Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En olisi ikinä uskonut olevani näin pinnallinen, mutta häpeilen miesystäväni ulkonäköä ja mietin jo eroa tämän takia

Vierailija
04.10.2019 |

Mies on ihana. Olemme tapailleet viime keväästä asti ja olen koettanut sivuuttaa miehen ulkoisen olemuksen ajattelemalla että sisin ratkaisee mutta nyt en meinaa kehtaa pitää miestä kädestä kadulla ! Tuntuu että saan huvittuneita ja sääliviä katseita, että eikö tuo parempaakaan saanut?

Mies on erittäin ylipainoinen, kaljapötsi on isoin näkemäni. Lisäksi mies on karvainen , karvaa on niskassa ja kurkun päällä ja kämmenselissä ja... ilmeisesti ylipainosta ja karvoista johtuen mies haisee suihkun jälkeenkin tympeältä, tunkkaiselta.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet moisen otuksen kelkkaan edes lähtenyt, ap? Jos mies ei vedä puoleensa fyysisesti?

Vierailija
2/24 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka kantensa valitsee.... Pata kattilaa soimaa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan ettet itsekään ole se kaunein kukka.

Vierailija
4/24 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänen nimi Sinccis? Ottaako myös aht,eriin?

Vierailija
5/24 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta nyt päättää onko mies ihana vai tympeä.

Vierailija
6/24 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hänen nimi Sinccis? Ottaako myös aht,eriin?

On, mistä tiesit!?

Vierailija
7/24 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ihmissudelle sheiveri ja pistä kuntokuurille. Sano ettei pildeä tipu ennenkuin karvat ja pötsi on kadonneet.

Vierailija
8/24 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärrä. Haluat häntä kuitenkin seksuaalisesti, nautit hänen läheisyydestään, tykkäät hänen kosketuksestaan, pidät häntä seksikkäänä... Jos et, niin miksi ihmeessä olet hänen kanssaan?

Vierailija
9/24 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
10/24 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sille mitään voi. Kenenkään kanssa ei ole pakko olla. 

Itse olen yhden kerran pistänyt poikki lähes yksinomaan ulkonäkösyistä. Kyseessä oli mies, joka oli aina todella epäsiistin näköinen. Hän kävi kyllä suihkussa eikä haissut, mutta hänellä oli mm. tapana käyttää rikkinäisiä vaatteita. Hän myös lihoi seurusteluaikanamme paljon. Omasta mielestäni ylipainoisetkin miehet voivat näyttää ihan hyvältä, mutta hänestä jotenkin paistoi sellainen... välinpitämättömyys. Että hän ei edes yrittänyt panostaa ulkoasuunsa. Jollain omituisella tavalla se loukkasi minua. 

En tiedä, olisiko puhuminen auttanut. Tai olisinko suhtautunut eri tavalla, jos kyseessä olisi ollut joku harvinaisen kiinnostava ja valovoimainen persoona. Kuka tietää? Ehkä meillä ei loppujen lopuksi ollut juuri mitään yhteistä. 

Ennen tuota tapausta en pitänyt itseäni pinnallisena ihmisenä, mutta taitaa sittenkin olla niin, että useimmat ihmiset ovat ainakin vähän pinnallisia. Minäkin.

Vierailija
11/24 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kyllä tuommoinen kelpaa naisille. Me kiltit urheilulliset emme saa ketään...

Vierailija
12/24 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis. Mitä sä haet tällä jutulla?

Vierailija
13/24 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jotenkin tutulta... Alkaako nimi L:llä?

Vierailija
14/24 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällä hetkellä vähän sama tilanne. Kans keväällä alkanut seurustella miehen kanssa, joka on mielestäni kyllä suht komea - en meinannut aluksi uskoa, että sen näköinen kiinnostaisi minusta. Mutta hän vaan suoraan sanottuna ällöttää mua, koska suihkusta huolimatta haisee, koska ei käytä deodoranttia juuri koskaan eikä mitään hajusteita. Pesee peniksenkin aina huolimattomasti, että sekin haisee hirveältä. On myös lihonut tämän suhteen aikana jo myös, mutta se ei itsessään haittaa. Tuo haju vaan saa mut yökkimään, eikä asiaa auta, että se polttaa tupakkaa. En kehtaisi näyttäytyä sen kanssa siitä syystä, että haisee ja polttaa tupakkaa, jotenki todella elämämkouluvibaa ehkä tulee.

Mua järkyttää, että ajattelen näin, enkä olisi koskaan aiemmin uskonut tällä tavalla ajattelevani, mutta kai jokainen tiettyyn tilanteeseen jouduttuaan ajautuu tommosiin ajatuksiin.

Haju taitaa olla kyllä naisille äärimmäisen tärkeä tekijä fyysisessä viehättävyydessä, että tuskin nämä meidän suhteet kestää...

Vierailija
15/24 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän persoonat vaan ei sovi yhteen.

Hassulta varmaan kuulostaa että väitän näin. Mutta esim mulla oli ulkoisesti oikeinkin komea poikaystävä. Ajan kanssa hän vain alkoi näyttää yhä vähemmän ja vähemmän komealta, koska aloin ärtyä hänessä muihin asioihin, enkä halunnut olla enää hänen kanssa. Monta vuotta jälkeen päin katson kuvaa, ja olihan hän tosi komea

Sitten taas myöhemmällä iällä yksi näytti ihan joulupukilta, vatsaa ja hiukset harvat päältä. Mitä enemmän hänen kanssa oli, sitä mahtavampi persoona, ja aloin olla sitä mieltä että hänellä oli tosi seksikkäät ja kauniit silmät ja huulet ja ääni.

Vierailija
16/24 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalta. Mieti nyt minkä näköisiä lapsia teille syntyisi! Ei jatkoon.

Ja ennen kuin kukaan mies alkaa syytellä turhamaisuudesta, niin olisitteko itse valmiita seurustelemaan kaljapötsinaisen kanssa jolla kasvaa karvaa niskassa ja kaulassa asti? No ette varmasti olisi.

Vierailija
17/24 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvoista ja kaljapötsistä voi hankkiutua eroon. Niin naisetkin tekevät, jos heille sellaiset jostain ilmaantuu.

Vierailija
18/24 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Ja varmasti pienet, hikiset, naismaiset kädet pulleine sormineen sua lääppii.

Vierailija
19/24 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ainakaan ole rakastunut millään tasolla häneen. Anna hänen löytää joku parempi.

Vierailija
20/24 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuo johtuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi