"kyllä sä paikkasi löydät elämässä"
Tuollaista sain minäkin nuorena kuulla vaan enpä löytänyt.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
.... sanoi Pelle Miljoona?
Ei vaan sukulaiset ja tuttavat. En vaan löytänyt paikkaani ja minusta tuli syrjäytynyt.
Löysithän, oot just nyt siinä mihin kuulutkin
Jos se ei miellytä, sun pitää mennä pitkälle sun comfort zonen ulkopuolelle ja muuttua erilaiseksi. Mut se on tosi työlästä ja aikaavievää.
Vierailija kirjoitti:
Löysithän, oot just nyt siinä mihin kuulutkin
Jos se ei miellytä, sun pitää mennä pitkälle sun comfort zonen ulkopuolelle ja muuttua erilaiseksi. Mut se on tosi työlästä ja aikaavievää.
En löytänyt. En minä halunnut olla monisairas joka on vaan kotona ja joka ei saa mitään tutkintoa suoritettua.
sama. sain myös kuulla että kyllä sinäkin vielä miehen löydät. ikää 31 v, ei mitään kokemusta miehistä. niin ja lapsista kysyttäessä kun kerroin että en halua enkä niitä hanki niin kaikki sanoivat "kyllä sunkin mieli vielä muuttuu!" juu ei, ei ole muuttunut, vahvistunut vaan. not for me.
Mulle sanottiin aina että löydän vielä miehen ja saan lapsia. En löytänyt miestä koskaan enkä siis saanut lapsiakaan. Nyt ikää 45 ja vaihdevuodet jo päällä.
Ainakin rajan yli tuleville löytyy heti paikka, muut ohjataankin sitten sillan alle tai roskalaatikkoon.
Samaa sarjaa kuin "kellekään ei anneta enempää kuin jaksaa kantaa" ym. vanhan kansan mukaviisaudet.
Vierailija kirjoitti:
Samaa sarjaa kuin "kellekään ei anneta enempää kuin jaksaa kantaa" ym. vanhan kansan mukaviisaudet.
Joo ja nuorena uskoin vielä tuohon jorinaan.
Voi helvata näitä sun marinoitasi ammattivalittaja! Sullahan on paikkasi: äitinä, vaimona, toimistotyöntekijänä ukkosi firmassa, kodinhengettärenä jne. Mutta kun aina pitää valittaa ja tuijottaa sitä mitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Voi helvata näitä sun marinoitasi ammattivalittaja! Sullahan on paikkasi: äitinä, vaimona, toimistotyöntekijänä ukkosi firmassa, kodinhengettärenä jne. Mutta kun aina pitää valittaa ja tuijottaa sitä mitä ei ole.
Sinulleko nuo riittäisi? Mun suurin unelmani, ihan nuoresta lähtien oli saada ammatti ja työ ja elättää itse itseni. En tosiaankaan halua olla mieheni tai yhteiskunnan elätti.
Oisko se sit ollut parempi, että sua ois alusta asti vaan lytätty ja kerrottu, että susta ei koskaan tule mitään? Katkera oisit siinäkin tapauksessa, ehkä jopa nykyistä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Oisko se sit ollut parempi, että sua ois alusta asti vaan lytätty ja kerrottu, että susta ei koskaan tule mitään? Katkera oisit siinäkin tapauksessa, ehkä jopa nykyistä enemmän.
On mulle sitäkin sanottu ja tottahan se oli.
Ja mä luulen, että jos saisin elämäni sellaiseksi kuin haluaisin, niin sairautenikin helpottaisivat.
.... sanoi Pelle Miljoona?