Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi työ -kiinteistöhuollon puhelinasiakaspalvelu vai tehdastyö lääketehtaalla?

Vierailija
04.10.2019 |

Asiakaspalvelutyö kiinteistiöhuollossa tietokoneen ääressä eli ihmiset soittelee sinne, jos jotain vialla asunnossa/taloyhtiössä, pitää hakea avaimet uuteen asuntoon, asuntonäytöistä, autopaikoista, saunavuoroista ym. tai sitten tekevät sähköpostilla tai lomakkeen kautta vikailmoituksia ja niihin vastaaminen ja välittäminen huoltomiehelle ym.ym. Työ osa-aikaista, yleensä klo 9-15 tai 9-13. 9-15 työajalla yksi puolen tunnin palkaton tauko, 4h työajalla ei taukoa. Palkka 11e/h. Mahdollisuus ehkä joskus kokoaikaiseen työsuhteeseen (jos haluaa..).

Työ lääketehtaassa pakkaaja-asentajana klo 7-15, taukoja useampia ja ne palkallisia. Seuraat linjastoa ja väliin dokumentoit koneelle, linjasto "asennetaan" uudestaan uutta tuotetta varten jne. Tehdasympäristö, kuulosuojaimet, työvaatteet ja kengät oltava, kuitenkin ihan siistiä hommaa ja normaali lämpötila. Alkupalkka joku reilu 1900e/kk.

Molemmat alle kilsan päässä kotoa eli työmatkalla ei vertailussa vaikutusta.

Jos pitäisi valita, niin kumpaa työtä tekisitte?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteitöhuollon asiakaspalvelu, mutta en tuolla palkalla kyllä tulisi toimeen.

Vaikka ei tuon tehdastyön palkkakaan houkuttele

Vierailija
2/12 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdastyö ehdottomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdastyö.

Vierailija
4/12 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse valitsisin tehdastyön.

tämä riippuu ihan siitä tykkääkö asiakaspalvelusta ja sietääkö sitä joka päivä. 

Vierailija
5/12 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdastyö. Puhelinaspan työ on vihoviimeistä, siinä menee elämänilo.

Vierailija
6/12 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdastyö. 

Vierailija
7/12 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdastyötä tekisin. En halua asiakaspalveluun. Nyt siis olen asiakaspalvelutyössä (ja olen aina ollut).

Vierailija
8/12 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään voisi kuvitella aspa-hommaa 40h/viikko, sitä samaa päivästä toiseen ja koneella istumista. Mut mietin, et kestäiskö sen, jos tosiaan tekee tuon 4-6h/päivä? Kun vertaa, et tehtaassa pitäis jaksaa sen 8h... tosin siellä sais olla enemmän omassa rauhassa eikä tarvisi jatkuvasti puhua ja palvella ja selvittää ihmisten ongelmia. Asiakaspalvelusta sais helpommin vapaata tarvittaessa, kun tosiaan on osa-aikainen, niin voi itse vaikuttaa työvuoroihin. Onhan siinä toki sitten tulot pienemmät, mut jos ei nyt mieti niitä... ehtis tekee muutakin kuin olemaan töissä; omia juttuja ja perheen kanssa olemaan enemmän. -ap

Vierailija
9/12 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että aspa työ olisi enemmän sua varten, sitten ilman muuta otat sen

Vierailija
10/12 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa että aspa työ olisi enemmän sua varten, sitten ilman muuta otat sen

Työaikojen osalta, ei kyllä muuten. Puhelinpalvelu ei nappaa, ne kirjalliset vikailmoitukset on ok; voi tehdä omaan tahtiin. Tosin puuduttavaa pidemmän päälle. Tehdastyökin varmasti... jos olisi toisinpäin; vaihtoehtona aspa 8h/päivä ja tehdastyö 4-6h, niin valitsisin kyllä heti tehdastyön. 

Jos joku vielä lukee tätä niin kysymys; jos tehtaalla työtilassa soi radio taukoamatta suht kovalla, niin voiko yksi ihminen estää sen? Eli jos en halua, niin ei muutkaan voi kuunnella? Hankkikoot jotkut kuulokkeet. Aspassa taas 10-20 muuta asiakaspavelijaa puhuu yhtäaikaa joko asiakkaalle tai toisilleen, yritä siinä sitten itse kuulla mitä puhelimen toisessa päässä puhutaan. Kuulokkeet sellaiset, et toisessa korvassa vaan se kuuloke, toinen korva avoimena. 

Tuota aspa-hommaa olis ihan kiva tehdä yksinään kotona... kuulema siihen ollaan menossa, et etänä pystys tekee, mut ei vielä vähään aikaan onnistu. -ap

Vierailija
11/12 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aspahenkinen? Etenkin sellainen, joka on valmis ottamaan koviakin palautteita vastaan? "Mä pistin vikailmoituksen tunti sitten eikä kukaan ole vieläkään täällä korjaamassa asiaa!!". Tosin nuo tilanteet on helpompi hoitaa puhelimessa kuin kasvotusten.

Vierailija
12/12 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko aspahenkinen? Etenkin sellainen, joka on valmis ottamaan koviakin palautteita vastaan? "Mä pistin vikailmoituksen tunti sitten eikä kukaan ole vieläkään täällä korjaamassa asiaa!!". Tosin nuo tilanteet on helpompi hoitaa puhelimessa kuin kasvotusten.

En ole... voisin kuvitella, et jonkin aikaa työskenneltyäni olisin aika neutraali/apaattinen; en välittäisi vaikka ihmiset hermoilis, oisin vaan et joo..joo..joo..ja puolet menis toisesta korvasta ulos. En prvosoituis tai ärsyyntyis, mut en osais olla mikään iloinen ja hyväntuulinenkaan tai kovin empaattinen. Olisin just sellainen tympääntynyt työhön. Toki hoitaisin asian ja laittaisin eteenpäin, mut mikään palveluhenkinen en ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän