Mikä avuksi, vatsa ei vaan toimi
Nyt viikon ollut käymättä kakkoshädällä. Normaalisti ainakin kerran päivässä. Olen kolmen päivän ajan ottanut reilusti Pegorionia, luumuja sekä Laxoberonia. Ei mitään tapahdu. Liikun ja juon vettä n. 2-3l/pvä. Mitä vielä kokeilen? Vatsakin jo alkaa olla tosi kipeä.
Kommentit (17)
Aamukahvi tyhään mahaan.Pari mukillista ja kyllä toimii.
Liotettuja pellavansiemeniä. Hirveetä limaa, mutta toimii. Ruokalusikallinen vesitilkkaan, anna liota jonkun aikaa ja nielaise vaikka väkisin.
olispa itelläkin tuo ongelma. itse joudun ravaamaan pskalla vähintään 5 x päivässä. ei riitä edes yksi rulla/päivä. huoh.
Hakeudu lääkäriin. Jos syömäsi lääkkeet eivät ole auttaneet sinulla voi olla suolitukos ja suolistosi on vaarassa revetä. Sen seurauksena on vatsakalvontulehdus ja yleinen verenmyrkytys
Mene ihmeessä lääkäriin ensiapuun.
Myöhemmin sitten kun vatsasi taas toimii, pidä yllä toimivuutta n, 10 kpl. liotettua luumua vesineen päivineen aivan joka päivä.
Fructolax mulla ainoo joka toimii!
Magnesiumoksiditabletit auttaa mulla. Magnesiumlisänä ilmeisesti kelvoton, mutta ummetuslääkkeenä mainio.
Ota viinaa kaikki murheet katoavat tuossa tuokiossa nousuhumalan hetkellä.
Parin-kolmen tunnin mittainen reipas kävely tai hölkkä sellaista tahtia että koko ajan on hiki pinnassa. Sen jälkeen sauna tai kuuma kylpy - paitsi jos ei ole mahdollisuutta kumpaankaan, niin pitkä kuuma suihku. Vettä tietysti pitää juoda reilusti.
No nyt sain pienen kuivatun luumun kokoisen tuotoksen. Eli ei ilmeisesti kuitenkaan tukosta. Jospa se tästä taas lähtis toimimaan. Täytyy melkein kokeilla tota magnesiumia, muut keinot onkin melkeinpä kokeiltu...
Ap
Vierailija kirjoitti:
No nyt sain pienen kuivatun luumun kokoisen tuotoksen. Eli ei ilmeisesti kuitenkaan tukosta. Jospa se tästä taas lähtis toimimaan. Täytyy melkein kokeilla tota magnesiumia, muut keinot onkin melkeinpä kokeiltu...
Ap
Lääkäriin nyt.
jos ruokavalio, säännöllinen oikea liikunta,paino kunnossa,niin ehkä sitten voisit kysyä lääkäriltä että pitäiskö testata jotain.
jos olet liikumaton ylipainoinen sokerimussuttaja,niin sitten ihan sama.
En usko että liikut tarpeeksi. Joku 50 minuutin jumppa kerran viikossa ei todellakaan riitä. Ei myöskään perus salitreeni.
Microlax