Miksi et ole mennyt naimisiin?
Kommentit (24)
Koska Suomen avioliittolaki ei salli avioitumista itsensä kanssa :(
En ole tavannut yhtäkään naista, jonka juttuja jaksaisin kuunnella viikkoa pidempään. Miehet taas eivät kiinnosta seksuaalisesti.
M42
En oikein ymmärrä mitä lisäarvoa naimisiin meno toisi suhteeseemme. Olemme olleet yli 10 vuotta yhdessä, meillä on yhteistä omaisuutta ja velkaa joista on sovittu kirjallisesti mahdollisen eron yllättäessä. Koen avioliiton tarpeettomana.
Olin avoliitossa pitkään. Naimisiin ei menty koska en halunnut.
En halua. Kosittu on kyllä useasti ja pisin parisuhteeni kesti kuusi vuotta. Ei vaan kiinnosta naimisiin meno eikä etenkään prinsessahäät.
Olenhan minä naimisissa, mitä höpiset?
Koska kukaan ei ole halunnut mennä mun kanssa naimisiin.
Kukaan mies ei ole ikinä ollut kiinnostunut.
Olen kerran eronnut, nykyisen kumppanin kanssa molemmat toisella kierroksella ja haluttiin varmistua useaman vuoden seurustelun aikana, että sovimme oikeasti yhteen. Sovimme, ja tarkoitus muuttaa yhteen ja mennä naimisiin parin vuoden päästä. Miksi naimisiin? Juridiset syyt, molemmilla omaisuutta ja omat lapset. Avioliiton yhteydessä teemme myös avioehdon missä turvaamme toistemme loppuiän asumiset ja varmistamme ettei lapsemme joudu tappelemaan perinnöstään vaan kaikki menee miten olemme sen ajatelleetkin.
En koskaan löytänyt ihmistä, jonka kanssa eläminen olisi tuntunut niin houkuttelevalta, että olisin halunnut luopua omasta rauhastani.
Ei jaksa enää. Suhteen alussa oltiin kovasti menossa naimisiin ja häitäkin suunniteltiin jo puoliksi tosissaan, mutta se into meni ohi ja nyt eletään vain laiskanpulskeaa arkea avoliitossa. Häiden järkkääminen tuntuu turhalta vaivalta (ja rahanmenolta), eikä toisaalta mikään maistraattikäyntikään innosta. Kaipa se suhteen romanttinen osuus on ohi ja nyt vaan "ollaan". Saa nähdä miten käy. Hyvin on menty kyllä näinkin jo monta vuotta.
Avioliitto instituutiona on mennyttä.
Menin vasta melkein nelikymppisenä kun rakastuin ensimmäistä kertaa. Aiemmin olin ollut avoliitossa ja avioliitto tuntui aina jotenkin vastenmieliseltä ajatukselta. Nykyisen miehen kanssa tajusin aika pian että haluan naimisiin - onneksi hän toivoi samaa vaikka oli ollut kerran jo aviossa ja vannonut että ei avioidu uusiksi. Prinsessahommia ei harrastettu vaan avioiduttiin kahdestaan eräässä kauniissa paikassa todistajien läsnäollessa.
Ei kiinnosta parisuhteet yhtään, olen liian erakkoluonne. Nuorempana oli muuta pidempi seurustelu, totesin että olen mieluummin yksin.
Koska olen jo ja kerta riittää oikein hyvin
Minua on kosinut vain yksi mies, enkä rakastanut häntä. Tai rakastin, mutta vain kaverina.
En ole löytänyt miestä, jonka kanssa tulisi olo, että tämän kanssa aion viettää loppuelämäni.
En tarvitse sellaiste "instituutiota" mihinkään. Kaikki pelaa ilman sitäkin.
Viihdyn yksin.