Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tärkeä kysymys lenkkeilystä kaupungissa

Vierailija
05.10.2019 |

Jos asuisit keskustassa kerrostalossa ja lenkkeilisit keskustan alueella, jossa on myös puistoja ja puistikoita. Sinulle tulisi kaamea paskahätä, eli vatsa suorastaan murisisi. Tottakai yrittäisit päästä kotiin vessaan, mutta jos meinaisi tulla niin paskoisitko housuun vai ihan pokalla vaikka jonnekkin pusikkoon? Riskihän on että paska alkaisi valua lahkeesta kerrostalon hississä/portaissa.

Niin tämmöistä mä mietin näin lauantai-iltana. Mulla nimittäin meinasi käydä tänään näin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Vierailija
2/10 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia lenkkeilen vain

a) metsässä tai

b) pimeällä

Tänään ehdin kotiin asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä äärimmäisessä hädässä etsisin vain sen puskan minne mennä ja tekisin sinne tarpeeni.

Vierailija
4/10 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puskaan vaan. Et olisi ensimmäinen joka joutuu niin tekemään. Ota varalta pieni pussi ja paperia mukaan jos mahasi reistailee usein. Voit yrittää tehdä tarpeesi suoraan pussiin ja heittää käytetyt paperitkin sinne tai antaa mennä puskan juurelle ja pitää pussia vaan papereita varten.

Vierailija
5/10 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti puskaan. Ei kuulosta houkuttelevalta lenkkeillä ripulit puntissa

Vierailija
6/10 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinne puiston puskiin paskaa mahtuu.

Voit luottaa minuun olen lääkäri.

Vierailija
7/10 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ongelma on vaan löysiä boksereita käyttävillä miehillä ja stringien käyttäjillä.

Vierailija
8/10 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noista vaihtoehdoista valitsisin sen puskan mutta ihmettelen kyllä ettei kaupungin keskustasta löydy mitään paikkaa missä on vessa jonne voisit mennä.

Vierailija
9/10 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkisin että olen puistotyöntekijä ja siksi kyykin puskassa kun oikeasti paskannan sinne

Vierailija
10/10 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on itse asiassa yllättävän yleinen ongelma. Kun Juoksufoorumilla muutama vuosi sitten joku aloitti keskustelun otsikolla "Hätä kesken juoksulenkin", tuli siihen hetkessä kymmeniä vastauksia ja kaikki ihan asiallisia.

Yritän itse ensisijaisesti etsiä tarvittaessa jonkin pizzerian tai kahvilan ja käyttää sen vessaa. Varaan tätä varten kahden euron kolikon, jonka annan työntekijälle. Näun kehtaan tulla samaan paikkaan uudelleenkin, vaikka en ostakaan mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme