Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on vikana tällaisessa ”ihastumisessa”?

Vierailija
04.10.2019 |

Luulen olevani hyvin ihastunut, jopa rakastunut. Kuitenkaan en osaa ”nähdä” itseäni hänen kanssaan vaikka hänen ajattelemisensa saa perhoset vatsaan jne jalat alta fiiliksen. Flirttiä on ollut ja tiedän että tunteet on molemminpuoliset. Silti kun näen hänet pitkän tauon jälkeen tulee joku ihmeellinen hylkimisreaktio, että etäännytän itseni hänestä enkä koe että voisimme koskaan olla pari. Toisaalta pidän itseäni liian huonona hänelle, toisaalta taas ajattelen luonteiden olevan liian ääripäät jotta sopisimme yhteen.
Ei siis kuulosta yhtään lupaavalta, mutta miksi kuitenkin olen hänessä tunnetasolla ihan kiinni?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa minulle on kerran käynyt juuri noin. Selitys omalla kohdallani on liian pitkä ja monimutkainen tähän kerrottavaksi, mutta suosittelen pysymään ihmisestä kaukana ja parantamaan itsetuntemusta.

Vierailija
2/17 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän pelkkiä alapeukkuja?

Olen itsekin miettinyt, että onko syytä kuitenkin pysyä kaukana hänestä. Toisaalta tuntuu että hän vaan vetää puoleensa enkä voi sille mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnnelukot. Hyljätyksi tulemisen pelko ja huono itsetunto.

Vierailija
4/17 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin miettinyt, että onko syytä kuitenkin pysyä kaukana hänestä. Toisaalta tuntuu että hän vaan vetää puoleensa enkä voi sille mitään.

Niin vetää, mutta siitä ei tule lopulta mitään.

5/17 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska teillä on pitkiä taukoja näkemisessä ja elämässä kaikkea muuta. Erilliset elämät, erilliset piirit ja erillinen arki tekee sen. Ja olisko tunteet kuitenkin päässeet kylmentymään jommalla kummalla?

Sosialismi tappaa!

Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE

Vierailija
6/17 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siitä ei tulisi mitään?

Vierailija
7/17 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdotonta vastata kertomasi perusteella. Aivan liian epämääräistä, pitäisi tietää enemmän että voisi kommentoida.

Vierailija
8/17 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut nyt vähän avaamaan.

Tunnetko häntä hyvin, vai olet ihastunut tuntematta? Mikä tarkoittaisi että et kyllä tunne häntä, ja olet ihastunut koska sinulla on tarve saada ihastua.

Jos eron jälkeen haluat olla hänestä erossa, niin ikään kuin se addiktoiva joku huume hänessä on irrottanut otteensa sinusta, ja sinulla on se terve reaktio häneen, eli pysyä loitolla.

Anna kun arvaan, hän on paha poika, vähän pelottava, ja sinulla on tausta jossa sinua on vähätelty tai muuten laiminlyöty.

Vierailija
9/17 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siitä ei tulisi mitään?

Koska kuten ap selvästi sanoo, ei tunnu siltä että heistä voisi koskaan tulla pari.

Vierailija
10/17 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelko saa sinut perääntymään.Sille ei kannattaisi antaa valtaa.Tunnemme harvoja ihmisiä kohtaan voimakasta vetoa.Sitä ei kannata ohittaa.

Vierailija
11/17 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joudut nyt vähän avaamaan.

Tunnetko häntä hyvin, vai olet ihastunut tuntematta? Mikä tarkoittaisi että et kyllä tunne häntä, ja olet ihastunut koska sinulla on tarve saada ihastua.

Jos eron jälkeen haluat olla hänestä erossa, niin ikään kuin se addiktoiva joku huume hänessä on irrottanut otteensa sinusta, ja sinulla on se terve reaktio häneen, eli pysyä loitolla.

Anna kun arvaan, hän on paha poika, vähän pelottava, ja sinulla on tausta jossa sinua on vähätelty tai muuten laiminlyöty.

En tunne häntä hyvin, mutta tiedän hyvin pidemmältä ajalta. Tavallaan siis en haluaisi olla hänestä erossa, mutta hänen näkemisensä tai jopa äänensä kuuleminen saa aikaan hylkimisreaktion, jossa ajattelen hänen olevan omasta maailmastani liian kaukana, jotta meistä voisi koskaan tulla mitään. Ja samaan aikaan tuo älytön vetovoima. Taustani suhteen on juuri noin mitä kirjoitit, mutta hän ei ole mikään paha poika eikä pelottava.

ap

Vierailija
12/17 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie taas neuvoisin kuuntelemaan sitä kuuluisaa intuitiota. Jos jo nyt sinusta aidosti tuntuu siltä ettei voi tulla mitään, niin silloin, luota siihen.

Silloin kun kaikki on hyvin sinulla ja hänellä, et pelkää tai ajattele sitä, ettei tästä voi mitään tulla!

Vierailija
13/17 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi naisen aivotoimintaa, ei päätä eikä häntää.

Vierailija
14/17 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normi naisen aivotoimintaa, ei päätä eikä häntää.

Komppaan tätä. Tutkimattomat ovat naisen ajatukset

mies51v

Vierailija
15/17 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että eräällä miehellä musta aikalailla samat fiilikset! Että on ihastunut ja näin, mutta ei osaa mua kohdata vaan pakenee...vetovoima ja kummallinen yhteys on kans tosi suuri meijän välillä ja luulen ettei hän sitä osaa käsitellä, kun mä taas osaan ja uskallan. Vaikka muakin piru vie tää pelottaa :) Enpä tiiä miten meidän käy, mutta voi joskus tunteet mennä ihan sekaisin ja monimutkaisiksi ettei oo enää mitään tolkkua koko jutussa! Vaikka alku ois ollu tosi lupaava niin pelot ja epävarmuudet voi tulla sotkeen kuviota ja se ihastus muuttuu jollain tapaa ahdistukseksi josta haluu eroon...

Vierailija
16/17 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pidät itseäsi huonompana kuin hän? Naisen huono itsetunto ..

Vierailija
17/17 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jompi kumpi varattu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan