Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varattu mies ihastunut?

Vierailija
04.10.2019 |

Aloitin jokin aika sitten uudessa työpaikassa, jossa huomioni on kiinnittänyt mies, jonka tunsin/tiesin jo entuudestaan, mutta jonka kanssa emme ole koskaan suuremmin olleet tekemisissä. Ikäeroa meillä on reippaasti ja mies on myös naimisissa. Aina tervehtiessään mies hymyilee niin että katsoo vain pienen hetken hymyillessään minuun ja kääntää sitten katseensa pois. Hymystä tulee minulle aina tunne, että haluaisi hymyillä enemmänkin, mutta ei voi, koska muita on aina paikalla. Hymy on jotenkin tosi aidon oloinen ja kääntäessään päänsä pois mies vielä usein jatkaa hymyilyä, jos katsoo suuntaan jossa ei muita ihmisiä ole. Hän saattaa myös katsoa minuun ohimennen ja nään "vilauksen" alkavasta hymystä, mutta kääntää sitten katseensa ja jatkaa hymyilyä. Tämä hymyily tuntuu hämmentävältä, koska se on niin aidon oloista (samaan aikaan iloista ja ehkä hieman hämmentyneenkin oloista) ja tuntuu aina liittyvän minuun. Mies myös tervehtii minua aina tuttavallisesti sanomalla moi eikä esim. terve ja saatan kyllä kuvitella, mutta sanoo sen mielestäni jotenkin "pehmeämmin" kuin muille. Mies ei vaikuta mielestäni pelurilta tai naistenmieheltä. Mies kyllä tietää varmasti oman arvonsa (on hyvännäköinen ja työyhteisössä hyvin arvostettu), mutta ei vaikuta siltä että hänellä olisi ns. tarvetta tehdä vaikutusta kaikkiin vastaan tuleviin naisiin. Olinkin hieman yllättynyt miehen käytöksestä, koska ajattelin hänen suhtautuvan minuun hyvinkin neutraalisti/ei kiinnittävän minuun juuri huomiota. Olen myös pitänyt miestä aina vähän ehkä jopa jäyhänä tyyppinä joka ei esim. hymyilisi ns. turhan takia tai tällä tavalla "itsekseen", kuten nyt tuntuu tekevän. Voisikohan mies olla ihastunut, vai kuvittelenko vain?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas kuulostaisi hyvinkin siltä että mies saattaisi olla ihastunut. Johtuen ehkä siitä, että olen itse vähän vastaavassa tilanteessa ollut. Välillämme oli selvästi jännitettä ja ihastuminen paljastuikin myöhemmin. Tämäkin mies yritti tavallaan peittää sen ihastumisensa ulkopuolisilta, niin ettei koskaan seurassa katsonut liian pitkään yms. mutta näkemiseni sai hänet kuitenkin aina hymyilemään juuri tuolla tavoin "itsekseen".

Vierailija
22/22 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 1/3 meidän työpaikan miehistä tekee noin. Kaikki ihastuneita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla