Liian vähän seksiä
Olen sinkku nainen 26v ja olen harrastanut tänä vuonna seksiä tasan kaksi kertaa. Molemmat miehet olivat minua huomattavasti nuorempia, mutta seksikokemukset olivat aivan mielettömiä. Tapahtui ulkomailla. Kaipaan seksiä enemmän, mutta miten sitä on niin vaikeaa täällä kotimaassa saada. Todellakin ärsyttää elää seksittömänä vain siksi että on sinkku :D ja olen pitkä hoikka sekä kauniiksi usein kehuttu. Mistä seksiä?
Kommentit (8)
Tämä on niitä kysymyksiä joita komeana miehenä pohdin joka päivä.
Ei minulla ainakaan ole ollut mitään vaikeuksia saada täällä Suomessa hyvää seksiä ja paljon. Miehet ovat olleet itseäni nuorempia. n48
Hah... Sä saat seuraa minkä tahansa kapakan lihatiskiltä. Toista se on meillä nelivitosilla repsahtamaan päin olevilla mammoilla. Juu, en ole nuorekas, enkä näytä päivääkään nuoremmalta kuin olen. Ainoat lähestymisyritykset tulee kuuskymppisiltä ukoilta.
Nimim. Kolme vuotta viime kerrasta
Vierailija kirjoitti:
Hah... Sä saat seuraa minkä tahansa kapakan lihatiskiltä. Toista se on meillä nelivitosilla repsahtamaan päin olevilla mammoilla. Juu, en ole nuorekas, enkä näytä päivääkään nuoremmalta kuin olen. Ainoat lähestymisyritykset tulee kuuskymppisiltä ukoilta.
Nimim. Kolme vuotta viime kerrasta
Hmm... ehkäpä kyse on tuosta asenteestasi... kun olet sinut itsesi kanssa, tiedät mitä seksissä haluat ja osaat sen ottaa, saat aivan varmasti nuorempia miehiä sänkyysi niin halutessasi... Sillä aivan varmasti kaltaisesi nelivitonen "mamma" saa seksiä niin halutessaan... Toista se on meillä nelivitosilla ukkeleilla... :(
Hyvä kysymys. Tässä on saman ikäinen mies joka kaipaa seksiä.
Varmaan jostakin sihtee riopiston korvikkeesta?