tulehtunu niin sitten tietty eri. Muistaakseni söin sinä ekana päivänä buranaa, ettei alkais särkee.. ja seuraavana päivänä en ottanut mitään.

Vierailija
4/7 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en tervinnu särkylääkettä, hiukan vaan turposi poski ja vuosi verta ekan vuorokauden. ota panadolia jos burana ei käy

Vierailija
5/7 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa alhaalta jouduttiin poraan leukaluuta ja sen vuoksi antibiootti. Pari eka päivää ihan kamalia ilman buranaa. Onko sulla jo aika tiedossa h-lääkäriin? Kannattaa nyt yritystä lykätä, että saat nuo viisurit poistettua.

Vierailija
6/7 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/7 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis tuo, jolla alahampaat oli tiukassa ja jouduttiin poraan leukaluuta ja halkaiseen alaviisurit ennen kuin lähtivät.