Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"kyllä sä paikkasi löydät elämässä"

Vierailija
01.10.2019 |

Tuollaista sain minäkin nuorena kuulla vaan enpä löytänyt.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... sanoi Pelle Miljoona?

Vierailija
2/15 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.... sanoi Pelle Miljoona?

Ei vaan sukulaiset ja tuttavat. En vaan löytänyt paikkaani ja minusta tuli syrjäytynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysithän, oot just nyt siinä mihin kuulutkin

Jos se ei miellytä, sun pitää mennä pitkälle sun comfort zonen ulkopuolelle ja muuttua erilaiseksi. Mut se on tosi työlästä ja aikaavievää.

Vierailija
4/15 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysithän, oot just nyt siinä mihin kuulutkin

Jos se ei miellytä, sun pitää mennä pitkälle sun comfort zonen ulkopuolelle ja muuttua erilaiseksi. Mut se on tosi työlästä ja aikaavievää.

En löytänyt. En minä halunnut olla monisairas joka on vaan kotona ja joka ei saa mitään tutkintoa suoritettua.

Vierailija
5/15 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama. sain myös kuulla että kyllä sinäkin vielä miehen löydät. ikää 31 v, ei mitään kokemusta miehistä. niin ja lapsista kysyttäessä kun kerroin että en halua enkä niitä hanki niin kaikki sanoivat "kyllä sunkin mieli vielä muuttuu!" juu ei, ei ole muuttunut, vahvistunut vaan. not for me.

Vierailija
6/15 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin aina että löydän vielä miehen ja saan lapsia. En löytänyt miestä koskaan enkä siis saanut lapsiakaan. Nyt ikää 45 ja vaihdevuodet jo päällä.

Vierailija
7/15 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin rajan yli tuleville löytyy heti paikka, muut ohjataankin sitten sillan alle tai roskalaatikkoon.

Vierailija
8/15 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sarjaa kuin "kellekään ei anneta enempää kuin jaksaa kantaa" ym. vanhan kansan mukaviisaudet.

Vierailija
9/15 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa sarjaa kuin "kellekään ei anneta enempää kuin jaksaa kantaa" ym. vanhan kansan mukaviisaudet.

Joo ja nuorena uskoin vielä tuohon jorinaan.

Vierailija
10/15 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvata näitä sun marinoitasi ammattivalittaja! Sullahan on paikkasi: äitinä, vaimona, toimistotyöntekijänä ukkosi firmassa, kodinhengettärenä jne. Mutta kun aina pitää valittaa ja tuijottaa sitä mitä ei ole.

Vierailija
11/15 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi helvata näitä sun marinoitasi ammattivalittaja! Sullahan on paikkasi: äitinä, vaimona, toimistotyöntekijänä ukkosi firmassa, kodinhengettärenä jne. Mutta kun aina pitää valittaa ja tuijottaa sitä mitä ei ole.

Sinulleko nuo riittäisi? Mun suurin unelmani, ihan nuoresta lähtien oli saada ammatti ja työ ja elättää itse itseni. En tosiaankaan halua olla mieheni tai yhteiskunnan elätti.

Vierailija
12/15 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koettelee vaan ei hylkää herra

Vierailija
13/15 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko se sit ollut parempi, että sua ois alusta asti vaan lytätty ja kerrottu, että susta ei koskaan tule mitään? Katkera oisit siinäkin tapauksessa, ehkä jopa nykyistä enemmän.

Vierailija
14/15 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko se sit ollut parempi, että sua ois alusta asti vaan lytätty ja kerrottu, että susta ei koskaan tule mitään? Katkera oisit siinäkin tapauksessa, ehkä jopa nykyistä enemmän.

On mulle sitäkin sanottu ja tottahan se oli.

Vierailija
15/15 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä luulen, että jos saisin elämäni sellaiseksi kuin haluaisin, niin sairautenikin helpottaisivat.