Mies ei suostu ostamaan vihkisormusta?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Miks ei suostu?
En tiedä. Ehkä pelkää rahanmenoa
Vihkisormus on pelkkä koriste, se ei siis ole välttämätön vihkimisen lainmukaisuuden osoittamiseksi.
Mihin se vihkisormusta tarvitsisi?
Vierailija kirjoitti:
Vihkisormus on pelkkä koriste, se ei siis ole välttämätön vihkimisen lainmukaisuuden osoittamiseksi.
Me ollaan naimisissa, meillä vaan ei ole sormuksia.
Oletteko kuitenkin menssa naimisiin?
Osta itse sormus, ei sen ole pakko olla platinaa ja kuorrutettu herneen kokoisilla timanteilla.
Vierailija kirjoitti:
Osta itse sormus, ei sen ole pakko olla platinaa ja kuorrutettu herneen kokoisilla timanteilla.
Olemme olleet naimisissa jo 13v.
Itsehän se ostetaan. Ei puoliso ole maksamassa elämistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt jo alkoi vaivaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tehän ootte eroamassa
Ei olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt jo alkoi vaivaamaan.
Oli mulla ihan kivat sormukset mutta kun meille murtauduttiin, niin murtovarkaat vei ne.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä puhuttu elättämisestä vaan sormuksesta!
Ois kannattanut ostaa silloin Arubalta, sieltä ois saanut varmaan halvemmalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä puhuttu elättämisestä vaan sormuksesta!
Niin, jokaisen helyt on itse maksettavia. Ei olisi tullut mieleenkään alkaa maksattaa aviomiehelläni ikinä mitään minun juttujani.
Osta itse teille molemmille. Ihan hyvin niin voi tehdä, miksi odottaa sitä miehelta?
Vierailija kirjoitti:
Osta itse teille molemmille. Ihan hyvin niin voi tehdä, miksi odottaa sitä miehelta?
Miehellä on mutta hän ei käytä sitä. Murtovarkaat veivät vain minun sormukseni ja koruni.
Jos mies ei käytä omaansa niin ehkä sinä voisit käyttää hänen sormustaan? Tai sitten voisit itse ostaa uuden.
Miksi sormukset eivät olleet sormessasi kun murtovarkaat kävivät?
Vierailija kirjoitti:
Eksä nyt ymmärrä, ei tolla muijalla ole rahaa. Kaikki prinsessajutut pitäisi kuitenkin saada, ja joku muu maksamaan.
Miks ei suostu?