Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: kummassa asioit mieluummin, unisex-vessassa vai naisten / miesten vessassa? Kumpaa sukupuolta olet?

Vierailija
04.10.2019 |

Itse olen nainen ja haluan käydä naisten vessassa, ehdottomasti.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan sama, käytän naistenvessaa tai unisexiä ihan yhtä sujuvasti. Minusta se erottelu miesten ja naisten huusseihin on vanhanaikaista. Helpotuksellahan siellä käydään useimmiten, harvemmin tekemässä mitään tuhmuuksia, ja niitä nyt voi tehdä sukupuolen mukaankin jaetuissa vessoissa. Olen nainen.

Vierailija
2/37 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unisex vessat tänne kiitos! Olen niin kyllästynyt siihen että naisten vessaan on aina jäätävä jono ja samaan aikaan miehet suhaavat ulos ja sisään tyhjään vessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä. Toilettiosastossa on erillinen lukittava ovi. Ihan sama kuka sen toisella puolella on kun olen istunnolla.

Vierailija
4/37 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unisex vessat tänne kiitos! Olen niin kyllästynyt siihen että naisten vessaan on aina jäätävä jono ja samaan aikaan miehet suhaavat ulos ja sisään tyhjään vessaan.

Millä logiikalla se jonotus vähenee unisex vessoissa? Ymmärrän jos naisetkin jatkossa saavat käyttää entisiä miesten vessoja. Mutta jos on vain yksi unisex vessa niin siinähän jonotat.

Vierailija
5/37 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh Oodissa menin vessaan ja siellä ukkoja monta,hetken olin että häh,tänne ne mun kaverit kyllä meni!

Kunnes sytytti. Ihan ok,mitäpä tuosa vikaa.

Vierailija
6/37 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja naisten vessaan haluan.

Kun kävin Oodissa ja siellä oli vain unisex-vessat, jossa koppien ovet vielä kaiken kruunuksi läpikuultavat, häivyin ja kävin Kiasmassa _naisten_ vessassa. Enkä ollut ainoa, joka kääntyi Oodin vessatilojen ovelta takaisin.

Vierailija
7/37 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkala, jossa kaikki vessa on koppeja, niin unisex vessat.

Sen sijaan esim baareissa ja ravintoloissa ja vastaavissa sukupuolen mukaan jaettuna. 

Eli paikkoihin joihin kannattaa laittaa pisuaarit ja sukuolen mukaan.

Vierailija
8/37 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän invavessaa.

Syynä alapesusuihku, joita miesten vessoista harvemmin löytyy.

Vierailija
9/37 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten vessa ilman muuta. Olen nainen.

Olen joskus mennyt yhteiseen vessaan miesten jälkeen ja voi kamala kun siellä oli kusta joka paikassa. Pytty ja rengas oli ympäriinsä kusessa. Tapahtui työpaikalla.

En tiennyt, että miehet ei osaa tähdätä pytyn kokoiseen reikään ollenkaan.

Vierailija
10/37 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelkaa tytärtänne käymässä unisex-vessassa, jossa notkuu tietynlainen nuorehkojen miesten joukko.

Ihan sama vai?

Vierailija
11/37 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä, kunhan miehet eivät roiski pissaa pitkin pönttöä ja lattioita. Unisex-vessat järkevämpiä noin niinkuin muutoin, ettei jonoa naisten vessaan synny älyttömästi.

Vierailija
12/37 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, kunhan vessa on siisti. Meillä Ruotsissa suurin osa vessoista on sekä unisex että kohtuullisen siistejä.

Vierailija
13/37 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan tosiaan on siisti vessa niin ihan sama. Unisex on aina ollut itselle turvallinen vaihtoehto, naisten vessoista minua on pariin kertaan oltu jopa häätämässä pois koska vaatetuksesta riippuen en aina näytä naiselta vaikka vaginan omistankin. Miesten vessoja ei ole ollut vielä pokkaa kokeilla.

Vierailija
14/37 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Käyn mieluiten miesten vessassa, koska niihin ei yleensä ole jonoa. Naiset voi olla vessassa ihan järjettömän kauan.

Ei sillä, että mulla olisi mitään unisex-vessoja vastaan. Olen käynyt niissäkin jonkin verran ja onhan esim. junan vessa tainnut olla aina vain junan vessa, jonne kaikki meni ihan ajattelematta koko asiaa. Semmoiset "yhden pöntön vessat" voisi kaikki olla unisex ihan hyvin. Varmaan jonot kasvaisi (näin miesnäkökulmasta), mutta ei se voi olla perusteluna sille, miksi ei.

Vierailija
15/37 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unisex, jos siistejä. Syy: naisten vessan jonot.

Vierailija
16/37 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä samasta syystä naisten ja miesten vessat pidettävä erillään ainakin paikoissa, joissa tuppaa tulemaan jonoa. Miesten vessa vetää aina paljon paremmin. Olen mies.

Vierailija
17/37 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja mieluiten kävisin naisten vessassa.

Kerran baarissa marssin vahingossa naisten vessaan. Ensimmäiseksi ihmettelin, miten täällä on pelkkiä koppeja eikä pisoaaria ollenkaan, mutta sitten iski hajuaistimus: täällä ei haise kusi!! Siinä kohtaa tajusin, että nyt on jokin pielessä ja menin ovelle katsomaan, olenko oikeassa vessassa. Vähin äänin luikin sinne kusenhajuiseen miestenvessaan steppailemaan kusilammikoiden keskellä.

Vierailija
18/37 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos naiset tulevat unisex vessoihin niin se jono siirtyy vain naisten vessoista unisex vessoihin eli vessoihin on entistä pidemmät jonot tämän seurauksena.

Erilliset vessat on ihan järkevä ratkaisu julkisissa paikoissa mutta läheisten kesken sillä ei ole mitään merkitystä onko unisex vessa vai ei.

Silloin kun seurustelin niin monesti oli niin että itse istuin kakalla pöntöllä kun nainen meikkasi peilin edessä samaan aikaan ja tässä ei ollut ongelmaa.

Vierailija
19/37 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi vaan käy. Mutta sitä olen aina ihmetellyt mitä ihmettä naiset tekee vessassa kun kestää niin kauan ja jonoa muodostuu. Olen itse nainen ja toimitan asiani nopeasti. Ei tee mieli jäädä pitkäksi aikaa sinne koppiin istumaan.

Vierailija
20/37 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän invavessaa.

Syynä alapesusuihku, joita miesten vessoista harvemmin löytyy.

Tästä herääkin kysymys, miksi miesten vessoista harvemmin löytyy bideesuihku?

Muistan kun asuinpaikkani lähelle rakennettiin uusi huoltis ja sieltä löytyi alapesuun tarkoitetut suihkut myös miesten veskeistä.

Vuoden verran niitä korjailtiin, sillä jostain syystä ne olivat aina hajalla, letkut vietyinä, suihkuosat irrotettuna ym. kunnes omistaja kai kyllästyi korjaamaan niitä ja poisti laitteet kokonaan.

Onko mahdollista, että unisex vessoissa samanlainen ilkivalta lisääntyy ja myös naisen joutuvat asioimaan tulevaisuuden unisex veskeissä ilman mahdollisuutta alapesuun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi