Vinkkejä miten kertoa pettämisestä, ilman että tieto kuka kertoi, paljastuu...
Eli omalla nimellä en voi tehdä. Ko. Henkilö ei ole edes Facebookissa niin valeprofiili ei käy. Kirje nimettömänö?
Kommentit (23)
Mikset vain pitäisi huolta omista asioistasi.
Prepaid-liittymällä nämä hommat hoidetaan
Miksi pitää kertoa? Kuuluuko asia sinulle?
Sillä millä pettäminen hoidetaan, hoidetaan myös pettämisen käräytys; prepaidilla. Luulisi olevan tuttua.
Helpomalla pääset, jos et sekaannu lainkaan.
Kirje postilaatikkoon.
Mut eri asia että uskooko toinen oikeasti että kyse pettämisestä. Riippuu varmaan kuinka osaat kertoa asiasta.
Avaas nyt vähän tämän jutun taustoja niin mietitään mikä olisi paras keino?
Eli joo, mulla on suhde yhteen henkilöön ja haluaisin että tämän henkilön puoliso saa tietää asiasta mutta sillä tavalla että tieto ei muka tulisi minulta.
Vierailija kirjoitti:
Kirje postilaatikkoon.
Mut eri asia että uskooko toinen oikeasti että kyse pettämisestä. Riippuu varmaan kuinka osaat kertoa asiasta.
Miksei uskoisi? Hölmöähän se on jäädä liittoon, jossa muut tietävät siitä enemmän kuin itse.
Vierailija kirjoitti:
Eli joo, mulla on suhde yhteen henkilöön ja haluaisin että tämän henkilön puoliso saa tietää asiasta mutta sillä tavalla että tieto ei muka tulisi minulta.
Eli mies ei suostu jättämään vaimoaan, niin ajattelet, että kun kerrot, niin vaimo lemppaa ukon pihalle. Kuvitteletko tosiaan, että sitten saat pettävän ukon itsellesi ?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä haluat, että puoliso saa tietää? Voisitte paljastua.
Jos sun parasta ystävää ei petetä,niin anna olla.Hanki elämä,niin ei tarvii sotkeutua vieriaden ihmisten asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Puoliso tietää lähes aina. Joko hyväksyy asian, on itsellään sutinaa mualla tai sitten on kuviossa taloudellisista/lastenhoidollisista syistä. Miksi haluat pettäjän itsellesi? Kuvitteletko ettei sinua voi pettää?
Tämä kakkonen on taas niitä naisia, kun mies ei suostukaan jättämään vaimoaan ja haluaisi ykköseksi. Siitä vaan ihan kasvotusten kertomaan naiselle. Jos kertoa haluat niin ainoa oikea tapa on tämä. Tosin sen jälkeen tuskin olet sen enempää kakkonen, kuin ykkönenkään.
MIKSI te naiset olette niin säälittäviä, että haluatte omaksenne puolisoa pettävän miehen ? Te ETTE ole niin helmiä, että vastaava ei voisi toistua.
Ette tiedä tästä asiasta enempää kuin että minulla on suhde varattuun mieheen, enkä siitä teille tämän tarkempaa kerro. Halusin vain vinkkejä miten paljastaa mies ilman että jäljet johtaa minuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoliso tietää lähes aina. Joko hyväksyy asian, on itsellään sutinaa mualla tai sitten on kuviossa taloudellisista/lastenhoidollisista syistä. Miksi haluat pettäjän itsellesi? Kuvitteletko ettei sinua voi pettää?
Tässä tapauksessa on ihan varmaa että puoliso ei tiedä. Ja olenko sanonut että haluan pettäjän itselleni? Olenko edes sanonut että olenko itse vapaa vai varattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tapauksessa on ihan varmaa että puoliso ei tiedä. Ja olenko sanonut että haluan pettäjän itselleni? Olenko edes sanonut että olenko itse vapaa vai varattu?
Sitä et voi koskaan tietää, koska et ole tämä puoliso. Tottakai haluat pettäjän itsellesi, mikä muu voisi olla motiivi ellei kosto. Se että oletko vapaa tai varattu, ei liity tähän asiaan mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ette tiedä tästä asiasta enempää kuin että minulla on suhde varattuun mieheen, enkä siitä teille tämän tarkempaa kerro. Halusin vain vinkkejä miten paljastaa mies ilman että jäljet johtaa minuun.
Siinä tapauksessa sinun pitää päästää mies päiviltä. Miksi luulet ettei mies paljastaisi sinua?
Hupsista