Kokoero parisuhteessa
Olen 168 cm ja 98 kg mies 190 cm ja 79 kg. Itseäni häiritsee tämä kokoeromme ja tuntuu että ihmisetkin katsovat pitkään. Olen reilusti ylipainoinen koska minulla on aineenvaihduntasairaus ja sen lisäksi luustoni on hyvin vankka (mitattu testeillä).
Sovimme kyllä henkisesti yhteen mutta muuten tilanne ahdistaa, mitä tehdä?
Kommentit (12)
Itse olen 158 ja samankokoisen miehen kanssa seurustellut. Kieltämättä aika oudolta tuntui..ihmiset katsoivat joskus kummasti mutta enemmän häiritsi ihan vaan itseäni se ettei mies ollut omalla tasolla, joutui ylöspäin katsoa 😂 Joku 170 senttinen olisi hyvä.
Tuskin katsoo ihmiset pitkään. Ajattelet ehkä vain niin, koska asia vaivaa sua. Oon nähnyt lukemattomia vastaavia pareja ihan taatusti, mutta hei, en mä heistä muista jälkeenpäin mitään! Sen kummemmin kuin muistakaan näkemistäni pareista. Ole huoleti ja keskity teidän parisuhteeseen!
Sori tarkoititkin painoa. Minun kokemuksen mukaan se vähän herättää aina huomiota jos jompikumpi on huomattavasti lihavampi. Olet vain välittämättä.
Oletko parisuhteessa itsesi vai muiden takia?
Miksi annat sen ahdistaa? Oot valinnut miehes ja se sut, ei muiden mielipiteillä ole väliä.
Oon ite kokoa xs ja mies xxl, meitä ainakin vaan aina lujittaa kun jengi ihmettelee.
Meillä parisuhteessa on valtava kokoero.
Miehellä on valtava 20cm meisseli ja minulla mikropenis 6cm.
Eihän teillä ole pituuseroa kuin 22 cm. Oletko nyt aivan rehellinen ylipainosi syistä?
Eihän tossa mitään. Usein näkee vastaavanlaisia pareja.
Vierailija kirjoitti:
Meillä parisuhteessa on valtava kokoero.
Miehellä on valtava 20cm meisseli ja minulla mikropenis 6cm.
Onko sun aanus kipeenä usein?
Jos mies rakastaa sua sellaisena kuin olet, mitä väliä? Jos taas et itse ole tyytyväinen kehoosi, koet olosi tukalaksi tai haluat olla terveempi, yritä aktivoitua. Älä ota sitä edes laihduttamisen kannalta, vaan etsi vaikka jokin mukava liikunnallinen harrastus, jonka sivuhyötynä on laihtuminen.
Lähes kuka tahansa voi kohentaa terveyttään, vaikka taustalla olisikin esimerkiksi aineenvaihduntaan vaikuttavia sairauksia.
Mä olen 159cm, varmaan noin 60kg (en käy vaa'alla, vaatekoko yleensä XS/S tai 36), aika lihaksikas mutta rasvaakin on ja mies 171cm ja ehkä ~85kg, hyvin lihaksikas ruumiinrakenne. Ollaan mun mielestä ihan passeli pariskunta, joka on ainoa asia, jolla on väliä. Muiden mielipiteet joutaa kuuseen.
Eksät on olleet 192cm/80kg, 183cm/74-130kg (suhde kesti pitkään ja lihoi osin lääkkeiden vaikutuksesta) ja 188cm/88kg. Mun paino vaihdellut näiden suhteiden aikana 45 ja 85 kilon välillä. Ikinä en ajatellut, että oltaisiin pariskuntina oltu jotenkin vääränlaisia, mutta lihavimmillani olin todella onneton oman tilanteeni takia.
Miehesi on melko hoikka. Vastaavasti naisena sinun tulisi painaa noin 50 kg. Normaalipaino olisi sitten 60-70 kg.
Minulta on esim.kilpirauhanen poistettu ja muutakin remppaa on. Ei se ole koskaan estänyt laihduttamasta jos olen siihen motivoitunut.
Mikä aineenvaihduntasairaus estää laihtumasta normaaliin painoon?