Mielestäni naisen paikka on kotona lasten kanssa
En ole seksisti kuitenkaan. Jos joku nainen haluaa luoda uraa ja "leikkiä miestä" niin feel free. Miten kannattaa lähestyä naista jos haluaa parisuhteen samanhenkisen ihmisen kanssa? Mulla on ollut huonoa tuuria aiemmin. :/
M31
Kommentit (28)
Mä olen kotona koiran ja kissan kanssa.
Vaikkapa suoraan kysymällä? Jos nainen on perinteisten sukupuoliroolien kannattaja, niin eiköhän hän sen kykene itse kertomaan. Toisin ajattelevan vääntäminen väkisin tuohon muottiin tietää onnetonta parisuhdetta.
Minusta lasten paikka ei ole kotona. Lasten on hyvä olla paljon tekemisissä eri ihmisten kanssa.
Uskon että sopiva löytyy helposti, kun vaan kerrot että olet kykenevä ja halukas elättämään kotirouvan. On paljon oravanpyörästä pois haluavia naisia.
Kannattaa sitten etukäteen puhua selväksi myös taloudelluset asiat. Eli perinteisen systeemin mukaan menisitte naimisiin ja sinä huolehdit perheen elättämisestä, vaimo hoitaa kaiken kotiin ja lapsiin liittyvän. Jos haluat avioehdon, siitäkin ja sen ehdoista pitää puhua jo hyvissä ajoin. Avoimet kortit joka suhteessa.
Luojan kiitos sinun mielipiteesi ei vaikuta tässä maailmassa yhtään mihinkään. Onnea pariutumiseen, vaikeaa tulee olemaan mutta on kai se mahdollista.
Mukavaa että sulla on hyvä työpaikka, ap. Täytyyhän sen olla kun yksin maksat kolmen, neljän tai viidenkin ihmisen asumisen, ruoat, vakuutukset ja kaikki muutkin kulut parin vuosikymmenen ajan. Onnea matkaan!
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa että sulla on hyvä työpaikka, ap. Täytyyhän sen olla kun yksin maksat kolmen, neljän tai viidenkin ihmisen asumisen, ruoat, vakuutukset ja kaikki muutkin kulut parin vuosikymmenen ajan. Onnea matkaan!
Ja eläke täytyy säästää kotirouvalle myös!
Kannattaa varmaan heti ottaa esiin se että nainen ei ole sinulle yksilö ja ihminen vaan työkone ja olemassa vain muita ihmisiä varten. Että jos naisella oli suunnitelmia olla oma itsensä ja onnellinen niin ei pitkäksi aikaa seuraasi erehdy.
M41
Vierailija kirjoitti:
Uskon että sopiva löytyy helposti, kun vaan kerrot että olet kykenevä ja halukas elättämään kotirouvan. On paljon oravanpyörästä pois haluavia naisia.
Noh olisi kuitenkin hyvä jos naisella olisi lasten syntymään asti kohtuupalkkainen työpaikka ja säästöjä tai ehkä tekisi kotoa osa-aikaisesti hommia. Itse en tienaa ihan tarpeeksi pyörittääkseni lapsiperheen arkea yksin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh olisi kuitenkin hyvä jos naisella olisi lasten syntymään asti kohtuupalkkainen työpaikka ja säästöjä tai ehkä tekisi kotoa osa-aikaisesti hommia. Itse en tienaa ihan tarpeeksi pyörittääkseni lapsiperheen arkea yksin.
ap
Eli naisen on ensin säästettävä omalla työllään ansaitsemista rahoista, jotta voi sitten jättäytyä palvelemaan muita niillä omilla säästöillään? Ja sitten vielä hoitaa kodin ja lapset ja tehdä töitäkin kotoa käsin siinä samassa, jotta mies voi käydä pienipalkkaisessa työssään ja tulla valmiiseen kotiin pelaamaan pleikkaria töiden jälkeen?
Ihmettelen, miten ovellasi ei ole jo jonoa kaikista halukkaista naisista. :D
P.S. Kommentoija numero 11, oletko oikeasti nainen vai löytyikö vauvapalstalta oikeasti nyt ensimmäinen mies jolla on aivot?
/7
Hei. Luulin et nautin kotiäitiydestä ja pyöräytin muutaman kullannupun. No tulin mökkihöperöks ja tuntu ettei tiedä mistään mitään ku aika menee pyykätessä, siivotessa, ruuanlaitos, ruokakaupas, pienten sairastelus jne.. lähin töihin ku nuorin oli päiväkoti ikäinen. Ja rankkaa on käydä töissä ja hoitaa koti ja lapset ja olla hyvä vaimo, mut elämä on mielekkäämpää. Olen oppinut et olen sosiaalinen ja tarvin työkavereita ja no sosiaaliseen elämään ei muuten oo enää voimia. Joskus näen kavereita. Mut näillä mennään ja muksut ku kasvaa nii ehkä sit helpottaa.
Olen kyllä joiltain osin samaa mieltä
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan heti ottaa esiin se että nainen ei ole sinulle yksilö ja ihminen vaan työkone ja olemassa vain muita ihmisiä varten. Että jos naisella oli suunnitelmia olla oma itsensä ja onnellinen niin ei pitkäksi aikaa seuraasi erehdy.
M41Lopeta toi valkoritarointi. Et saa pi*lua netin välityksellä kuitenkaan.
Ottaaks koville ku kaikki miehet ei olekaan yhtä tyhjäpäitä ku sinä
Otsikko on ristiriidassa aiheen sisällön kanssa. Jos mielestäsi naisen paikka on kotona lapsen kanssa, niin silloin sinulle ei ole okei että joku nainen haluaa tehdä uraa ja ”leikkiä miestä”.
Oikeampi muotoilu lienee olisi, että minä etsin naista joka haluaisi olla kotona lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kotona koiran ja kissan kanssa.
Siis sä olet palkannut hoiturit itseäsi hoitamaan pelkällä ruokapalkalla. Nerokasta.
Mielestäni sun paikka on kotona peräkammarissa.
Ihan siten, että jo tutustumisvaiheessa avaa suunsa ja kyselee, mitä mieltä toinen on kotiäitiydestä.