Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torstaipino ENSIKOILLE

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutteko te vielä kaikki? Mä heräsin jo kuudelta, kun mies heräili lähteäkseen töihin. Tein testin 35/34 ja se näytti plussaa. Olo on nyt kyllä aika outo... Ihanaa... Pelottaa...

Vierailija
2/44 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Mairanne[/color]: Kylläpä annoitkin herätyksen! Tulin lueskelemaan silmät puoliksi kiinni, kunnes eteen sattui plussauutinen - nyt ei enää väsytä yhtään, vaan viimeisetkin unihiekat karisivat silmistä :D ONNEA TODELLA PALJON :D

ON: Minulla jatkuu epämääräinen vuoto. Toooodella niukkaa on... Nyt on menossa joko kp 2 tai 31/27-?. Vuotoa ei ole edes sen vertaa, mitä pitäisi tulla jo kierron ekana päivänä, jos tätä yleensäkään voi edes vuodoksi sanoa, jotain tuhrua paremminkin. [color=green]Miauuu[/color], eilisessä pinossa viittasit valekuukautisiin, voisiko tämä olla sitä? Tai sitten tämä johtuu stressistä, töiden kanssa on ollut kestämistä viime aikoina. Sunnuntaina vasta helpottaa stressin osalta, pitää katsella ainakin sinne asti, ellei kunnon vuoto ala jo aiemmin. Tuntuu vain todella omituiselta, että nyt kai on menossa kp 2 ja selviän pelkällä pikkuhousunsuojalla, hädin tuskin tarvitsen sitäkään. Tavallisesti käytän tässä vaiheessa jo yösidettä, sen verran runsasta vuoto yleensä on. Mutta katsotaan, voivathan ne menkat alkaa päivän mittaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-a-h-t-a-v-a-t onnittelut ja rutkasti tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan !! Moneskos yrityskierto teillä olikaan? ja kerroppa sinäkin mitkä raskautumismenetelmät oli käytössä tässä kierrossa?

hieno aamun alotus kertakaikkiaan!

huomasin, että oon eilen ollu koko ajan äänessä (ärsyttävää) joten yritän pitää tänään vähän matalampaa profiilia ettei teillä mee hermot mun kyökkipsykkailuun, toivottavasti en oo pökässy mitään joka loukkais ketään..sitä kun innostuu niin tulee joskus kirjotettua mitä ekana mieleen tuleepi

huoli tuli että te kaikki pinon ekat sirrytte pois maille halmeille, älkää nyt vaan !!! siirrytte sit pikaisesti porukalla tonne o-puolelle tän lussaaallon mukana!

mites piinailijat, onko muita testaamassa?

Vierailija
4/44 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink]ONNEA MAIRANNE![/color] Vauvaliimaa ja tarrasukat matkaan! Joo, kerro kaikki eli monesko yrityskierto olikaan ja oireet yms. :)

Vierailija
5/44 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan ensiksi [color=FF34B3]onnittelut plussanneille!!![/color]

Toisekseen, piti ihan tulla kommentoimaan [color=cadetblue]Naksulle[/color] kun luin tuota eilistä pinoa... Elä kuule huoli, tämä yritys- ja odotusaika on taatusti rankkaa teile molemmille, että vaikka tulisikin riitoja ja sammakoita pääsisi suusta ison lauman verran, en usko, että kyseessä on mitään vakavaa. Vaikka ikinä riidat eivät kivoja ole :/

Kyllä se useammin taitaa olla niin, että nainen on se, joka kuumeilee ja mies on se, joka myöntyy yrittämään vauvaa, vaikkei välttämättä samalla innostuksella olekaan mukana. Pitää vähän sanoa omasta tilanteesta, että kyllä minäkin sain miestäni pehmitellä pidemmän aikaa, ennenkuin suostui antamaan lapselle luvan tulla. Intoilu ja hössötys jäi minun kontolleni, mies ei ollut niiiiin hirveän tohkeissaan asiasta. Välillä pelotti, että haluaako se oikeasti ollenkaan, kun se ei yhtään hössötä ja höpötä asiasta niin kuin minä, tai entä jos minä olenkin jotenkin pakottanut sen tähän, entä jos mies onkin aivan täysin vastentahtoisesti mukana ja niin edelleen.

No, nyt kun raskausviikkoja on 5+0 mies on ihan yhtä innoissaan ja jännityksissään kuin minäkin. Pitää vaan ymmärtää ja hyväksyä se, että miehet ovat erilaisia eikä se, etteivät he samalla " intousasteella" olekaan mukana tarkoita, etteivätkö he kuitenkaan haluaisi lasta! [color=cadetblue]Naksu[/color], jos riitanne jäi todellatodella paljon vaivaamaan sinua, kannattaa toki jutella asiasta miehen kanssa, mutta riitelemättä. On kuitenkin tärkeää, että kun on näinkin isosta jutusta kyse, että molemmat ovat mukana siinä (vaikka sitten eri tavoin, mutta kuitenkin ovat mukana). Luulenpa kuitenkin, että mieskin " vain" stressaa asiaa.

Vierailija
6/44 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red][size=7]♥[/color][/size] [color=FFB5C5][size=7]♥[/color][/size] [color=1C86EE]OIKEIN KOVASTI ONNEA MAIRANNE +++++++JOHDOSTA! Tarrasukia yms. tarpeellista masuasukille matkaan =)[/color] [color=red][size=7]♥[/color][/size] [color=FFB5C5][size=7]♥[/color][/size]

[color=6B8E23]Miauu[/color] palstaile vain niin paljon kuin jaksat ei minua ainakaan häiritse. Itseäni lähinnä ärsyttää kun en itse päivisin pääse palstailemaan paitsi tänään kun on vapaapäivä. Toiden jälkeen menee tovi kun lukee pitkät pinot =) ja sitten jos vielä kirjoitelee niin suurin osa on jo kaikonnut linjoilta. No eipä tuo niin vaarallista!

[color=6B8E23]B_fly[/color] tuohon vuoto jutuun en tiedä auttaako mutta itsellä aina olleet melko niukat menkat ja tuntuu että edelliset oli " pohjanoteeraus" kestiköhän ne peräti kolme päivää. Kyseinen kierto venähtikin kp40 nyt ollaan samalla suunnalle menossa eli kp38/40. Vähän alkaa kyllä ihmetytää pillerit lopetin tammikuussa, voihan se olla että kroppa vaatii toisilla vähän kauvemin toipua =( Olikos sulla pilerit käytössä?

Kissat riehuu olohuoneessa täytyy mennä katsomaan mitä sielä tapahtuu!! Mites sille lääkäriin joutuneelle kisulille kuuluu toivottavasti hyvää anteeksi mutta omistajan nicki unohtui! Kiva myös kuulla että Brutus (toivottavasti se meni edes oikein) voi myös hyvin!!

-hapö-

Vierailija
7/44 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA MAIRANNE!!! Ja muulle perheelle myös!

Miauuu: Kyökkipsyka rules :) Tärkeää se on pohdiskella näitä juttuja eri kanteilta, ainakin itelleni se on sellaista varautumista pahimpaan. Muut joo, tuskin meilläkään kaatuisi tämä avioliitto lapsettomuuteen, suhde kun on vanhempaa perua kuin vauvakuume :) Mutta kyllä tieto, ettei voisi saada kokea äitiyttä raskaudesta lähtien olisi kova paikka.. No jo meni mietteet synkäksi heti aamusta plussauutisista huolimatta, onnea vielä kerran Mairanne :)

Naksu: onko tunnelmat jo paremmat kotona?

Vierailija
8/44 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mairanne: Ihanaa! Onnea ja halituksia sinulle ja miehellesi!! :)) ja tarroja ja liimaa asukille matkaan rutkasti! En rupea sekoileen noitten värien kanssa ku en ole siihen vielä oikeen perehtynyt, mutta ONNEA teille tosi paljon :D

ON: Tätiä ei vieläkään kuulu..olin jo ihan hilkulla testata tuon toisen testin mut maltoin sit kuitenkin ku lauantaina on se gyne niin jos siellä selviäis jotain :) ja nyt ku on kuulostellu kroppaansa tarkemmin niin tässäpä olis oireitakin sitten...tuota valkkaria on kyl tullu paljon enemmän ku normaalisti, välillä jo luulen et nyt se täti tuli mut valkkaria vaan..sit oon paljon herkemmässä tilassa, johtuuko sit tästä jännäilystä vai mistä, olin nimittäin tos kaupungilla niin ihan tuntematon ihminen tiuskas mulle vahingossa jotain niin olin purskahtaa itkuun (!!)...ja sit illalla tos suihkussa kokeilin niin toi kohdunnapukka on paljon kovempi ku ennen... Miltäs kuulostaa? jänskättää niin pirusti koko ajan nyt ku toi täti vaan viipyy ja viipyy, toivon tietysti kovasti ettei tulis ollenkaan ;D ku ikuna elämässäni ei tätiä ole tarvinnut oottaa. Huoh tulipas purettua taas sydäntä hyvin nukutun yön jälkeen!

Nyt lenkille ja sit taas tänne piinaileen...vastailkaapas ja tehkää mut entistä hermommaksi :P

Vierailija
9/44 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PALJON ONNEA mairanne!! Ihanaa kuulla tällaisia uutisia heti aamutuimaan:)) Kerropa kaikki oireet, testauksen kp:t, kauanko yritystä takana ym ym.....

apila, nyt kyllä testaat jo!!!!! Täällä jänskätään sun puolesta ihan kauheasti=) Et sä voi meitä jännityksessä la asti pitää!

Huomenta Killaseni!

Nyt töiden pariin, jatkan paremmalla ajalla. Piti vaan tulla heti onnittelemaan!

A kp18/30-32 ja eilisen vahvan viivan jälkeen oli taas haamuksi palannut ovistestin viiva, eli olikohan se plussa noilla surkeilla mammakseilla nyt sit todettavissa kuitenkin eilen?!

Vierailija
10/44 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmonen asia rupes tossa mietityttään et jos nyt kuvittelisin et olisin raskaana niin miten noi viikot lasketaan?? ovis on ollu suunnilleen 14.5 ja kp on nyt 33/29-30. Ja mitä se esim 4+6 tarkottaa? typeriä kysymyksiä, mut jospa nyt joku mua valaisis sen verran... :)

Vierailija
11/44 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikot lasketaan näin aluksi tädin alkamispäivästä ja keskeneränen viikko päivät päälle, saat tuolta vauvalaskuristakin valmiiksi kokonaisetviikot ks. odotus & synnytys, vauvalaskuri

Vierailija
12/44 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisestä tädistä oisko 4 + 5 sulla menossa jos siis onni käy!

bd bd

Vierailija
13/44 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas oli lukemista, kun en ole pariin päivään kerennyt paljoa nettiä aukaisemaan.

Ensiksi täytyy tietenkin onnitella [color=red] Essiä [/color] ja [color=red] Mairannea [/color]! Onnea matkaan molemmille!

[color=blue] Uudet toivottelen tervetulleeksi! Onneksi tulee uutta väkeä samaan tahtiin kuin pitempään palstailleet lähtee tuonne odotus-puolelle. [/color]

[color=lime] Mistä tuli mieleen että täällä suunnassa kp 26/30 menossa ja olen vakuuttunut, että tärppiä ei tässäkään kierrossa tullut. Ei ole sitten mitään oiretta... Eli eipä tarvi tuonne odotus-puolelle vieläkään lähteä.

Taidan olla täällä teidän kiusana maailman tappiin saakka.

Mitäs kaikkea te olittekaan jutelleet. Ainakin lasten lukumäärää olitte miettineet. Mulla ompi 2 siskoa joten itsekin ehkä haluaisin 3 lasta. Riippuu kyllä miten sen ensimmäisen kanssa sujuu:) mies on ehkä enemmänkin kahden kannalla. Tuossa kyllä joku tarotkortin lukija ilmoitti minulle että kaksospojat olisivat tulossa, kun muuten vaan kyselin mitä tulevaisuuteen kuuluu. Hui! Meillä molemmilla on kaksosia suvussa. [/color]

Mites [color=purple] B-fly [/color] oletko testaillut? Kun en nyt kykene muistamaan... Voi hyvinkin olla valekuukautiset tai siten tosiaan oma keho tekee tepposiaan. Mulla on ollut ihan järettömän niukat kuukautiset pari viime kertaa. Ja jotenkin odottelin että ne runsastuisivat pillereiden lopettamisen jälkeen...

Niin ja tuosta [color=green] Naksun [/color] jutusta tuli mieleen, että meillä kanssa otettiin oikein kunnolla yhteen pari päivää sitten. Hermostuin noista miehen harrastuksista ja sain sitten mäkätykselläni miehen oikein kunnolla suuttumaan. Suuttuessaan sillä on tosi paha tapa huutaa kaikkea minkä mahdollisimman paljon tietää minua loukkaavan. Olen tuohon 8 vuoden aikana tottunut, enkä enää ota tosissaan sen kiukutteluita. Muuten olisi ero lähellä jos ei antaisi mennä toisesta korvasta sisään toisesta ulos. Kyllä se sitten aina itsekin muistaa pyydellä anteeksi ja sanoa ettei tarkoittanut. Meillä kyllä muutenkin varmaan riidellään tavallista enemmän, kun ollaan molemat tämmöstä temperamenttistä sorttia. Jokos teillä on rauhoituttu?

PS: Koittelen nyt noita värejä ensi kertaa sori jos tuleepi virheitä!

Vierailija
14/44 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia]Mairanne, oikein paljon onnea! Mahtava juttu :) Ihanaa kun niitä plussia ilmestyy tasaiseen tahtiin, antaa toivoa omastakin navasta, tarrasukkia ja vauvaliimaa masukille! :)[/color]

[color=blue]Tais olla joku jota en ole toivottanut tervetulleeksi eli tervetuloa kaikki uudet.. olikohan nyt agua ja lina? tai jotain sinnepäin :) Tänään on ollut taas sellainen väsymyksen ja masennuksen täyttämä päivä joten en kauheesti jaksa kommentoida nyt muille..[/color]

[color=fuchsia]Omaa napaa sen verran että eilen tein sit aconin ovistestin ja nega oli sekin.. jotenkin tuntuisi kuitenkin että se ovis oli tuossa alkuviikolla kun en parina päivänä testannut tai sitten mammaksit ei näyttänyt plussaa.. Vihlonut on edelleen aika paljon munasarjoja ja eilen tuli vähän rusahtavaa vuotoa, ikinä en ole ennen tuollaista bongannut, mutta en tietysti ole niin tarkkaan tutkinutkaan.. muutenkin valkkaria tulee aika paljon.. oviksen jälkeen pitäisi kai alkaa kuiva kausi.. Voihan toki olla että ovis on edelleenkin vasta edessä päin eli testaan vielä, mutta kyllä nyt jo alkaa olemaan sellaiset lukemat mittarissa että alkaisi pian olla aika siirtyä ovistesteistä raskaustesteihin[/color]

[color=blue]Jatkan taas työn parissa, ehkä illalla vähän taas pirteämmällä mielellä.. mukavaa päivänjatkoa kaikille! :)[/color]

[color=fuchsia]T. Väreihin fuchsia ja blue mieltynyt Juliaana kp 26/32-35[/color]

Vierailija
15/44 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=FF1493]minäkin innostuin näistä väreistä, mutta aika hankalan hidasta tämä on[/color] eka yritys oiskos nyt onnistunut?

missäs kaikki luurailee on aika hiljasta täällä? no huomenna minäkään en ehi päivällä pinoileen kun oon tiiviisti töissä

Vierailija
16/44 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Juuh.. ihmeen hiljaista on.. yleensä se vilinä alkaakin vasta tuossa työajan jälkeen sitten kun mä en ehdi enää niin palstailla..[/color]

[color=red]Mä käyn aina kopsaamas tuon väriohjeen tuolta saitista sanottua palstalta miten värejä ja fontteja- pinosta.. sitten poistelen välit ja kopioin sitä monta kertaa viestiin.. sitten tarvii vaan kirjoittaa oikea väri ja teksti mitä haluaa eli joka kerta en kirjoittele koko litaniaa enkä kyllä koskaan itsekirjoita alusta alkaen noita hakasia ja muita vaan kopiomalla saa helposti :)[/color]

[color=blue]T. Juli[/color]

Vierailija
17/44 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sitten millään jaksaisi töitä tehdä.... Onneksi enää vajaat kaksi tuntia. Sit kotiin koiruuden luo, sillä on ollut masu vähän kipeä ja nyt huolestuttaa mikä sillä on:( Ehkä syönyt jotain väärää?! Oli vaan niin surullisen näköinen aamulla kun lähdin töihin...

Missäs Essi (joko hävisit o-puolelle), entäpä missä Tappert luuraa??

Tässä on nyt kolme vai nejljä päivää ollut sellanen " lorahteleva" olo. eli koko ajan tuntuu et jotain tulee, mistäköhän moinen kosteuden tunne johtuu kun en mä mitään kananmunamaista ole oikeastaan huomannut? Ja loppuuko se kuin seinään ovista seuraavana päivänä, eli pitäiskö kuivuutta olla odotettavissa jos ovis on mennyt? Kertokaahan miten teillä!

Äsh, nyt pitää jatkaa hommia... Heippa taas!

Vierailija
18/44 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morjes kaikille!

Ompas ollu hulinata reilun viikon verran! Reissussa piti käydä, ukko hoivata, lapsi (miehen) tuli hoitoon, töissä pitänyt käydä, lääkärissä piti munasarjat ronklauttaa jne jne. UH!

Ja nyt on taas kiire, mutta ajttelin tulla kertomaan etttä yritän taas kovasti parantaa tapani ja ilmoittautua listalle päivittäin!

ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE!

Niin, ja mulla on ollu ovis aika alku iikosta niin illat on ollut hieman " kiireisiä" ... heh!

Pandora kp 15/29

Vierailija
19/44 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs oli paljon luettavaa! Lukaisin juuri parin päivän pinot ja siinä menikin mukavasti aikaa=)! Mulla on se open sijaisuus tällä hetkellä (vielä kaksi päivää jäljelle) ja tänään tulin yöksi kotiin...huomenna taas kotipaikkakunnalleni ja sieltä käsin sitten työpaikalle. Olen nyt nämä pari päivää miltei kieriskellyt vieroitusoireissa, kun en ole päässyt lueskelemaan teidän juttuja:)! 3.-4. luokkien opena on ollut hauskaa, mutta tosi kiireistä...viimeiset koulupäivät ala-asteella ovat aina täynnä hulinaa, melskettä ja meininkiä, mutta niinhän sen pitää mennäkin:)!

Yritin lueskella teidän jutut nopskasti läpi, jottei ihan koko päivää siihen menisi...mutta nyt en muista, mitä piti kommentoida, kun oli niiiiin paljon juttuja täällä! Sen ainakin muistan, että mammaksin ovistesteistä oli puhetta. Mulla on myös hieman huonoja kokemuksia niistä, sillä niiden testien avulla en löytänyt ovista 2-3 kierrossa (en tiedä, johtuiko siitä, että ovulaatiota ei tapahtunut vai eivätkö testit kohdallani vaan toimineet). Heti kun vaihdoin Aconin testeihin aloin löytämään oviksen ajankohdan:)

Ja riidoista miehen kanssa oli myös juteltu. Meillä riidellään aina joskus...yleensä riidat saavat alkunsa jostain ihan typerästä jutusta ja usein minä olen se, joka tekee kärpäsestä härkäsen. Mua myös yrittämisen alussa vaivasi kovasti se, ettei mies ollut aivan niin innoissaan kaikista vauvahömpötyksistä kuin minä ja ei määräänsä enempää jaksanut vatvoa kanssani vauvajuttuja ja pettymyksiä niihin liittyen. Nykyisin olen kuitenkin yrittänyt (huom! yrittänyt) ymmärtää, että tämä kuumeilu on miehelle täysin erilainen juttu kuin naiselle...ja useimpien miesten tyyliin ei kuulu hössöttää, murehtia ja pomppia vauhkona milloin ilosta ja milloin surusta...heillä on erilainen tapa reagoida asioihin ja se pitää vain hyväksyä. Mutta uskon ja tiedän, että moni mies on pakahtua onnesta, kun testi näyttää plussaa tai viimeistään silloin, kun oma ihana pikkuihme putkahtaa maailmaan:)! Mutta tottakai meidän naisten on vaadittava miehiltämme ymmärrystä, lohdutusta ja kauniita sanoja niiden pettymysten hetkillä, jotka aina välillä värittävät tätä vauvakuumeilijan arkea...ei se ole varmasti liikaa vaadittu. Mutta muistettava on myös, että mieskin kaipaa varmasti silloin täysin samaa naisen puolelta (lohdutusta, hellittelyä...), vaikka ei sitä ääneen myöntäisikään. Olen huomannut, että vauva-asioissa pettysten hetkillä sitä usein unohtaa oman pahan olon keskellä sen, että miehestä voi tuntua sillä hetkellä yhtä pahalta ja että asia koskettaa molempia, ei ainoastaan minua...Pitäisi yrittää muistaa, että en ole sillä hetkellä ainut, jota pitäisi lohduttaa, halia, hellitellä, hoivata ja ymmärtää.

No tulipas siinä pohdintaa...huh-huh...tuskinpa jaksatte koko " vuodatusta" lukea:)! Ihanaa on kyllä se, että on olemassa tämä Enskojen palsta, jossa voi jakaa niin ilot kuin surutkin [color=red]♥)[/color]

Omasta navasta sen verran, että ovis tuli ja meni. Pientä tuhruttelua on tässä muutamana päivänä ollut, mutta en ole siitä nyt jaksanut huolestua laisinkaan:)

Tsempitykset piinailijoille ja tervetuloa kaikille uusille Enskattarille:)! Tämä on ehdottomasti paras paikka jutustella vauva-asioista ja tietenkin kaikesta muustakin! Ja onnea Mairannelle plussasta!!! Essiä jo taisinkin onnitella, mutta varulta laitan vielä tähän iiiisot onnittelut sinne päin menemään:)!

Plussatuulahduksia meille kaikille!!!

~ ♥ ~ ♥ ~ Viipuli ~ ♥ ~ ♥ ~

Vierailija
20/44 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajusin siis nyt vasta ketä olet ja tuolta haun kautta etsiskelin ja huomasin, että olit kysellytkin...se oli mennyt kokonaan ohitse...kiva kun täällä tapaa tuttuja :)

mutta kaikkein tärkein HURJAN PALJON ONNEA JA JÄTTIRUTISTUS PLUSSASTA!! hassua kun iät ja ajat tunnettu ja täällä törmätään ja täältä lukee tällaisia " salaisuuksia" :) toivottavasti vanhat kamut voivat jakaa tällaisen ilon yhdessä, että otappas minut mukaan sinne plussavaunuun :)

otinkin sinuun äsken yhteyttä ihan henk.koht jos tämä vaikka menee sinulta ohitse..

no jokos suuri uutinen on jollekin kerrottu?

mutta vielä kerran ISOT ISOT ONNENTOIVOTUKSET!!!IHANAA kuulla plussista ja vielä, että se tapahtuu jollekin tutulle :)

anna kuulua itsestäsi...