Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älytön riita autosta.

Vierailija
03.10.2019 |

Minä löysin kadulta tyhjän käynnissä olevan auton. Katselin ympärilleni ja kysyinkin ohikulkijalta anteeksi mutta onko tuo teidän auto? No ei ollut eikä sitä auton omistajaa tuntunut löytyvän. Minä päätin lähteä etsimään sitä sillä autolla. Parin tunnin päästä poliisi pysäytti ja kehtasi syyttää auton varastamisesta.

Kieltämättä hiukan hermostuin kun huusin tässäkö on kiitos kun koittaa auttaa vierasta löytämään hukkaamansa auton? Olisin voinut autosta luulla että omistajalla on varaa maksaa edes pieni muodollinen löytöpalkkio. Eikö mitä ukko vaatii minulta korvauksia. Kaikenlaisia kahjoja sitä hukkaa autonsa ja vielä syyttävät siitä muita.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto on vain materiaa. Jotkut hylkäävät ihan käyttökelpoisia perheellisiä kylille.

Vierailija
2/7 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typo. Perheenisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-5/5

Vierailija
4/7 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auto on vain materiaa. Jotkut hylkäävät ihan käyttökelpoisia perheellisiä kylille.

Olisin myynyt sen materian parilla tuopilla jos olisin tiennyt kuinka kiittämätön yksilö.

Ap.

Vierailija
5/7 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan oo noin idiootti, että lähtee mukamas autolla ettimään auton omistajaa. Huono provo, keksi parempi.

Vierailija
6/7 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan oo noin idiootti, että lähtee mukamas autolla ettimään auton omistajaa. Huono provo, keksi parempi.

Jos löydät kadulta lompakon tai avainnipun, mitä teet? Epärehellinen ottaa itselleen ja yrittää hyötyä. Välinpitämätön kävelee ohi. Rehellinen ja avulias varmaan yrittää ensin etsiä lähistöltä jonkun, jolle ne voisivat kuulua ja kiikuttaa sitten löytötavaratoimistoon, jos esine ei suoraan viittaa tiettyyn henkilöön tai osoitteeseen, jonne ne voisi palauttaa tai jos se on lian vaivalloista. Miksei siis autolle soveltuisi sama toimintaohje? 

Vierailija
7/7 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä olisin jättänyt sen auton siihen niin joku olisi voinut varastaa sen. En kai minä olisi jäänyt etsimään omistajaa jos olisin itse varastanut auton. Pidät minua vissiin ihan tyhmänä?