Työmatkailijat petättekö?
Kun olette reissuhommissa niin etsittekö seuraa esim. netistä?
Kommentit (15)
Itse olen reissussa ollessani yleensä chatissa. Joskus tärppää joskus ei. M
Vierailija kirjoitti:
Mikä chatti?
N
Paljon matkustanut, en ole koskaan pettänyt vaikka tarjontaakin on ollut. Venäjällä ei olisi yhteen aikaan tarvinnut edes etsiä.
M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä chatti?
N
Livechat, tai nykyään haloo.fi. M
En tosiaan, tein niissä kohteissa ( Pohjoismaat) töitä aamusta iltaan jotta pääsin sieltä nopeampaa kotiin perheen luo. Onneksi nuo reissuhommat on loppu jo. M37
Omat työmatkat on ollet kyllä ihan työmatkoja. Eli töitä välillä 7:30 - 17:00 sitten syömään ja illalla vielä pari tuntia seuraavan päivän töiden valmistelua. Ei siinä olisi ollut aikaa. Tosin ei ole ollut innostustakaan.
En ole pettänyt koskaan, mutta huorissa käyn aina kun on mahdollisuus. Tiukkojen aikataulujen vuoksi valitettavan harvoin.
En koskaan, vaikka on tullut tehtyä satoja reissuja. Ja vaikka kotosalla baari-iltojen jälkiseurauksena on tullut hölmöiltyäkin. Voi kuulostaa vähän hassulta, mutta näin päin se on mennyt täällä.
lähinnä sihteeriä nussinut reissussa ja kerran palkanlaskijaa mutta se otti vain suihin
En petä ,
Mutta käteen vedän ja anusta runkkaan
Käyn huorissa aina kun mahdollista. Moni tuntemani mies tekee tätä, mutta silti koetan välttää työkaverien huomiota.
Tottakai reissussa petetään. Itse naisena reissaan paljon, ja rehellisesti myönnettävä ettei yhtäkään reissua ole tullut tehtyä ilman että olisin siellä seksiä harrastanut, vaikka aina olen suhteessa ollutkin.
Nuorena rauta on kuumaa.
N26
Vierailija kirjoitti:
Tottakai reissussa petetään. Itse naisena reissaan paljon, ja rehellisesti myönnettävä ettei yhtäkään reissua ole tullut tehtyä ilman että olisin siellä seksiä harrastanut, vaikka aina olen suhteessa ollutkin.
Nuorena rauta on kuumaa.
N26
vissiin ihan harrastus tuo vieraissa dippaaminen?
Sanoisin että noin kolme neljästä ulkomailla matkailevista käyttää maksullisia palveluja
Ei kun suoraan bordelliin yleensä. Se on helpointa ja paras valikoima, eikä tarvitse jännittää kuka netistä tilatessa oikeasti tulee.