Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pitkän tutustumisen jälkeen päästätte miehet asioimaan "b-puolelle"?

Vierailija
03.10.2019 |

Tuli mieleen kun eräs tindermies kertoo että hänellä on myös liukastetta.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos homma toimii ja kemiat kohtaa, niin ensimmäisenä iltana.

Vierailija
2/27 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

exit only

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain piilohomoja kiinnostaa

Vierailija
4/27 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais mennä 17 vuotta

Vierailija
5/27 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Onneksi ei ole mun mieskään kiinnostunut tuhkaluukusta.

Vierailija
6/27 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

A niin kuin avioliitto.

Vierailija
7/27 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Ja hassu juttu, mieheni kaikki minua edeltävät tyttöystävät ovat tätä harrastaneet mutta mies meni naimisiin minun kanssa, joka en suostu. Go figure, kohta 20 vuotta naimisissa.

Vierailija
8/27 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä.

Vierailija
9/27 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on hauskoja vastauksia. Kerrankin hyvä alku ketjulle ennen ikävyyksiä ja ällötyksiä. Keep up the good work people!

Vierailija
10/27 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No annoin itse, itse hyppäsin miehen peniksen päälle. Ollaan tunnettu yli 20 vuotta, opiskeltu samaa alaa. Mua kiihottaa.

Vierailija
11/27 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pimpsa kiinnostaa.

M

Vierailija
12/27 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No annoin itse, itse hyppäsin miehen peniksen päälle. Ollaan tunnettu yli 20 vuotta, opiskeltu samaa alaa. Mua kiihottaa.

Noin vain hyppäsit päälle ja miehinen elin sujahti suklaaosastolle?

On tosiaan taidettu opiskella alaa...

Vierailija
13/27 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka iltana.

T.perse-Irmeli

Vierailija
14/27 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos homma toimii ja kemiat kohtaa, niin ensimmäisenä iltana.

Sama täällä, mitäpä tuota p ihtail emaan kun itse siitä tykkään enkä liitä mitään erityistä rakkautta tai luottamusta tms. kyseiseen aktiin.

Kemiasta ja tunnelmasta kiinni; jos on avoin tunnelma ja hyvä keskusteluyhteys, niin olen sanonut heti ekalla seksikerralla tai jo ennen sitä, että jos mitenkään viitsit niin pistätkö tän tapin mun pe ppuun ja sitten jos mitenkään viitsit niin pliis k*lli myöhemmin perään kans.

Ja sitten on niitä miehiä, joita saattaa tapailla kauemminkin eikä koko pep puseksi tule puheeksi eikä se ksistä muutenkaan puhuta tai kokeilla mitään, koska ei vaan ole avointa tunnelmaa ja keskusteluyhteyttä.

Mutta niin, lähtökohtaisesti voin kyllä harrastaa pe ppuseksiä ihan uuden tuttavuuden kanssa vaikka heti.

Ensirakkauteni kanssa päätettiinkin heti ensimmäinen s eksikerta p epp useksiin, ja se oli todella upeaa.

Oltiin nähty ja hengattu kerran sitä ennen (silloin ei harrastettu se ksiä) ja sit puhuttiin se ksistä ja kävi ilmi, että meillä on aivan samanlaiset mieltymykset ja paukuteltiin heti ensimmäisellä kerralla sellainen erittäin hyvä kolmivaiheinen su useksi-vaginaalinen yhdyntä-ana aliyhdyntä-setti ja tulin kolme kertaa.

(Mistä muuten vetoa, että tähän tulee taas joku iniseen miten mun on pakko olla mies.....)

Vierailija
15/27 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan.

Vierailija
16/27 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on se haju.

ap

Vierailija
17/27 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Se on exit only.

Vierailija
18/27 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan miehestä. Yhden exän kanssa meni neljä vuotta ennen ekaa peppus eksikertaa, toisen kanssa pari viikkoa. Baarista nappasin joskus miehen matkaani ja jo samana iltana pani mua p erseeseen ja se oli aivan h elvetin ihanaa.

Nykyisen kanssa ei olla (vielä) kokeiltu, hän ei ole tehnyt sitä ikinä, itse kertoi. Mä haluaisin kovasti. Ehkä vielä joku päivä...

N38

Vierailija
19/27 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan. Ja hassu juttu, mieheni kaikki minua edeltävät tyttöystävät ovat tätä harrastaneet mutta mies meni naimisiin minun kanssa, joka en suostu. Go figure, kohta 20 vuotta naimisissa.

Olen tavannut miehen, joka pakonomaisesti etsii netistä peppuseksiseuraa. Kotona kaunis miestä 10 vuotta nuorempi vaimo, jonka kanssa seksiä saa niin paljon kuin haluaa, mutta ei peppua. Matkustelevat ja harrastavat yhdessä, täydellinen pari.

Vaan niinpä mies ruokatunnilla käy toisaalla vetämässä kakkoseen.

Vierailija
20/27 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut miehen, joka pakonomaisesti etsii netistä peppuseksiseuraa. Kotona kaunis miestä 10 vuotta nuorempi vaimo, jonka kanssa seksiä saa niin paljon kuin haluaa, mutta ei peppua. Matkustelevat ja harrastavat yhdessä, täydellinen pari.

Vaan niinpä mies ruokatunnilla käy toisaalla vetämässä kakkoseen.

Huono fantasia ja unohdit nimimerkkisi, AP.