Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aikuinen kertoo ihastumisesta

XxMarjukkaxx
03.10.2019 |

Olen tapaillut lenkkeilyn merkeissä miestä. Olen tuntenut hänet pari vuotta ja nyt olen pyytänyt häntä lenkille. Olemme lenkkeilleet nyt kohta kuukauden kerran-pari viikossa. Olen ihastunut häneen. Miten kerron sen? Koska kerron? Mies on ujo, enkä usko, että hän tekisi aloitetta, vaikka olisi kiinnostunut minusta. Mies vastaa viesteihini heti ja haluaa käydä kanssani lenkillä usein. En vain tiedä haluaako mies minusta pelkän lenkkikaverin vai jotain muuta. Olen jo 40-vuotias ja ennen ollut rohkea. Nyt on pasmat niin sekaisin, etten uskalla/rohkene toimia.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pyydät hänet syömään ravintolaan tai ihan vain yksille. Eiköhän tästä jo ymmärrä, että kyseessä ovat ihan oikeat treffit eikä vain lenkkiseura.

Vierailija
2/24 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kahville tai elokuviin ja hipaise kevyesti kättä ja katso mitä tapahtuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen ihastunut suhun

Vierailija
4/24 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä se kahville. Ei kannata suoraan sanoa ihastuneensa, sillä se voi vaan karkottaa ihmisen.

Vierailija
5/24 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pyydät syömään kanssasi tunnelmalliseen paikkaan. Syötte hyvin ja nautitte pari lasillista viiniä. Ota rennosti. Nauti vain toisen seurasta. Pukeudu vetävästi. Ole rento ja iloinen. Älä tee aloitetta, mutta tee itsestäsi ns houkutteleva ja helposti lähestyttävä. Ole oma itsesi, älä vamppi. Pääasia on, että ujo mies rentoutuu ja nauttii seurastasi.

Pitäkää hauskaa. Osoita miehelle miten mukavaa seuraa olet! Jos ei siitä tajua, niin unohda mies romanttisessa mielessä.

Vierailija
6/24 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin luulisi, ettei sinkkumies ala tapailemaan säännöllisesti kahden kesken sinkkunaista, ellei ajatus parisuhteesta olisi edes jossain määrin ok. Itse naisena en ainakaan olisi ruvennut, väärinkäsitysten välttämiseksi.

Vierailija
7/24 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon ikää teillä? Oletteko teini ikäisiä? Demi palstalle neuvoja kysymään. Henkisesti kypsä ja aikuinen ihminen osaa kertoa tunteistaan.

Vierailija
8/24 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme 40-vuotiaita. Se tässä vähän naurattaakin, kun ennen olen ollut rohkea ja uskaltanut lähestyä miehiä. Mutta nyt kai pelkään, niin paljon torjuntaa, koska olen häneen niin paljon ihastunut.

Vierailija
9/24 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme käyneet yhdessä lounaalla, koska olemme tuttuja parin vuoden takaa. Nyt olen alkanut näkemään hänet uudessa valossa ja pyysin lenkille, missä olemme nyt pari kuukautta käyneet, pari kertaa viikossa. Haluaisin viedä jutun eteenpäin, mutta en uskalla. Entisissä jutuissa, on aina mies vienyt tapailun seuraavalle tasolle, mutta nyt ei tapahdu mitään. Luulen johtuvan miehen ujoudesta. Eli minun pitäisi olla se, joka vie. Olen ollut ennen "suoran toiminnan nainen" mutta nyt en vaan pysty, enkä halua pilata tätä olla liian päällekäyvä.

Vierailija
10/24 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

XxxMarjukkaxxx kirjoitti:

Olemme käyneet yhdessä lounaalla, koska olemme tuttuja parin vuoden takaa. Nyt olen alkanut näkemään hänet uudessa valossa ja pyysin lenkille, missä olemme nyt pari kuukautta käyneet, pari kertaa viikossa. Haluaisin viedä jutun eteenpäin, mutta en uskalla. Entisissä jutuissa, on aina mies vienyt tapailun seuraavalle tasolle, mutta nyt ei tapahdu mitään. Luulen johtuvan miehen ujoudesta. Eli minun pitäisi olla se, joka vie. Olen ollut ennen "suoran toiminnan nainen" mutta nyt en vaan pysty, enkä halua pilata tätä olla liian päällekäyvä.

No mistä te keskustelette? Eikö muka yhtään mitään vihjettä ole miehen suunnalta tullut? Tai sinä et ole vihjannut miehelle? Mun mielestä outoa, jos on ihastunut, ettei muka toinen sitä mistään huomaisi.

Vierailija
11/24 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä jotain kaveriasi sanomaan miehelle, että hänen mielestään te sopisitte hyvin yhteen ja että teidän pitäisi ehdottomasti alkaa treffailemaan. Jos mies suhtautuu torjuvasti, niin sinun ei tarvitse kantaa "vastuuta" jutusta, vaan menee kaverin höpinöiden piikkiin.

Vierailija
12/24 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pyydät hänet syömään ravintolaan tai ihan vain yksille. Eiköhän tästä jo ymmärrä, että kyseessä ovat ihan oikeat treffit eikä vain lenkkiseura.

Tuossa teidän tilanteessa tämä voisi toimia.

Jos ilmassa on ollut jonkinlaista ihastumiseksi tulkittavaa miehen puolelta, en täysin tyrmäisi myöskään tunteista kertomista suoraan. Mutta jos mitään viitettä siihen suuntaan ei ole ollut, ei liene paras tapa edetä.

Vierailija
13/24 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko sitä heti tehdä selväksi, että olet ihastunut. Kai myöhemminkin ehtii.

Vierailija
14/24 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut suoran toiminnan nainen kun alla on ollut siideriä? Nythän sitä mahdollisuutta ei ole kun olette lenkillä. Ellet sitten ennen lenkkiä ota hudjua ja rupea suorantoiminnan naiseksi. Onko teillä on ollut suutelua tai oletteko halanneet?

Vierailija
15/24 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme käyneet lenkillä 2kk 2x viikossa. Minun mielestä asiassa voisi jo edetä. Olen ehkä kärsimätön... En ole ennen lenkkeillyt miehen kanssa 2kk, ilman että suhteessa olisi fyysinenkin puoli. Tekee siis mieli läheisyyttä ja haluan koskea häntä ja seksiäkin.

Vierailija
16/24 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme käyneet lenkillä 2kk 2x viikossa. Minun mielestä asiassa voisi jo edetä. Olen ehkä kärsimätön... En ole ennen lenkkeillyt miehen kanssa 2kk, ilman että suhteessa olisi fyysinenkin puoli. Tekee siis mieli läheisyyttä ja haluan koskea häntä ja seksiäkin.

Tuskin miehestä on harrastamaan seksiä jos ette ole edes suudelleet. Voi pitää sinua vain kaverina.

Vierailija
17/24 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin Laajasalon lenkkipolulla miehen monta kertaa.. Moikkailtiin aina ja sitä jotenkin tulee tutuksi. Kysyin ihan suoraan, että haluatko tavata lenkkipolun ulkopuolella. Niin tavattiin ja sitten pyysin lauantaina syömään kotiini kerran. Onneksi pyysin, koska on juuri niin paras ihminen.

Vierailija
18/24 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pistä sun nimimerkiksi seuraavaksi tuo xxxMarjukkaxxx tai Marjukkaaah,kun kirjoitat miehelle, niin eiköhän mies ymmärrä mitä olet vailla.

Vierailija
19/24 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olin rohkeampi ja se ei haitannut, jos torjunta tuli, kun oli miestarjontaa enemmän. Ehkä en ole ollut nuorempana niin paljon ihastunut kuin nyt. Tottakai alkoholi poistaa estoja, mutta olen lähestynyt miehiä nuorena selvinpäinkin ja mies on vienyt aina jutut suutelun tasolle. Nyt vsan tuntuu siltä, että tässä tapauksessa minun pitäisi tehdä se aloite fyysiseen kanssakäymiseen, mutta minäkään en uskalla. Mahdetaanko tässä lenkkeillä vaan vuosikaudet?

Vierailija
20/24 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pyydä hänet rennosti kaljalle ihan kaverityyliin, ja sitten kun olette juoneet muutaman kaljan, oletkin jo rohkeampi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme