Mukava mies, mutta asuu maalla, pakko unohtaa!
Vietin viikonlopun hänen luonaan. Pyysi asumaan.
Ei estettä koska teen työni etänä ja toimistossa Lontoossa olen vain viikon verran kuukaudessa.
Parkano siellä oli vain yksi katu matalia rakennuksia yhdessä
kauppa muuta merkittävää liiketoimintaa en nähnyt.
Joku baari ja poliisiasema oli.
Mikä pahinta en nähnyt koko kylässä kuin muutaman ihmisen liikkuvan kadulla, autio ja aavemainen.
Tulisin siellä hulluksi viikossa kun Helsinkikin niin pieni, että ahdistaa.
Miten ihminen voi elää tuollaisessa periferiassa?
Kommentit (6)
Unohda jos ei tunnu sulle sopivalta, joku muu saa siitä mukavan miehen.
Ei kannata muuttaa, jos ei pää kestä. Toiveet asuinpaikan suhteen olisi parisuhteessa hyvä olla suhteellisen samanlaiset, ja jos näin ei ole, jompikumpi päätyy tekemään liian suuren kompromissin. En itsekään muuttaisi takaisin mihinkään pikkukuntaan, lapsuus ja nuoruus sellaisessa oli ihan tarpeeksi.
Minä voisin hyvin muuttaa Parkanoon, jos vain saisin sieltä töitä tai voisin tehdä töitä kotoa. Viihtyisin varmasti mainiosti ja äkkiäkös tuosta autolla hurauttaisi vaikka Tampereelle, jos niin haluaisi.
Lontoossa olen ollut pari kertaa, mutta sinne en muuttaisi ikinä. En usko, että menen sinne enää koskaan, sillä vaikka kaupunki oli ihan ok ja siellä on paljon katsomista, niin minua alkaisi ärsyttämään kaikki parissa viikossa. Ja tiedän kyllä mitä ulkomailla ja suurkaupungissa asuminen on, sillä olen asunut aikuisena neljä vuotta miljoonakaupungissa.
Mutta juu, jos ap sinua alkaa ahdistamaan rauhallisus, niin eihän siinä muu auta kuin etsiä itselleen paremmin sopiva mies. Eikö sen luulisi olevan ihan helppoa? Tosin ap sinulla ei kyllä ole niin miestä kuin työpaikkaakaan, mutta eipä mennä yksityiskohtiin. :)
Kukin taplaa tyylillään. Jos sua ahdistaa kun ympärillä ei ole koko ajan hälinää ja vilinää, voi olla parempikin että katselet asuinpaikaksesi jonkin vilkkaamman keskuksen.