Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt apua oikeasti! Electronic- star nettisivu!

Vierailija
01.10.2019 |

Menin tilaamaan tuolta erään kalliin tuotteen, ja maksoin sen pankkitili siirrolla koska minulla ei ole paypal tiliä eikä luottokorttia. Laitoin vahingossa virheellisen viitenumeron ja koitin soittaa=numero vanhentunut
Koitin laittaa spostia=virheellinen

Auttakaa, onko sivu joku huijaus tai vanha? Menikö rahat hukkaan ja voiko niitä saada takaisin? Olen ihan paniikissa kuitenkin iso summa kyseessä.

Luin kokemuksia joltain 2014 vuodelta ja silloin oli homma toiminut mutta nyt ei saa sinne mitään yhteyttä. Onko joku tilannut sieltä lähi aikoina ja onko tavarat tullut perille? Onko mitää kokemuksia kyseisestä puljusta...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole huijaus, olen pari kertaa tilannut ja ihan hyvin on toiminut, UPS toimittanut tuotteet kotiin ihan kohtuullisen odotuksen jälkeen. 

Vierailija
2/9 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvioot on aika vaihtelevia vertaa.fi:ssä, juuri tuosta valitetaan että asiakaspalvelu ei oikein pelaa

https://www.vertaa.fi/shopinfo/chaltec/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole huijaus, olen pari kertaa tilannut ja ihan hyvin on toiminut, UPS toimittanut tuotteet kotiin ihan kohtuullisen odotuksen jälkeen. 

Kiitos vastauksesta! Koko sivusta vaan ei netissäkään löydä enää mitään jälkiä kun viimeksi 2018 vuonna. Ja pelottaa kun en saa yhteyttä. Jos viitenumero meni väärin nii rahathan menivät hukkaan, miten saan ne takaisin kun ei ole toimivia yhteyden otto mahdollisuuksia...

Sekä luin lisää kokemuksia niin moni sanonut että laatu on huonoa tavaroissa. 😭

Vierailija
4/9 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvioot on aika vaihtelevia vertaa.fi:ssä, juuri tuosta valitetaan että asiakaspalvelu ei oikein pelaa

https://www.vertaa.fi/shopinfo/chaltec/

Voiei 😭 Onkohan mitään mahdollisuutta saada rahoja takaisin.

Vierailija
5/9 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä laatu/hintasuhde. Luotettava liike. Räkättäjät ei tajua että Mersua ei saa Toyotan hinnalla.

Vierailija
6/9 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksesta! Koko sivusta vaan ei netissäkään löydä enää mitään jälkiä kun viimeksi 2018 vuonna. Ja pelottaa kun en saa yhteyttä. Jos viitenumero meni väärin nii rahathan menivät hukkaan, miten saan ne takaisin kun ei ole toimivia yhteyden otto mahdollisuuksia...

Taidat olla veikonkone. Sivut ja kaikki muukin toimii kuin juutalaisen kulli ;-) Hyvää tavaraa kohtuuhintaan nopeasti.

Vierailija
7/9 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla veikonkone. Sivut ja kaikki muukin toimii kuin juutalaisen kulli ;-) Hyvää tavaraa kohtuuhintaan nopeasti.

No toivotaan että saan tavarani. Sivut ja tilaus toimi kyllä, mutta yhteyttä puhelimen eikä s-postin kautta saa kun pitäisi saada kysyttyä menikö maksu oikein.

Ap

Vierailija
8/9 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap päivittelee...

Tilaus onnistui ja tuote saapui jo tänään. Eli on nopea ja luotettava firma. Paketti tuli kotiovelle asti ja viestillä ilmoitettiin päivää ennen.

Suosittelen 🥰

Vierailija
9/9 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää vastaus ei enää ap:ta auta, mutta muita kenties, jotka pähkäilee tuolta tilaamista. Tilasin Electronic-star:lta 22.8 minijääkaapin joka tuli 11 vrk:ssa noutopisteeseen. Pakkaus oli ottanut hieman osumaa, mutta tuote oli ehjä ja juuri sellainen kuin pitikin. Olen tuotteeseen erittäin tyytyväinen eikä toimitusaika tuntunut pitkältä, kun sain s-postiini välillä infoa toimituksen etenemisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi