Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Somessa toisilleen lässyttävät pariskunnat

Sösselisöö
04.10.2019 |

Eräällä pariskunnalla on seuraavanlainen tapa: Toinen lisää kuvan, joskus jopa molemmat samaan aikaan. Heti kuvan lisäämisen jälkeen käydään tykkäämässä toisen kuvasta ja lisäämässä joku todella typerä ja siirappinen kommentti siihen alapuolelle, johon toinen vastaa vähintäänkin yhtä ällöttävästi alle 5 min sisällä. Yleensä kommenttiin lisätään vielä itse keksittyjä "hassunhauskoja ja söppeleitä" hashtageja.
Kyseessä aikuiset yli 30-vuotiaat ihmiset.
Kaikki tietävät, että somen ulkopuolella todellisuus on tämän pariskunnan kohdalla jotain muuta: mies narsisti ja nainen, joka on taivutettu miehen vallan alle. Riitoja, eripuraa ja alistamista mahtuu arkeen. Silti pariskunta harjoittaa tätä somesössötystään.

Itse olen sitä mieltä, että satunnaiset hellyydenosoitukset somessa ovat ok ja ihanaa, mutta että jatkuva tykitys... se menee yli eikä voi olla aitoa.

Kysymys kuuluukin: mitä SINÄ ajattelet, mikäli näet tuttaviesi harjoittavan samantyylistä toimintaa somessa? Uskotko vai epäiletkö kulissiksi?

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herranen aika mitä pellejä...! Aikuiset ihmiset.

Vierailija
2/101 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa mä just luin?! Voiko olla noin dorkaa porukkaa?

Vierailija
4/101 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua!!!

Vierailija
5/101 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden pariskunnan, jotka harrastaa tuota, tai siis nainen enemmän. En kyllä tiedä meneekö heillä hyvin vai huonosti. Kunpa ymmärtäisivät miten ärsyttävää tuollainen on. Mutta luulen, että pariskunnan nainen ei valitettavasti ymmärrä, on vähän huonoitsetuntoinen ja samalla myös narsisti.

Vierailija
6/101 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pariskunnat, jotka tekee tuota somessa, niin lopettakaa, please. Ette tiedä miten ärsyttävää se on.

Vierailija
7/101 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niin noloja. Ties vaikka sama pariskunta. Porukka nauraa heidän selkänsä takana mutta heillä ei varmaan mitään käsitystä.

Vierailija
8/101 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

#rakkaankanssa

Vierailija
9/101 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin kova tarve "todistella" onneaan julkisesti, niin kaikki ei ole todellakaan ok. Kell' onni on, se onnen kätkeköön. Pätee yhä.

Vierailija
10/101 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka on noin tehneet, on myöhemmin eronneet huonoissa väleissä. Kulissia tai lopun alkua.

Vierailija
11/101 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä paha, jos mieskin lähtee mukaan lässytykseen... huh! Oksettaa jo se, kun yleensä naiset lässyttävät, kun on muka niin onnellista ja mies häpeää / nolostelee takavasemmalla ja kotona edelleen todellisuus on aivan jotain muuta kuin auvoista onnea.

Vierailija
12/101 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuollaisen pariskunnan mutta ovat jo viisikymppisiä, hyi ällöttävää.

Ihan sama minkä ikäisinä ihmiset tuota harrastaa, on se ihan hemmetin typerää.

Vierailija
13/101 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kaikki ovat narsisteja.

Vierailija
14/101 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä sitä välttämättä kulissina, mutta toisilleen somessa lässyttävät pariskunnat vaikuttavat hieman tyhmiltä ja yksinkertaisilta. Ainakin tulee vaikutelma, että ovat sosiaalisesti taitamattomia, kun eivät ymmärrä, missä tilainteissa voi yhdessä söpöillä ja mihin se taas ei kuulu. Myötähäpeää tunnen.

Vierailija
15/101 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolen nauruun tänne. 😂

Vierailija
16/101 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks pariskunta tekee tätä myös. Muuttivat just huitsin nevadaan, mutta sama meno jatkuu. Englanninkielisillä hashtageilla. Älytöntä. Saadaan täällä kotipuolessa hyvät naurut kerta toisensa jälkeen kun katsellaan mitä uutta ovat keksineet lässytyskulissirintamalla.

Vierailija
17/101 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus sentään mitä dorkia. 😂

Vierailija
18/101 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä tiiän tällasen pariskunnan! Nainen on niin alistettu kuin olla ja voi ja äijä raahasi sen maailman toiselle puolelle väkisin. Sieltä nyt postailevat kuinka "onnellista" se elo onkaan. Ja kaikki kotopuolessa tietää, että ei se taida ihan sitä olla miltä näyttää.

Vierailija
19/101 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toisiaan somessa synttäreinä onnittelevat pariskunnat on jo noloja, saati sitten nämä lässynläähanimuruttelijat.

Ja ei, en ole katkera sinkku, vaan onnellisesti pitkässä parisuhteessa. En vain koe tarvetta hehkuttaa onneamme somessa.

Vierailija
20/101 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä se niin on että siinä vaiheessa kun pitää ruveta huutelemaan "kylillä" omaa onneaan, niin siinä on onnessa on jotain perseellään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi