Baarijuttu, ilman kondomi, täytin juuri 18
Täytin tällä viikolla 18 ja tulihan sitä hieman juhlittua. Illan päätteeksi seksiä vanhemman miehen kanssa, joka painosti olemaan ilman kortsua ja puheista huolimatta laukesi sisääni. Tämä tapahtui lauantaina aamuyöllä ja aamulla. Nyt olen aivan kusessa, tiedän että noi yhden illan jutut ei aina johda hyvään, mutta turha sitä enää oo valittaa.
En tiedä pitäisikö ottaa jälkiehkäisy. Ehtisin vielä ja päätin että jos otan niin otan huomenna päivällä sen. Olen kerran sen ottanut, jonka johdosta menin henkisesti ja fyysisesti todella sekasin. Silloin puhjennut akne vaivaa minua vieläkin hieman, tosin jo paljon rauhottunut näin yli vuoden jälkeen. Tämän takia en todellakaan nyt uskaltaisi ottaa sitä je-pilleriä.
Menkat ovat tosi epäsäännölliset, viimeksi tulivat heinäkuun alkupuolella. Seksiä olen kuitenkin harrastanut ennen tätä toukokuussa. En siis osaa yhtään sanoa milloin ovuloin. Jos raskauden mahdollisuus olisi nyt sitä 20% luokkaa, niin olen tässä kahden vaiheilla, ottaakko se pilleri vai ei. Tiedän, että pilleri voisi estää sen shokeeraavan raskauden, mutta jos en nyt raskaana ole ja en ota pilleriä niin säästyn erittäin paljolta.
Olen nuori ja tyhmä ja kokematon :( Auttakaa olen aivan kiipelissä nyt. Mitä teen? Vanhemmille en uskalla kertoa ja kavereille hävettää puhua tästä.
Kommentit (41)
Ota se pilleri. Käy testeissä.
Jatkossa, pidä huolta itsestäsi. Vaikka av:lla leuhkitaan typerillä seksijutuilla, sinun ei tarvitse tehdä mitä nämä lortot.
Hoida nyt itses kuntoon.
Jos tapaat kivan miehen, pyydä puhelinnumero ja tutustu ensin. Epäluotettavat karsiutuu niin.
Arvosta itseäsi, älä suostu pelkäksi p@nopuuksi.
Se oikea tulee kohdalle kun on sen aika. Voit myös soittaa tukipisteisiin esim Tyttöjen talo.
Vierailija kirjoitti:
Kumpaan reikään mies laukesi...?
Pimppaan. Ei peppuun laukeaminen olis haitannut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpaan reikään mies laukesi...?
Ruskeantalon reikään tietenkin.
Ap
Älä trollaa
amatöörit laukeaa sisään,pimppaan siis.
en koskaan ole elämässäni käyttänyt kondomia,enkä aijo käyttää, kerran tässä eletään muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
amatöörit laukeaa sisään,pimppaan siis.
en koskaan ole elämässäni käyttänyt kondomia,enkä aijo käyttää, kerran tässä eletään muutenkin.
Huomaa, että täällä pyörii paljon amatöörejä.
Akne ja 5 päivää huonohko olo vs. raskauspahoinvointi, synnytys, isätön vahinkolapsi ja kaikki tulevaisuudensuunitelmat uusiksi - paha valinta 🤔
pelkurit laittaa kortsun, ja vielä kertoo oikean nimensäkin
Jälkiehkäisypilleri toimii sitä paremmin, mitä nopeammin otat sen. Nyt voi olla jo liian myöhäistä.
Siis paljon sua vanhempi tämä mies oli? Inhottavaa, että joku vanha mies käyttää hyväkseen vasta täysi-ikäistynyttä tyttöä. Eikä pidä edes ehkäisystä huolta.
Ota vaan se jälkiehkäisy. Pahempi asia on tehdä abortti. Joko olet käynyt apteekissa?
Vierailija kirjoitti:
Siis paljon sua vanhempi tämä mies oli? Inhottavaa, että joku vanha mies käyttää hyväkseen vasta täysi-ikäistynyttä tyttöä. Eikä pidä edes ehkäisystä huolta.
Se oli 34v.
N18 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli 34v.
Missä kaupungissa tapahtui? Mun mies tuli myöhään la aamuna kotiin.
Ap hoitaa nyt HETI sen jälkiehkäisyn.
Kipittää sitten lääkäriin huolehtimaan tulevan ehkäisyn kuntoon. Pitää olla jokin pidempiaikainen ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
N18 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli 34v.
Helsingissä
N18 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N18 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli 34v.
Helsingissä
Ok, ei sit ollut mun mies mutta varmasti oli jonkun toisen luona.
Tr0lli. Miehen kirjoittama fantasiointi.
Wikipwdia:
"Suun kautta otettavat jälkiehkäisytabletit toimivat viivästyttämällä tai estämällä ovulaation eli munasolun irtoamisen. Tällöin munasolu ja siittiöt eivät kohtaa eikä hedelmöitystä tapahdu. "
Mutta jos ovulaatio on jo tapahtunut, ei tuo menetelmä estä raskautta millään tavalla.
Toinen mahdollisuus on kuparikierukka.