Baarijuttu, ilman kondomi, täytin juuri 18
Täytin tällä viikolla 18 ja tulihan sitä hieman juhlittua. Illan päätteeksi seksiä vanhemman miehen kanssa, joka painosti olemaan ilman kortsua ja puheista huolimatta laukesi sisääni. Tämä tapahtui lauantaina aamuyöllä ja aamulla. Nyt olen aivan kusessa, tiedän että noi yhden illan jutut ei aina johda hyvään, mutta turha sitä enää oo valittaa.
En tiedä pitäisikö ottaa jälkiehkäisy. Ehtisin vielä ja päätin että jos otan niin otan huomenna päivällä sen. Olen kerran sen ottanut, jonka johdosta menin henkisesti ja fyysisesti todella sekasin. Silloin puhjennut akne vaivaa minua vieläkin hieman, tosin jo paljon rauhottunut näin yli vuoden jälkeen. Tämän takia en todellakaan nyt uskaltaisi ottaa sitä je-pilleriä.
Menkat ovat tosi epäsäännölliset, viimeksi tulivat heinäkuun alkupuolella. Seksiä olen kuitenkin harrastanut ennen tätä toukokuussa. En siis osaa yhtään sanoa milloin ovuloin. Jos raskauden mahdollisuus olisi nyt sitä 20% luokkaa, niin olen tässä kahden vaiheilla, ottaakko se pilleri vai ei. Tiedän, että pilleri voisi estää sen shokeeraavan raskauden, mutta jos en nyt raskaana ole ja en ota pilleriä niin säästyn erittäin paljolta.
Olen nuori ja tyhmä ja kokematon :( Auttakaa olen aivan kiipelissä nyt. Mitä teen? Vanhemmille en uskalla kertoa ja kavereille hävettää puhua tästä.
Kommentit (41)
Nyt tulee lapsi!
Kun se tulee annat sille tissiä.
Jälkiehkäisyn lisäksi kannattaa käydä tautitesteissä. Mikäli juominen ja humala saa käyttäytymään noin idioottimaisesti niin kannattaa välttää sitä. Tämä täyttää raiskauksen tuntomerkit, ilmoita mies poliisille.
Kuulostaa todellakin siltä että sut on raiskattu. Kannattaisi mennä johonkin terapiaan missä terapeutti voi työstää sinua. Muuten tapauksesta saattaa tulla jotain flash backejä joka saattaa johtaa esim. pitkäaikaiseen masennukseen.
Vierailija kirjoitti:
Jälkiehkäisyn lisäksi kannattaa käydä tautitesteissä. Mikäli juominen ja humala saa käyttäytymään noin idioottimaisesti niin kannattaa välttää sitä. Tämä täyttää raiskauksen tuntomerkit, ilmoita mies poliisille.
Ei tuossa raiskauksen tunnusmerkit täyty. Itsekkään en käytä kortsua aina naiset on vapaaehtoisesti suostuneet ilmankin, jos vaihtoehtona on ollut patukan saamattomuus.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa todellakin siltä että sut on raiskattu. Kannattaisi mennä johonkin terapiaan missä terapeutti voi työstää sinua. Muuten tapauksesta saattaa tulla jotain flash backejä joka saattaa johtaa esim. pitkäaikaiseen masennukseen.
Miksette vaan voi vastata kysymyksiin? Tässä ei nyt puhuttu raiskauksesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksette vaan voi vastata kysymyksiin? Tässä ei nyt puhuttu raiskauksesta mitään.
Ihan normaalia kahden aikuisen välistä seksiä ja humalassa mies voi ulosvetämisen unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nro 1 vastasi kysymyksiin.
Jälkiehkäisy, sp-tautitestit ja nyt muistat, että et ikinä, koskaan, milloinkaan touhuile kenenkään random sepon kanssa ilman kondomia, vaikka ukkeli vinkuisi mitä.
jos on antanut panna paljaalla, niin ihan turha siitä on jälkeenpäin miestä syyttää, se kun pitäis selvittää aina etukäteen se kortsun käyttö, eikä vasta jälkikäteen. känninen mies kun panee hyvin usein mielellään paljaalla, niin riskialtista kuin se onkin.
Nou hätä! Peräreiän kautta ei voi tulla raskaaksi!
Case closed.
Vierailija kirjoitti:
Case closed.
Olen lukenut, että voi tulla raskaaksi myös peräreiän kautta.
Tämä tosin ilmeisesti vaatii todella ison munan, jolla puhkaistaa kalvot suolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Case closed.Olen lukenut, että voi tulla raskaaksi myös peräreiän kautta.
Tämä tosin ilmeisesti vaatii todella ison munan, jolla puhkaistaa kalvot suolesta.
No jos munan tökkää suolesta läpi, niin eiks silloin paska tuu emättimestä?
Ihan höpöhöpöjuttuja tuollaiset peräreikäraskaudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tosin ilmeisesti vaatii todella ison munan, jolla puhkaistaa kalvot suolesta.No jos munan tökkää suolesta läpi, niin eiks silloin paska tuu emättimestä?
Ei tule paska emättimestä. Rikkoutunut suoli palautuu ennalleen kun muna poistuu reiästä. Naapurin emäntä on kuulemma siitetty näin, sillä on isomunainen tumma mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tosin ilmeisesti vaatii todella ison munan, jolla puhkaistaa kalvot suolesta.No jos munan tökkää suolesta läpi, niin eiks silloin paska tuu emättimestä?
Perseen kautta voi tulla paksuksi vain jos sperma valuu peräreijästä ulos pimppaan. Ei siihen hirveesti tarvita kuin vähän sormetusta spermaisilla sormilla.
Siitäkin saattaa tulla akne jos on raskaana. Ja muutakin.
Jälkiehkäisy ei ehkäise jälkikäteen.
Se estää munasolun irtoamisen.
Jos se oli irronnut jo, tulet raskaaksi samaan tapaan kuin ilman pilleriä.
Ai sinulle riittää että "painosti olemaan ilman kortsua"? Annatko pankkikortinkin jokaiselle joka pyytää?
Mä en usko että voit olla ihan noin typerä enää 18-vuotiaana. Hae se pilleri, muu pohdinta on turhaa. Ja ota opiksesi ja vältä vastaavaa jatkossa.