Onko kukaan käyttänyt Thyroxinia laihduttamiseen?
En sairasta mitään kilpirauhassairautta, onko siis vaarallista käyttää jonkin aikaa thyroksiinilääkitystä (olen perusterve)?
Onko kukaan kokeillut??
Kommentit (15)
taivaaseen. Todennäköisestiu saat aikaiseksi sellaisen rytmihäriön, että henki irtoo
Aiheuttaist itsellesi kilpirauhasen liikatoiminnan kaltaisen tilan. Kilpirauhasen liikatoimintaa kuvaa elintoimintojen nopeus. Oireita ovat painon laskun lisäksi sydämentykytys, hengenahdistus, lihasheikkous, väsymys, hikoilu, vilkastunut suolen toiminta, hermostuneisuus, unettomuus, käsien vapina ja hauraat hiukset. Poppakonsteja laihtumiseen ei ole olemassakaan, valitettavasti.
Lääkäri
Furesis on ihan typerä ehdotus, en halua poistattaa nestettä, se ei oikeasti edes laihduta ja kohta on elektrolyytit ihan persiillään...
ap
Saat sitten syödä lääkkeitä lopun elämääsi vain ja ainostaan sen takia että kuvittelet laihtuvasi noilla hormoneilla? Ja mistä meinasit niitä saada? Meinasitko että alat vain popsimaan niitä tietämättä niiden vaikutuksista ja annostuksista yhtään mitään?! Minulla alkoi kahden vuoden piinaava aika kun kokematon lääkäri määräsi liian suuren annoksen niitä minulle. Sydän reagoi siihen ja sen vuoksi sitten olen kärsinyt pari vuotta. Että juu, syö vaan....
Tämän täytyi olla provo!!!!!
Vierailija:
Saat sitten syödä lääkkeitä lopun elämääsi vain ja ainostaan sen takia että kuvittelet laihtuvasi noilla hormoneilla? Ja mistä meinasit niitä saada? Meinasitko että alat vain popsimaan niitä tietämättä niiden vaikutuksista ja annostuksista yhtään mitään?! Minulla alkoi kahden vuoden piinaava aika kun kokematon lääkäri määräsi liian suuren annoksen niitä minulle. Sydän reagoi siihen ja sen vuoksi sitten olen kärsinyt pari vuotta. Että juu, syö vaan....
Tämän täytyi olla provo!!!!!
Ja tiedän myös niiden vaikutuksista ehkä jopa enemmän kun useammat täällä...
ap
Periaatteessa on turvallista jos veriarvoja ja vointia seurataan kokoajan ja annostus on oikea (ei liian suuri).
syö vähemmän kuin kulutat ja harrasta liikuntaa???
päin vastoin kun insuliinin liikatuotanto (insuliini lihottaa)
Meillä on nimittäin kaapissa mun isoisän Furesista, jota määrättiin hänelle, mutta sitten kuuri katkaistiinkin.
eli pissaaminen lisääntyy. Ja se on kyllä ihan reseptilääke, lääkärin määräämä
Minulla ollut niin vajaa kuin kilpirauhasenylitoimintaakin.. Vajaatoiminnassa en lihonut enkä liikatoiminnassa laihtunut. Ja näin oli myös äitilläni.
Joten ei todellakaan ole taattua että liikatoiminnassa laihtuisi.. Se on kamala tila.. Pahempi kuin vajaatoiminta!
22:lle: perustuu siihen, että kun terve alkaa syödä kilpirauhasen vajaatoimintaan tarkoitettua lääkettä saa se hänellä aikaan liikatoimintaa. Ja kilpirauhasen liikatoiminnan oireisiin kuuluu usein laihtuminen. Hullun hommaa, tehdä terveestä sairas tahalleen.
Kilpirauhasen liikatoiminta on hirveä rasitus elimistölle. Välitätkö itsestäsi pätkääkään?