Haluaisin lanseerata saamattomuuspositiivisuus-liikkeen
Olen todella laiska ja saamaton, ja se on yksi syy siihen, että vietän aikaa täällä AV:lla. Minua hävettää todella paljon nuo luonteenpiirteet enkä kehtaa myöntää kenellekään, kuinka paljon käytän nettiä sen sijaan, että siivosin, tekisin töitä tai ylipäätään mitään muuta järkevää.
Sain inspiksen kehopositiivisuudesta. Ehkä minunkin oloani helpottaisi, jos voisin rauhassa hyväksyä saamattonuuteni.
Tunnustan nyt tässä: pyykit ovat roikkuneey olohuoneessa telineessä kuivumassa kolme tai neljä päivää. Nyt olen saanut ne taiteltua telineen päälle, mutta vielä ne pitäisi viedä paikoilleen. Keittiön työtäsi on täynnä murusia ja tiskiallas on likainen, koska ostin siihen uuden, liian tiheän siivilän, joka ei päästä vettä kunnolla läpi. Sänkyä en ole jaksanut pedata moneen päivään. Vierashuoneen sängyssä on edelleen likaiset lakanat, vaikka vieras lähti jo viikko sitten. Imuroidakin pitäisi ja viedä roskat ja käydä kaupassa.
Kommentit (10)
Minä taas olen jo pitkään haaveillut tupakkapositiivisuusliikkeestä. Ärsyttävää kun kaikki vain kitisevät tupakoinnin terveyshaitoista!! Aina tupakoijia syyllistetään. Yritin lopettaa tupakoinnin, mutta vieroitusoireet tekivät minut vain onnettomaksi niin että aloitin uudelleen ja nyt olen taas onnellinen.
Miehen mielestä ei ole hyvä idea. Kuulemma häpeää minua.
Ap
Älä murehdi, täällä on yks kanssasisar. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä laiskemmaksi myös tulen. Onneksi mulla on ripeä ja aikaansaava mies, joka jaksaa tehdä kotihommia kun mua ei huvita. ;)
Minäkin pidän itseäni saamattomana, koska äitini antoi ymmärtää, että naisen pitää olla ennen kaikkea pätevä emäntä, vaikka muissakin asioissa on pärjättävä. Olen muuten saanut elämässäni aikaan aika paljon, mutta emäntähommissa olen laiska, saamaton ja surkea. Ihan kuin se olisi jotenkin olennaisinta.
Minä olen saamaton kaikissa muissakin asioissa.
Ap
Eikö kukaan halua tulla mukaan liikkeeseeni?
Tiskaaminen on kivempaa hankaussienellä eli niitä pieniä vihreitä joita on 10 kpl pötköissä. Siihen voi vaahdottaa optimaalisen fairyvaahdon. Astiasieni vain astioille.
Jos puoli tuntia touhuat täydellä teholla ja saat nuo kevyet kotihommat tehtyä, sitten löhöily on vielä hauskempaa. Vastakohtien kautta.
Mitä jos laiskoille vaan annettaisiin kuolemantuomio? Työttömyys vähenisi huomattavasti.
Vierailija kirjoitti:
Tiskaaminen on kivempaa hankaussienellä eli niitä pieniä vihreitä joita on 10 kpl pötköissä. Siihen voi vaahdottaa optimaalisen fairyvaahdon. Astiasieni vain astioille.
Jos puoli tuntia touhuat täydellä teholla ja saat nuo kevyet kotihommat tehtyä, sitten löhöily on vielä hauskempaa. Vastakohtien kautta.
Olen samaa mieltä. Puoli tuntia tai muu haluamani aika munakelloon ja touhu päälle. Sitten voi maata rauhassa.
Sulla on siinä heti kaksi ja puoli miljoonaa kanssasaamatonta, kaikki miehiä.