Minkä verran tienaa mielestäsi Tinder-mies joka voisi jo kuvailla itseään "erittäin hyvätuloiseksi", kuukausipalkka siis kyselyssä
Kommentit (30)
Erittäin hyvätuloinen tienaa noin 15000 e/kk brutto eikä se välttämättä ole palkkaa. Oma palkka on 4500 e/kk brutto.
Ansiosidonnainen + vanhemmiltaan kuukausirahaa.
Mahdoton sanoa. 3000+ euroa kuussa.
Erittäin hyvätuloinen saa tienata vähintään 10000€/kk. Mielellään reilusti enemmän. Itse tienaan 4300€/kk, eli olen keskituloinen.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että yli 80000€ vuodessa.
=6700e/kk
lukihäiriöinen ainakin olet kun et pystynyt selvää kk palkkapyyntöä näkemään
AP
Kun kyseessä on Tinder erittäin hyvätuloinen voi yhtä hyvin tarkoittaa että on työtön, aika moni siellä valehtelee...
Yli 12000 kuukaudessa. Itse tienaan 5000 kuukaudessa ja kuulun keskituloisten luokkaan.
Yli kymppitonnin kuussa. Minun palkkani on 3800 brutto. Ja jos joku kehuu olevansa hyvätuloinen, on sivistymätön juntti, koska oikeasti fiksu ihminen ei puhu rahasta omalla nimellään.
Erittäin hyvätuloinen olisi minusta yli 15k kuussa.
Jos joku noin kirjoittaisi, niin saisi kirjoitella muille typyköille, minä poistuisin maisemista.
Solidaarisuusveroon pääsee jo reilun 70 000 euron vuosituloilla, mutta ehkä satatonnia vuodessa olisi raja tai 150 000 = verokalenterissa.
En sano kk-palkkaa, koska isoissa palkoissa usein bonuksia tai provisioita tms.
Omat tulot 80 000 e.
Ei tulisi mieleenikään kirjoittaa Tinderissä noin. Aika moukkamaista ja lisäksi typerää.
Yli 10000e/kk.
Oma palkkani on 6900e/kk joka sekin on mielestäni todella hyvä mutta jos joku elvistelemään ryhtyisi palkallaan olettaisin sen olevan vähintään tuon 10000e/kk.
Keskituloisina pidän bruttona 5000-8000 euroa kuukaudessa tienaavia, joten yli kymppitonnin pitäisi tienata. Jos on asiansa hoitanut ja löytyy edes vähän älyä ja kunnianhimoa niin joku 5000 €/kk on ihan peruspullaa, jolla ei paljon kannata kehuskella. Kymppitonnin kuukausituloista voi jo mainita, mutta ei sillä vielä erittäin hyvätuloisten luokkaan pääse.
Ilman sen kummempaa miettimistä:
Hyvätuloinen: kk-tulot n. 10 000€ tai enemmän.
Erittäin hyvätuloinen: kk-tulot n. 50 000-100 000€ tai enemmän.
Perustelut: erittäin hyvätuloisen olettaisin erottuvan tavallisista asuntolainojen maksajista/palkkatyöläisistä, jollaisia progressiivisen verotuksen ansiosta esim. 10k kuussa tienaavat yleensä ovat.
Pidän 8 - 9 000 tosi hyvätuloisena
Jos palkkaa pitää ventovieraalle naiselle kehua, niin ei niin kova kuin antaa ymmärtää. Viiden-kuuden tonnin hujakoilla.
Se joka kuvailee noin itseään tinderissä, tienaa todennäköisesti noin 3000 brutto.
Normaalitulot = 3000-4500/kk
Hyvätuloinen = 4500-8000/kk
Erittäin hyvätuloinen 8000-15000/kk
Varakas 15000-30000/kk
Rikas 30000-50000/kk
jne
Oma palkka tosiaan 4200/kk tällä hetkellä
kiinnostaisi kuulla vastauksia