Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä nukkuminen tuntuu?

Vierailija
02.10.2019 |

Jotkut kuulemma tykkäävät nukkua. En ymmärrä sitä. Minulle nukkuminen on täysin neutraalia. Menen illalla nukkumaan, herään aamulla. Yön vain olen unessa, ei siinä ole mitään tykättävää, ei se tunnu miltään.
Miksi jotkut tykkäävät nukkua? Tuntuuko se hyvältä? Millä lailla hyvältä? Vai tykkäävätkö ihmiset nukkumisesta jostain muusta syystä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miltä nukkuminen tuntuu, koska kun nukun niin olen unessa.

Vierailija
2/20 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on paljon avaruusolioita :D Ihmetteletkö kaikkea mitä ihmiset tekevät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa alasti purjeveneessä tykkään nukkua.

Vierailija
4/20 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on yleensä mukavaa ja nautinnollista, paitsi silloin kun näkee painajaisia. Parasta on kun saa mennä omaan sänkyyn, eikä tarvitse tehdä tai ajatella mitään...vain antautua ja vajota jonnekin syvälle. Saa tauon elämisestä, mä itse asiassa ajattelen sitä jokailtaisena pienenä kuolemana, joka armahtaa. Mutta mä kärsinkin masennuksesta.

Vierailija
5/20 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on yleensä mukavaa ja nautinnollista, paitsi silloin kun näkee painajaisia. Parasta on kun saa mennä omaan sänkyyn, eikä tarvitse tehdä tai ajatella mitään...vain antautua ja vajota jonnekin syvälle. Saa tauon elämisestä, mä itse asiassa ajattelen sitä jokailtaisena pienenä kuolemana, joka armahtaa. Mutta mä kärsinkin masennuksesta.

No varmaan joo jos elämä on silkkaa kärsimystä niin on mahtavaa mennä nukkumaan että saa taukoa elämästä. Mutta kuulemma ihan terveet onnellisetkin ihmiset tykkää nukkua?

Olet kyllä onnekas jos saat nautintoa edes jostain vaikka sinulla on masennus.

Vierailija
6/20 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on paljon avaruusolioita :D Ihmetteletkö kaikkea mitä ihmiset tekevät?

Elämä on kummallista - kaikkea sopii ihmetellä.

Vierailija
7/20 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuminen on tosi ihanaa, etenkin silloin, kun herätyskello soi, eikä tarvitsekaan nousta ylös, vaan saa jatkaa makoisia unia.

Itse unestahan kukaan ei tiedä mitään, koska on unesssa. Mutta kyllähän unen jälkeen tuntee sen antaman virkistävän voiman.

Vierailija
8/20 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuminen on mukavaa ja näkee unia. Itse olin viimeunessa menestyvä 3michelin täden kokki ja kun heräsin, niin keitin kahvit ja laitoin työkalupakin kuntoon ja lähdin asentaa sähköjä kellariin.

Vierailija
9/20 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuminen on ihan parasta. Se on tämä hereillä olo kun nyppii.

Vierailija
10/20 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan kuoraukseen herääminen tuntuu vähintäänkin oudolta. 

Vierailija
11/20 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuminen on parasta, mitä ihminen voi vaakatasossa tehdä.

Vierailija
12/20 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten teet jotain väärin ja nukkuminen on toiseksi parasta mitä voi tehdä makkuulteen.

Vierailija
13/20 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuminen on ihaninta elämässä. Kärsin kroonisesta unettomuudesta ja useat yöt menevät valvoen.

Vierailija
14/20 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten teet jotain väärin ja nukkuminen on toiseksi parasta mitä voi tehdä makkuulteen.

Se nukkuu väärin?

Vierailija
15/20 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tahtoisin tietää miltä hyvä olo tuntuu.

Vierailija
16/20 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä herään aamuyöstä ja mietin erästä miestä et anna mulle käsi ja nuku mun kaa. Ja sit saan unta.

Vierailija
17/20 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se onkin se nukkumaan meno, nukahtamisen odottelu, mikä on mukavaa. Se tunne, kun raskaan päivän päätteeksi pääset viimein sukeltamaan puhtaisiin lakanoihin, on yksi parhaimmista tunteista ikinä. Kun sammutat valot, otat mukavan asennon ja alat ajattelemaan mukavia asioita, ja pikku hiljaa alat nukahtamaan. Aivan ihanaa! Vielä ihanempaa, jos näet jotain mukavaa unta.

Vierailija
18/20 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sinäkin olet masentunut niin etkö sä nää tosi usein painajaisia? Ainakin itse nään niitä joka yö ja herään aamuyöstä ahdistuneena enkä saa enää unta.

Vierailija
19/20 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sinäkin olet masentunut niin etkö sä nää tosi usein painajaisia? Ainakin itse nään niitä joka yö ja herään aamuyöstä ahdistuneena enkä saa enää unta.

Ehkä sulla ei varsinaisesti ole masennus vaan esim burnout tai traumojen takia ptsd.

Vierailija
20/20 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kärsinyt uniongelmista vuosia, mutta viimeiset kolme peräkkäistä (!!!) yötä olen jostain syystä nukkunut kuin tukki, ja jopa nähnyt unia.

Täytyy sanoa, että nukkuminen tuntuu taivaalliselta. Jotenkin kummallinen, levollisen rakastettu olo tulee siitä tunteesta, kun on painumassa uneen ja aamuisin jaksaa taas nähdä itsensä ja elämänsä positiivisemmassa valossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi