Minne sa Sara Sieppi muutti?
Kommentit (25)
Ja heti laittaa nettiin kuvia kodistaan vaikka lupasi pitää sen yksityis asiana!
Vierailija kirjoitti:
Lauttasaareen.
Melkein naapuriin.
Juu, en kerro osoitettani...
Ei ole Lauttasaari, eikä ketään kiinnosta sun osoite.
Ei ainakaan minun kämppääni (ja se harmittaa)
Oli vissiin sörnäisissä liikaa meluja( katutyöt).
Ja kämppä yhtä tylsän näköinen kuin ennenkin, vaikka kertoo olevansa innokas sisustaja ...samat tavarat, kaislat katossa, peikonlehti nököttää nurkassa.😁
Vierailija kirjoitti:
Oli vissiin sörnäisissä liikaa meluja( katutyöt).
Ja exä ja sen nyxä. Ei kiva.
Vierailija kirjoitti:
Ja kämppä yhtä tylsän näköinen kuin ennenkin, vaikka kertoo olevansa innokas sisustaja ...samat tavarat, kaislat katossa, peikonlehti nököttää nurkassa.😁
Maisemat oli kyllä kivat.
Taisi muuttaa jonkun miehen kanssa yhteen vai? Harmi, kun Saralla oli niin ihana ja huoleton sinkkukesä.
Muuttiko selviytyjät Kain kanssa yhteen..? ;)
Selviytyjien Kai asuu yhdessä agilityvalmentaja ja SM-mestari Jenna Caloanderin kanssa. Tuskin vaihtaisi tyhjäpää-Saraan, taitavat olla pikkasen eri maailmoista.
Vierailija kirjoitti:
Selviytyjien Kai asuu yhdessä agilityvalmentaja ja SM-mestari Jenna Caloanderin kanssa. Tuskin vaihtaisi tyhjäpää-Saraan, taitavat olla pikkasen eri maailmoista.
Millä perusteella Sara on mielestäsi tyhjäpää ja tuo Jenna ei? Just asking...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai se minun vikani ole, että Sara on antanut itsestään blodin kuvan julkisuuteen?
Kylläpä nollia kiinnostaa mitä ykkönen tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai se minun vikani ole, että Sara on antanut itsestään blodin kuvan julkisuuteen?
Minusta vaikuttaa ihan pirteälle ja kivalle Selvityjien perusteella. Kauneudesta nyt puhumattakaan.
Lauttasaareen.
Melkein naapuriin.
Juu, en kerro osoitettani...