Miten pääsis eksästä yli?
Ex jätti paskalla tavalla kaksi v sitten. Näin hänet tänään pitkästä aikaa. Juteltiin nitä näitä ja mulle tuli niin hyvä olo. Hän on mulle kuin huumetta. Yhteenpaluu ei ole mahdollinen, hän ei mua rakasta ja hällä uusi vaimo. Miten saan hänet irti systeemistäni?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Uutta putkeen.
Nimenomaan. Tapaat jonkun ihanan miehen jonka jälkeen mietit että mitä ihmettä näit siinä sun exässä. Mulle on käynyt näin kolme kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uutta putkeen.
Nimenomaan. Tapaat jonkun ihanan miehen jonka jälkeen mietit että mitä ihmettä näit siinä sun exässä. Mulle on käynyt näin kolme kertaa.
Okei. Toivottavasti löytyy joku ihana vielä mulle.
Jeesuksen avulla. Jeesuksen rakkaus on suurempaa, ihanampaa ja yliluonnollisempaa kuin tavisihmisten. Jeesus on todellinen Jumala ja saat Häneen elävän yhteyden. Hän rakastaa sua todella paljon. Katso www.tv7.fi esim. Herätys!-ohjelmaa.
Pelkään, että mulle käy noin.. Että vuosienkin jälkeen vielä rakastan tuota yhtä kusipäätä, joka rikkoi mut ihan täydellisesti eikä koskaan edes välittänyt kunnolla, halusi vain seuraa. Mutta en myöskään halua etsimällä etsiä mitään uutta miestä, vaikka kaikki nykyään tuntuu olevan kertakäyttökamaa, niin minä en usko kertakäyttöparisuhteisiin. Kuka tahansa ei kelpaa, vain se, jonka kanssa haluan viettää lopun elämääni yhdessä (onnistui se tai ei). Ex valitettavasti osasi pelata minua hyvin. Sanoi nuo sanat, mutta ei ikinä tarkoittanut niitä. Enää en anna kenenkään pelata minulla.
Vinkkejä?