Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysysmys: tykkääkö naiset oikeasti siitä, että mies hiukan sikailee kännissä

Vierailija
03.10.2019 |

Ja koko ajan selittää häröjä kännijuttuja. Vaiko onko se huono homma, eli aletaanko sen takia ottaan hiukan etäisyyttä ja miehen täytyy skarpata (selvinpäin), että tilanne on vielä pelastattavissa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen humalassa sekoileva nainen kyllä tykkää. Aika menee rattoisasti, kun sekoilette yhdessä ja myöhemmin yhdessä mietitte, mitä tulikaan tehtyä.

Vierailija
2/21 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä humalaan juova henkilö on nolo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kunnon jänni*s aina kiinnostaa.

Vierailija
4/21 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eräs ihana mies uhkasi paiskata mut mereen jos en oo hiljaa. Olin hiljaa seuraavankin päivän. Oltiin purjeveneessä juhlimassa.

nalkutuksen perään mykkäkoulu, oi mikä ihanuus varmasti oletkaan

Vierailija
5/21 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nää tykkää jotka ovat kuin animaatiosarja Pasilan Jemmica Laamanen: Heitit minut seinään sinä ihana villisonni...

Vierailija
6/21 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua Tommi

Vierailija
7/21 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tässä nyt mitään väkivaltaisuuksia tai väkivaltaisuuksilla uhkailuja tarkoitettu. Ne ei todellakaan ole mun juttuja.

ap

Vierailija
8/21 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän toisen naisen pyypyytä kähmii niin siinä vaan pinnat nousee.

Vierailija
9/21 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en jaksa omaa miestäni yhtään silloin, jos hän on humalassa ja minä selvinpäin. Ja sitten se vonkaaminen on raskasta, en nauti seksistä millään lailla humalassa tai humalaisen kanssa. Onneksi harvoin juo ja pieninä annoksina sitä sietää, mutta joka kerta se on kuin olisi kirjoittanut 15 väitöskirjaa yhdeltä istumalta ja menen henkisesti ihan väsyksiin.

Vierailija
10/21 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista en tiedä, mutta ite en tykkää jos mies vetää kännit. Eikä ne kännijutut ainakaan mun haluja herätä. Saa juoda, juon itekin, mutta liika on liikaa.

Vierailija
11/21 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, en jaksa omaa miestäni yhtään silloin, jos hän on humalassa ja minä selvinpäin. Ja sitten se vonkaaminen on raskasta, en nauti seksistä millään lailla humalassa tai humalaisen kanssa. Onneksi harvoin juo ja pieninä annoksina sitä sietää, mutta joka kerta se on kuin olisi kirjoittanut 15 väitöskirjaa yhdeltä istumalta ja menen henkisesti ihan väsyksiin.

No mikset ota itse vaikka vaan puolikasta kossua? Nirppis.

Vierailija
12/21 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kaksi aviomiestä, enkä kumpaakaan nähnyt koskaan kännissä. Toisen kanssa olin yhdessä melkein 20 vuotta.

Eivät juoneet liikaa edes pikkujouluissa. Poikani on samanlainen.

En koskaan olisi yhdessä kännejä harrastavan kanssa.

Vierailija
13/21 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saat sä Tommi ottaa. Tiedän nyt varoa etten paljoa juttele kun hermostut.

Vierailija
14/21 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää.

Vierailija
15/21 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häröjä kännijuttuja selittävälle nauretaan niin kuin narreille yleensä. En keksi millä narri enää voisi asemaansa kohottaa sen jälkeen kun hänet siinä roolissa jo nähdään.

Vierailija
16/21 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI!

Vierailija
17/21 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan turhaa kysyä naisilta juuri mitään. Sanovat yhtä ja tekevät toista. Tarkkaile mitä tekevät, millaisia miehiä valitsevat, jos haluat tietoa.

Vierailija
18/21 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras meillä oli, kun mies kusi kännipäissään ruokailuvälinelaatikkoon! Voi sitä riemua aamulla kun laitoimme veitset ja haarukan pesuun ja kuurasinne laatikon pohjia.

Vierailija
19/21 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä moni luulee olevansa kuin itse jumala.

Vierailija
20/21 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikset ota itse vaikka vaan puolikasta kossua? Nirppis.

Miksi minun pitäisi ottaa alkoholia silloin, kun minulle ei maistu? Omituinen näkökulma, varsinkin kun tämä ei ole mikään kynnyskysymys meillä. Vastasin vain esitettyyn kysymykseen, etten minä ainakaan pidä siitä silloin kun olen itse selvinpäin. Tai enemmänkin niin, etten jaksa, mies ei kuitenkaan muutu epämiellyttäväksi tai vastenmieliseksi humalassa, on vain todella rasittava. Vähän kuin mania päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi