Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikä, mun sähköpostiosoite on vuotanut jonnekin spämmisivulle :( Viestejä tulee joku 30 päivittäin :(

Vierailija
01.10.2019 |

Ja kaikki noi on jotain näitä sexybabja jne. Alkanut 7.9. enkä tiedä minne olen silloin osoitteeni laittanut. Miten saa pois? Täytyykö vaihtaa kokonaan osoitetta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sähköpostista löytyy joku estotoiminto. Jos spämmit tulee tietyistä osoitteista niin laita ne estoon.

Vierailija
2/10 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä sähköpostista löytyy joku estotoiminto. Jos spämmit tulee tietyistä osoitteista niin laita ne estoon.

Joo ne on roskapostilaatikossa mutta häiritsee ne silti ja ällöttää. Olin niin onnellinen kun tuo osoite ei ollut vuotanut minnekään epämääräisille sivuille :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinhän olet osoitettasi ITSE jaellut? Etkö osaa roskapostisuodatinta käyttää???

Vierailija
4/10 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ne on roskapostilaatikossa mutta häiritsee ne silti ja ällöttää. Olin niin onnellinen kun tuo osoite ei ollut vuotanut minnekään epämääräisille sivuille :(

...kuten Facebook?

Vierailija
5/10 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin kokonaan osoitetta, kun alkoi tulemaan eri osoitteista kaikenlaista roskaa. En tiedä minäkään, mistä osoitteeni on vuotanut. Raivostuttavaa!

Vierailija
6/10 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi....mulla onkin ns. roskaposti osoite erikseen, jolla osallistun kilpailuihin ym. Niihin saa filttereitä, jotka poistaa esim kaikki sex sanan sisältävät viestit.

Vierailija
7/10 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...kuten Facebook?

Eiköhän niitä ole miljoonia muitakin sivustoja kuin Facebook huoh. Ei ole FB:ssäni tätä osoitetta.

Vierailija
8/10 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi....mulla onkin ns. roskaposti osoite erikseen, jolla osallistun kilpailuihin ym. Niihin saa filttereitä, jotka poistaa esim kaikki sex sanan sisältävät viestit.

Joo niin on mullakin. Oli ns. virallinen ja sitten höpöhöpö ja vähän aikaa sitten tein vielä toisen höpöhöpön. Ja tämä höpöhöpö 1 vuosi nyt. Ennen sinne ei tullut mitään spämmiä, tuohon viralliseen jokunen lainatarjous muttei näitä sexybabjea sinnekään. Tuo 2. höpöhöpö on onneksi vielä puhdas mutta täytyy kai siirtää kaikki tuon 1:n sinne sitten tulemaan. Ärsyttävää.

Vierailija
9/10 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne osoitteiden kalastelijat onkivat tietonsa muualtakin kuin paikoista, minne olet itse osoitteen laittanut. Surffaat jollain sivulla ja samalla osoitteesi lähtee leviämään. Osotteita myydään ja jaetaan ympäri maailmaa. Osoite pitää laittaa tilauksiin, kirjautumissivuihin ym., harvapa sitä voi nykyisin kokonaan piilossa pitää.

Ja roskapostien estäminen ei auta, lähettävät aina uusista osoitteista. Minulla menee kaikki epämääräiset todella hyvin suoraan roskapostikansioon, silmäilen ne avaamatta läpi ja tyhjennän koko kansion kerran päivässä.

Vierailija
10/10 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne osoitteiden kalastelijat onkivat tietonsa muualtakin kuin paikoista, minne olet itse osoitteen laittanut. Surffaat jollain sivulla ja samalla osoitteesi lähtee leviämään. Osotteita myydään ja jaetaan ympäri maailmaa. Osoite pitää laittaa tilauksiin, kirjautumissivuihin ym., harvapa sitä voi nykyisin kokonaan piilossa pitää.

Ja roskapostien estäminen ei auta, lähettävät aina uusista osoitteista. Minulla menee kaikki epämääräiset todella hyvin suoraan roskapostikansioon, silmäilen ne avaamatta läpi ja tyhjennän koko kansion kerran päivässä.

Kuinka paljon sulla tulee päivässä sinne roskapostiin? Mulle toi 30 oli oikeasti järkytys, tosiaan syyskuun alusta alkanut. Ei ollut vielä ekalla viikolla mutta tuolloin 7. päivä tapahtunut jotain. Tuntuu häväistyltä jopa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi