Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Räikeät hiukset ja meikittömät kasvot suomalaisilla...

Vierailija
01.10.2019 |

Miksi? Onko tuo heidän mielestään esteettistä vai eivätkö vaan välitä?

Ei se kokonaisuus vaan näytä hyvältä jos hiukset on jotkut kirkuvan punaiset tai violetit ja samalla kasvot on aina harmaankalpeat ja vähän punaläkkäiset, sekä kulmakarvat ja ripset oman väriset haalean harmaanruskeat. Jos ne hiuksetkin on värjätty niin miksei sitten ehosta loppujakin niihin hiuksiin sopivasti? Ihmeen paljon näkyy näitä ihmisiä, joista on kiva värjätä hiukset mutta mitään muuta ei jakseta tehdä kuin ehkä kerran kuussa. Niiden hiustenkin annetaan yleensä kulahtaa ja hapsottaa ja rasvoittua. Onko se väri nyt sitten niin hieno tuollaisessa kuosissa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tietysti saa tehdä mitä lystää, mutta minä vaan ihmettelen.

Vierailija
2/11 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko menneen kesän olen ihmetellyt samaa, kun kuljen julkisilla.

Usein nämä violettihiuksiset ovat ylipainoisia liian kirjeissä vaatteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko menneen kesän olen ihmetellyt samaa, kun kuljen julkisilla.

Usein nämä violettihiuksiset ovat ylipainoisia liian kirjeissä vaatteissa.

Miten niiden vartalot liittyi alotukseen?

Vierailija
4/11 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimaantuneet tykkää värjätä

Vierailija
5/11 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on menossa kasvohoitoon just sillon.

Vierailija
6/11 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut saman, mutta monella on kirkuvan väristen hiusten lisäksi kyllä ihan överit ripsenpidennykset. Siis sellaiset, että sitä miettii miten luomet jaksaa kannatella pidennyksiä. Muuten ei sitten kasvoja ehosteta mitenkään, vaan kasvot punoittaa, silmänaluset on mustat jne. 

Vierailija
7/11 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen itse samaa. Minä värjään myös luonnostaan maantienväristä tukkaan mustaksi, mutta koska itsekin tiedän että värin on luonnonväreihini nähden liian kova, meikkaan sitten kasvot hiustenväriin sopivammaksi: kulmakarvat tummaksi, aina silmämeikki ja ihon punoitusten tasoitus meikkivoiteella. Tykkään dramaattisesta tyylistä, ja siksi pidän "itselleni sopimatonta" mustaa, mutta menisihän se draama ihan pilalle jos meikkini ja vaatteeni ei olisi samaa sarjaa.

Vierailija
8/11 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaan olen kiinnittänyt jo vuosia huomiota. Ihmiset ikään kuin ajattelevat saavansa kerralla kunnon väripläjäyksen kun värjää tukan. Ei tarvitse meikata eikä pukeutua mustaa värikkäämpään. Naaman punoitus vain korostuu räikeänväristä tukkaa vasten.

Soisin suomalaisten antavan omalle luonnollisen väriselle hiuksilleen sen arvon kuin ne ansaitsevat. Kaunis vaalea, vaaleanruskea tai tummempi tukka, johon meikkaamattomuuskin sopii. Tai sitten jos haluaa väriä, niin hillitty ehostus siihen päälle. Tykkään mm. norjalaisten ulkoilma-lookista: ei ripsaria enempää meikkiä, terveet punaiset (kesällä ruskettuneet) posket ja vaaleat liehuvat hiukset.

Musta, punainen ja platinanvalkoinen hiusväri pitäisi kieltää kokonaan.

Vierailija
9/11 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heli Palsanmäki tulee mieleen. Valjut meikittömät kasvot ja liila hiusväri. Ei voi ymmärtää. Only in Finland(?)

Vierailija
10/11 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt kuulkaa annettais muiden olla sellasia kun ovat, kyllä tähän maailmaan erinäköisiä mahtuu.

Vierailija
11/11 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maantienharmaa tukkani näyttää räikeältä koska kulmakarvat ja ripset ovat paljon vaaleammat. Kulmakarvat meikkaan, mutta silloin kasvot ja silmät ovat eri paria karvoituksen kanssa. En halua meikata enempää, pitäisikö vaalentaa tukka? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän