Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä nyt ikääntymisen merkki? Krapula puolikkaasta pullosta viiniä

Vierailija
30.09.2019 |

Miten voi olla koko päivän kestävä päänsärky vaikka join vain puoli pulloa kuohuviiniä eilen?
Ennen pystyi juomaan pullon viiniä ja baarissa useita annoksia alkoholia, myös raakaa viinaa.

N26

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Olin kova juomaan ikävälillä 21-25. Sitten tuli yhtäkkiä stoppi. Aloin voimaan todella pahoin alkoholista.

Vierailija
2/4 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoituksen puutetta. Joudut aloittamaan taas alusta, eli nyt juot siideriä 3-5 tölkkiä per päivä ainakin pari viikkoa, jonka jälkeen sitten perjantaina vedät pari siideriä ja puolikkaan pullon punkkua. Lauantaina sitten koko pullollisen punkkua, tai kuoharia. Äläkä pidä mitään pitkiä taukoja juomisen kanssa koska silloin käy juuri noin kun on käynyt. Etkä ole liian vanha, itse olen 38 eikä tuu mitään oireita yhdestä punkkupullollisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi voi laukaista migreenin. Siihen riittää paljon pienempikin määrä kuin mikä aiheuttaisi krapulan, ja sitten taas toisilla kerroilla ei välttämättä tule mitään oireita.

Vierailija
4/4 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tartte juoda nykyään kuin pari sidukkaa, niin jäätävä darra aamulla. Olen vähentänyt juomista rajusti, kun ei pysty enää.

32v.